Annons:
Etikettsex
Läst 4557 ggr
[luneri]
7/7/14, 8:00 PM

Oralsex

Detta inlägg kanske låter dumt men äh nu kör jag på. 

Jag har aldrig riktigt gillat att ge oralsex, dvs suga av killen eftersom tanken på vad det skulle smaka får mig att avstå. Jag har alltid känt att det är ohygieniskt att ha ett kön i munnen och skulle äckligt (jag vet, jag är lite finkänslig när det gäller sånt) , även om det förmodligen inte är det. Om jag skulle prova är jag rädd att jag skulle få känslan att kräkas…

Jag funderar ändå på att ge det ett försök för det behöver kanske inte upplevas så, framförallt för att de flesta killar vill ha det.  Bör jag ge det ett försök och se hur det går? Jag vill ju inte att det ska bli en pinsam stämmning om det inte skulle gå bra för mig… Känner att jag begränsar så mycket när jag inte vill gå ner på killen… 

Hur gör ni och vad tycker ni om oralsex, killar som tjejer? Är det ett bestämt nej eller kommer ni överrens om ett beslut tillsammans?

Annons:
Praefatio
7/7/14, 8:10 PM
#1

Förutsatt att killen alldeles precis har tvättat sitt kön så är det ju som att suga på vilken utstickande kroppsdel som helst :) Smakar ingenting speciellt. Det är bara satsen som smakar och den tar jag ändå bara i munnen i nödfall. Ja, och en smutsig/svettig snopp smakar förstås, men en sådan suger jag inte av ändå.

Sug inte om du inte vill. Man ska aldrig tvinga sig att göra något som känns fel för någon annans skull! Däremot tycker jag inte att du ska vara orolig att prova för att det skulle smaka illa, om du egentligen faktiskt vill testa 🙂 Gör det med någon du känner dig trygg med och be antingen killen att tvätta sig innan (det gör jag!) eller tajma in det så att ni har sex efter att han duschat. Eller varför inte duscha tillsammans och göra det där!

Allt oviktigt
7/7/14, 8:13 PM
#2

Känns det fel, gör det inte.

Jag har inga problem att göra det men gillar inte att få satsen i munnen. Kondom är en bra lösning i det läget.

Arthedain85
7/7/14, 8:17 PM
#3

#2 att bli avsugen med kondom på är lite som att åka cabriolet med hjälm på sig…

[rumelle]
7/7/14, 8:18 PM
#4

Jag har lite känsliga kväljreflexer men ger ändå gärna oralsex till min man. Han vet om att jag kanske kväljs lite men eftersom det inte är något jag rår för så stör det honom inte. Han vet att det inte är för att jag tycker att det är äckligt på något sätt. 
Angående smak så tycker jag inte att det smakar just någonting, möjligen lite lätt metallisk eller salt känsla mot tungan, men annast just ingen smak. Dock lär det kunna vara lite olika från person till person. Jag har bara erfarenhet av en person så jag har inte kunnat jämföra direkt. 
Om du är orolig över att könet inte är rent kan ni kanske börja med att duscha tillsammans? Och om du inte vill ta den i munnen med en gång så kanske börja med att slicka utan att "stoppa in den" i munnen. Man kan komma ganska långt med att bara använda tungan. :)
I början kan du ju också be honom att säga till när han kommer om du känner att du inte vill få hela satsen i munnen.

jossa5
7/7/14, 8:22 PM
#5

Håller med det som sagts ovan, se till att han är ren, och sen behöver du ju inte stoppa in hela penisen i munnen, slicka och pussa runt omkring och utanpå kan vara en bra början om du vill prova.

Men gör det med någon du känner dig bekväm med, så att det inte behöver uppstå en pinsam situaion. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

fuzzie
7/7/14, 8:35 PM
#6

Jag låter säkert knäpp nu men jag älskar att suga verkligen! 😉 

Själv så suger jag tills killen kommer och sedan sväljer jag satsen, men det är det ju såklart inte alla som gillar och många tar det bara i munnen för att sedan spotta ut det och det är ju inget fel alls med det. Alla gillar olika helt enkelt 🙂 

Du skall för guds skull aldrig göra något du inte vill! Så om du känner minsta lilla obehag så tycker jag att du skall strunta i det istället för att göra det "för hans skull" och på så sätt göra något mot din egen vilja. DU skall ju göra det som känns bäst för DIG! 

