Annons:
Etikettsex
Läst 1044 ggr
coqui
6/22/14, 4:42 PM

Till er med partner/ex

Det här kanske blir en väldigt konstig fråga och egentligen handlar den om sex och relationer men inlägget fick hamna här 🤔

Första gången du och din partner/ex kysste varandra och hade sex, hur var det då? Alltså var det en kort puss, lång eller hånglade ni? Med sexet syftar jag på om ni hade pratat om det innan, vad ni båda tycker om eller bara blev det? 
Gick det för fort fram tycker du och var ni tillsammans när ni hade sex första gången?

Annons:
[Tuulikki]
6/22/14, 5:02 PM
#1

Första hånglet hände på krogen, jag var aspackad och såg det som en kul grej.

Andra gången hade han tagit med mig ner till havet sista lektionen (vi gick i samma klass, folkhögskola). Då blev det lite kyssar och så :p

Sexet kom naturligt och nej vi hade inte pratat om det innan. Hela "vi" hände väldigt snabbt.😛 Från en kul fyllegrej till att bli kära liksom. Kändes väldigt otippat i oktober när jag bytte till hans klass och pratade med honom första gången.

citytjejen
6/22/14, 7:20 PM
#2

Jag och min man hade känt varandra i några år innan det blev mer än vänskap. Första hånglet skedde en ljummen augustikväll utanför centralstationen, vi höll väl på i en timme skulle jag tro 🙂Kvällen efter var vi på vår första date och då hade vi även sex för första gången, vi höll på till och från hela natten, var sjukt trött dan efter när jag skulle jobba 😃Men vad gjorde väl det!

Och båda dessa händelser var otroligt härliga och kändes helt rätt! Första hånglet var oplanerat och vi råkade vara i stan båda två och möttes upp. Tidigare samma vecka hade jag berättat för honom att jag hade känslor för honom (han var kär i mig sen tidigare).

När sexet skedde så var det redan planerat att det skulle ske, eller ja, vi hade kommit överens om att efter vi var klara på restaurangen där vi åt så skulle vi gå hem till mig. Och så blev det alltså!

/Christina

Upp till toppen
Annons: