Annons:
Etikettdejting
Läst 1754 ggr
iphoneflickan
2014-06-25 12:31

Han ångrade sig

Hej! 

Jag träffat en kille genom en dejtingsida. Han är 23 år gammal och jag är 18 år. 

Vi började skriva jätte intensivt och han var verkligen där för mig. Han sa att han bara hade mig i sitt fokus och dejtade inga andra tjejer utan en i taget och jag sa detsamma och raderade mitt konto på dejtingsidan. Han berättade om sitt ex som hade varit otrogen mot han och hon var också just 18 år men det kändes rätt mellan oss. Jag sa att jag aldrig skulle kunna vara otrogen mot han någonsin om vi blev ett par. Vi pratade i telefon och han stannade uppe för min skull för jag var ute på krogen en dag och han ville se så jag kom hem rätt. Allt kändes redan underbart utan att vi ens hade träffats. Vi bestämde att jag skulle komma till han på Fredag nu som kommer. 

Iför går smsade han och sa att han inte ville ses för att han är rädd att det blir som hans andra förhållande. Han sa även att min ålder spelade roll. Han beskrev det som om vi 18 åringar behövde mer fart och fläkt och att han visste att jag skulle tröttna eftersom hans ex gjorde det. Han ville alltså inte ge mig en chans och se vem jag var utan han var helt inställd på att min ålder kommer förstöra förhållandet och om han blir sviken går han under. 

Jag mår faktiskt lite dåligt över att han antar att jag är som alla andra 18 åringar utan att ens har träffat mig. Han skrev att han ville vara vänner ändå och prata med mig vilket jag var ganska skeptisk på till en början. 

Sen så skrev jag att jag inte fattade varför han inte kunde ge mig en chans och efter det så läste han och tog bort mig på facebook. 

Jag skrev lite senare till han på sms och frågade varför han tog bort mig som vän. Då antog han igen att jag blev arg sårad och att det var bäst att vi inte var vänner. 

Jag kände på mig att vi hade något och det kände även han och nu har allt bara rasat för att han kom på att jag var 18 år och att han VET (NOT) att det inte skulle funka mellan oss. 

Jag är arg och frustrerad över att jag inte fick ge han en chans. Men jag kan inte släppa han även om jag kanske måste det. 

Är tom och vet inte alls vad jag ska göra, gå vidare är jätte lätt att säga men inte att göra. 

Snälla någon som har någon klok åsikt? :(

Annons:
Honestyisdead
2014-06-25 13:08
#1

Tycker mer det låter som han tappade intresset tyvärr. Brukar vara så när det är så snabba vändningar.

Han kommer med dåliga undanflykter för att slippa mer kontakt.

iphoneflickan
2014-06-25 13:24
#2

Har också funderat på det.. Men varför var han så på till en början att han ville vara vänner?

Honestyisdead
2014-06-25 13:26
#3

Kanske för att det skulle låta bättre.  Bara han som vet.

Gur4m1
2014-06-25 15:21
#4

Nu blev hans osäkerhet tyvärr orsaken till att "krossa" ditt hjärta istället. Man kan aldrig ge löften egentligen, bara säga vad man har för ntentioner. Du lovade att du inte skulle vara otrogen, det gjorde nog även hans ex. Ingne går in i en relation 2du, jag kommer nog/kanske vara otrogen". Det är sådant som händer, man råkar såra någon, eller blir sårad av någon. Han blev sårad av sitt ex, han sårar dig…Gå vidare och sörj honom. Jag vill inte ge dig hopp, men kanske han ändrar sig, men då kan ni ta det då, sitt inte och vänta på honom.

Lev ditt liv och försök att inte bli allt för påverkad av hans osäkerhet, det är itne ditt fel att hans ex var 18, hon hade kunnat göra samma sak mot honom även om hon var 20 eller 35.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: