Annons:
Etikettsex
Läst 3046 ggr
[Worain]
7/28/14, 8:09 PM

Hur ofta har ni sex?

Ja, som rubriken lyder. Hur ofta har du och din partner sex?

Annons:
Cotast
7/28/14, 8:16 PM
#1

2-5ggr per dag

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

[Worain]
7/28/14, 8:20 PM
#2

Ja, ca 1-6 gånger om dagen för mig med.

Michiis
7/28/14, 8:21 PM
#3

Det blir väl minst 1 gång per dag när vi ses. (distans förhållande än så länge)

// Michis

Scorpio97
7/28/14, 9:40 PM
#4

Har ej partner (och har aldrig haft sex, än).


//Jessie

NinniH
7/28/14, 9:46 PM
#5

1-2 gånger i veckan här. Maken