Ett absolut måste är ju att killen skall vara ren där nere, speciellt från STD:s! Men att han har duschat innan, eller åtminstone samma kväll för annars smakar det inte särskilt gott. Börja med att slicka, pussa eller suga lite grann på ollonet och första gången behöver du inte göra mer än så om du känner att det är nog. Och om du känner att du vill testa lite mer gången efter (eller 100 gånger efter om du känner för det) så kan du ju testa att ta in lite mer av penisen i munnen. Så känn efter så att det känns bra för dig helt enkelt! 

Angående din fråga om man kommer överens om oralsex tillsammans så har jag aldrig gjort så med de killar jag varit med utan det är snarare jag som kastar mig på dem haha 😂 Men då är det ändå när det är lite seriösare med killen eller att man är i ett förhållande. 👍 Jag hoppar ju inte på vems som helst snopp hur som helst! 😮

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
Arthedain85
7/7/14, 9:11 PM
#7

Jag känner inte att bli avsugen är det viktigaste för mig… Jag gillar mer att slicka än att bli avsugen. Men jag är omskuren också så det kan vara därför…

#6 Kul att höra någon som älskar att suga! :)

Emmetem
7/8/14, 12:18 AM
#8

Ett väldigt bra tips - om du är rädd för smaken så använd glidmedel med smak! :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Sk007
7/8/14, 12:39 AM
#9

Jag gillar verkligen att bli avsugen. Särskilt om man hittat någon som deepthroatar, det är verkligen najs. Men givetvis ska du nöja dig med det som känns rätt för dig. Ett steg i taget är nog bra.

erspers
7/8/14, 9:41 AM
#10

Oralsex är fantastiskt..men det är ju som med allt..alla tycker ju olika,det är ju olika på tycker o smak så att säja..vill du testa så finns det ju oljor med lukt o smak som man kan använda för att smörja in "kroppsdelen" med först om man vill det  😉..men man ska ju inte göra nåt som man inte själv vill..vill du testa så gör det ..annars så låter du bli..

[Devya]
7/8/14, 11:24 AM
#11

Om jag skulle avstå från allt som skrämde mig litegrann så skulle jag varit oskuld ännu idag. :) Det gäller ju att ta lite risker i livet. Inte skadar det ju att testa så länge killen är frisk förstås och att man litar på honom.

Testa om du vill. Om du inte tycker om det så är det väl inga större problem med det men jag tror att man går miste om väldigt mycket om man inte vågar testa. :)

Personligen så älskar jag att ge avsugningar eftersom det känns så väldigt intimt. I början var det lite skrämmande men jag vande mig och började experimentera. Sen smakar inte alla killar gott, även om de har nyligen tvättat sig ordentligt. Jag hade det problemet med en av mina ex, tyvärr. Men för att jag älskade honom så gjorde jag det i alla fall men det är inget jag rekommenderar att man gör om man verkligen inte vill. Med mitt andra ex var det fantastiskt. Han smakade otroligt gott. :)

Gur4m1
7/9/14, 9:19 AM
#12

Om min kille ska bli avsugen så ska han tvätta den först, så här blir det inga "spontanavsugningar" i bilar, eller på krogen :P Jag tycker att en otvättad kuk är ungefär det äckligaste i världen både i smak och lukt. 

Jag kände som dig. Lösningen är att göra det i duschen första gångerna kanske? :) Eller just efter duschen. Däremot ska du inte känna dig TVUNGEN att suga kuk. Precis som du inte kan tvinga en kille att slicka dig.

Det jag älskar med att just ge oralsex på en man är inte "åh nu blir jag slickad också och allt är rättvist" ;) Utan mer att det är så otrolgit skönt för honom och jag njuter vekrligen av hans njutning! Det är en underbar känsla att vara den som ger…

Finns många bra guider på nätet på hur du kan göra en riktigt skön avsugning ;) Men mitt tips är att testa dig fram, sug hårt, slicka, lek med pungen, använd händerna….hårt, snabbt, mjukt…precis som tjejer så gillar killar det olika, och kanske samma kille vill ha variation. Så kör hårt, prova, men som sagt…känn dig inte tvingad!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Gur4m1
7/9/14, 9:25 AM
#13

#7  alltså säkert i all välmening men vad tror du att övriga som suger kuk gör…hatar det? 

Jag hoppas verkligen inte att tjejer/killar som ger oralsex ogillar det, för då borde de faktiskt sluta :/

Och deeptroatha är inget jag skulle rekomendera för dig TS, som precis kommit på att hon kanske vill testa oralsex på en man. Såvida man inte redan har en dålig kräkreflex, så kräver det en del övning. Men även där finns det ju olika smaker bland män, en del män VILL att tjejen i princip ska kräkas över deras kuk. Finns något för alla.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
Arthedain85
7/9/14, 4:26 PM
#14

#12 Lek med pungen är helt okej! :) men gör inte som tjejen jag dejtade när jag var 17… Vi satt och hånglade i soffan när jag kände hennes hand vandra neråt… men till min fasa började hon klämma mig på pungen! AJ! :S

Gur4m1
7/9/14, 9:19 PM
#15

#14  :P En del killar gillar det mer hårdhänt i den regionen :P Mycket mer hårdhänt än en öm smekning! Men förstår att det var en jobbig upplevelse. Var som när min första pojkvän, när jag var blott 17 år, hånglade och han kom till andra (?) basen och fått av min bh och börjat mumsa på dem och plötsligt gör det ont som  satan. Instinktivt slår jag bort honom från min byst och frågar vad FAN han håller på med. Killen hade börjat BITA i mina bröstvårtor! (alltås kilalr hat naffsat på dme efter det men den här snubben bet i för kung och fosterland, det ömmade i dagar efteråt). Han titta buttert på mig och förklarade (med det sexigaste ens pojkvän kan säga) att hans EX minsann hade ÄLSKAT när han gjorde så. Jo, men kanske inte andra gången i mitt liv som en mans läppar ens vidrör mina bröst. Helvete vad ont det gjorde.

…Mins även när en kille försökte vara lite sexig och smidigt dra bort trosorna åt sidan med tänderna. Han fick tag i något med sina tänder och drog, men inte var det mina trosor… Var svullen där nere i flera dagar >_<

Borde starta en tråd om hemska, sexuella missöden :P

Summan av inlägget är iaf att: Inga tänder inblandat med oralsex (eller sex alls tbh) om inte partnern uttryckligen BER om det.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

fuzzie
7/9/14, 10:07 PM
#16

Haha skapa en sådan tråd vetja! 😂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[luneri]
7/9/14, 10:15 PM
#17

Tack för alla tips! Jag tror att jag ska våga mig på det framöver. Jag har haft oralsex med kondom och det har gått bra, det enda är bara att det kan vara jobbigt om det går för djupt ner i halsen. Det jag tänker på är att alla kön har en speciellt lukt, och det är de som jag har svårt för… men kanske inte är så farligt trots allt? Tack för alla era kommentarer igen, tror det har gett mig en hel del :)

[finder]
7/9/14, 11:00 PM
#18

Har inte läst alla svar men jag tycker inte att man ska göra något som man inte känner för eller vill.

Jag själv gillar inte att suga av och gör därför det inte.

Rita-S
7/10/14, 10:36 AM
#19

Jag håller med att du måste inte ge oralsex bara för att killen gillar det om du inte vill ge det. 

Själv älskar jag att ge oral till killen. Bästa förspelet jag vet, jag blir riktig tänd av det själv då de jag varit med uppenbart njuter det eller rakt av älskar det, och jag tycker inte det smakar illa om killen överlag är renlig av sig heller. Det ger mig otroligt mycket att ge detta till killen.

I början gillade jag det inte alls då jag som ung vart tvungen till det mot min vilja, men jag valde självmant att ge lite ändå till en pojkvän. Han var omtänksam och känslig mot mig och mina reaktioner, och hjälpte mig över motviljan. Han bad mig aldrig att ge honom oral, men när jag själv valde det hjälpte han mig på alla vis han kunde för att det inte skulle vara obekvämt för mig. Och efter en stund började jag uppskatta verknaden det hade på honom, och hittade njutning själv i att ge honom den njutningen. 

Jag berättar detta för att visa att man kan hitta njutning i akten även om det fysiska att smutta på en snopp kanske inte är stimulerande för en. För mig är det killens njutning jag tänder på där. Med det sagt betyder det inte att jag uppmanar dig att prova något du inte vill, det måste du välja helt själv. Men jag ville dela min berättelse, att ha gått från att ogilla det stärkt till att numera älska det.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Arthedain85
7/10/14, 6:03 PM
#20

#13 Dom gånger jag har blivit avsugen så har jag alltid fått höra hur jobbigt det är och att det var en så fruktansvärt stor uppoffring (har ALDRIG tvingat eller övertalat någon till det) så det känns ganska meninglöst då jag inte heller har fått någon större njutning av det dom få gånger jag har provat det… Därför blev jag glatt överraskad att höra att det faktiskt fanns tjejer som t.o.m. älskade det! :)

#14 Jo givetvis har vi alla olika smak vad vi tänder på! :) Det finns ju dom som gillar att bli sparkade i pungen också för den delen men majoriteten killar jag har pratat med föredrar att inte bli varken sparkade eller klämda på kulorna… ;) Ow det låter  fruktansvärt plågsamt! :S "Sexuella missöden"-tråd låter som en bra idé! :)

Annons:
thessanh
7/10/14, 6:18 PM
#21

#20. Om dom som sugit av dig klagat på hur jobbigt det är så förstår jag inte ens hur du kan låta dom få fortsätta. Även om du inte tvingat nån så vill man ju inte bli tillfredsställd av nån som inte själv vill göra det. Jag skulle ialafall direkt säga åt killen att sluta slicka mig om han beklagade sig över hur jobbigt det är och vilken stor uppoffring det är.

Arthedain85
7/10/14, 6:47 PM
#22

#21 Nej inte under själva sugningen, då hade dom ju munnen full… men innan var det "om jag gör det så måste du slicka"(inte för jag behöver övertalas till det) eller "okej men då vill jag att du har kondom på, jag vill inte ha den i munnen…".

[LadyK]
7/11/14, 12:23 AM
#23

Smaksatt kondom, och för att komma ifrån att det går för "djupt" så bestäm djupet med att hålla ena handen runt om vid roten så att säga.

LillaJagKan
7/11/14, 1:11 AM
#24

Jag gillar INTE att suga.

Jag har inge problem med att suga, men jag får ingen njutning av den, ungefär lika kul att ge oralsex som att sitta i en bilkö enligt mig :P

Och jag har hittat en kille som tycker vill jag ge oralsex, ok, men han har inge behov av oralsex, utan det är själva sexet han gillar mest, precis som jag :)
Gäller att hitta en kille som passar en själv när det kommer till sex-biten :)

PS: jag tycker det är ok att bli slickad, men tycker kel som förspel är mycket skönare ;)

Gur4m1
7/11/14, 11:24 AM
#25

#22 fast att vilja ha kondom eller att vilja få något i utbyte- tex orsalsex ser inte jag som att man ogillar att suga. Alltså…jag vet så många gånger en kille fått sitt av mig coh sedan totalt tappat intresset av att fortsätta tillfredställa mig… ;) Det är faktiskt skittrist inställning. Känns som tjejer säkert råkar ut för det rätt ofta, att vi suger först- killen får orgasm/kommer och sen ska han motvilligt börja slicka henne där nere. Efter några gånger skulle man börja försäkra sig om "det här är reglerna- jag ger dig, du ger mig- capisch?". 

Min pojkvän kommer aldrig när jag suger, utan att fråga mig om jag är nöjd först, för isf gör vi mig först, sen honom. ÄR en bra lösning för min egen del. Har väninnor som ebrättat hur de alltid msåte se till att först själva får orgasmer, bli slickade osv- innan de ger oralsex/har vaginalt sex för killen kommer, sen är det roliga över, tråkigt nog. Så det skulle förklara beteendet hos tjejer som ser till att de får oralsex mot oralsex genom överrenskommelse (och som motivation), mer än att de ogillar att suga.

Även vi som älskar oralsex (att ge) älskar nog inte alltid en "ofräsh" (vilket den blir rätt snabbt med sina veck och svett) kuk. Är den inte rätt nyligen rengjord så bör den absolut ha kondom, det gör inte att jag ogillar den eller situationen.

En killkompis flickvän kom till mig en gång och frågade om råd, för hon sög och sög men han gick aldrig frivilligt ner på henne :(  och hon ville inte behöva be honom  (klart sa hon att hon ville men inte tjata) om det för då kändes det som att han inte gjorde det för att han vill det. såvida man inte tänder på förnedring så tror jag att de flesta vill att den andra ska "vilja" göra det, inte att man ska tjata/övertala eller göra "byteshandel".

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Arthedain85
7/11/14, 1:56 PM
#26

#25 Nej fy vilken tråkig inställning! :O Jag ser det som min både min plikt och mitt nöje att försöka ge min partner en oförglömlig orgasms utan dess like! 😃 Utom första gången, då var allt nytt och läskigt och var över väldigt fort… ☺️

Jag menar inte att det var för att min penis var ofräsch som hon ville ha kondom på den. Det var just för att det var en penis och den ville hon inte ha i munnen utan kondom. När man får höra att ens kön är äckligt just bara för att det är en penis så känner man sig inte särskilt sexig… 😞

Dumpa honom och hitta någon som älskar att slicka hade jag sagt… Det finns gott om killar som gör det! :) Det är ju lika viktigt att sexet funkar i en relation  som att allt annat gör det. :)

Gur4m1
7/11/14, 4:36 PM
#27

#25 vad är en trist inställning, att inte vilja suga flensost? :P

Eller killar som försöker "komma undan"? :P

Tror det är mänskligt att vilja ha och ta om man får… och slippa ge om man kommer undan med det. Många är ganska egoistiska när det kommer till sex, tyvärr. 

Menade inte att din penis var ofräsh, mer att en penis …oftas tluktar just penis… om man inte duschat direkt innan. Om en kille tex suttit en stund eller kissat, så börjar det lukta rätt fränt ganska fort. Alla gillar inte den doften/smaken. En kondom tar ju bort allt sådant.

Har ett ex som inte lät mig spotta ut hans sats, för han kände sig så osexig och äcklig om inte hans säd dög för att bli svald. Skitäckligt, speciellt då hans sats smakade…äckligt. Men han mådde otroligt illa av att jag ville spotta ut det…

Man vill ju inte såra någon men bord ejag göra den uppoffringen för honom? :)  Eller kan han välja att fokusera på annat, att inte ta det personligt- att han inte är äcklig, utan att jag kanske inte vill svälja _någons_ sats (precis som tjejen med kondomen ändå trots allt TAR snoppen i munnen men gör vad som krävs för att det ska vara bekvämt för henne). Mtt killar som inte tillåter en att smeka sitt underliv under sexakten för då tänker de negativa tankar, att DE inte duger, att deras snopp inte duger för att tillfredställa mig..och där ligger jag bara och vill maximera MIN njutning. Vem gör fel, är jag taskig, grym? Är hans ego eller självförtroende kanske problemet? ;) 

Jag tror man kan "lära sig" att gilla oralsex t.ex, med rätt person. Som beskrivs i #19, så har jag samma upplevelse. Oralsex var inte positivt i början men med rätt kille så blev det något jättebra och har sedan fortsatt att vara det. Jag tror att en egoistisk man (och kvinna) behöver lära sig njutningen i atttillfredställa någon, men det är nog iband svårt om man är så uppe i att få sin egen njutning på snudd tillfredställd (eller kanske inte alls).

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
Arthedain85
7/11/14, 5:45 PM
#28

#27 Haha nej inte suga flensost! x) killar som försöker "komma undan" menar jag…

Jag tycker det var fel av honom att inte låta dig spotta ut satsen! :/ Du ska ju inte göra något som du inte vill bara för att inte såra honom… Jag tvingade ju inte tjejen att suga av mig ändå utan sa att det är bättre vi skiter i det då.

Och jag tycker definitivt du ska få smeka ditt underliv! :) Jag gillar tjejer som vågar ta för sig och tar saker i egna händer så att säga…  Tror han hade/har lite mindervärdeskomplex… ;)

Ja jag ska nog nog inte lägga oralsex på hyllan helt…

Upp till toppen
Annons: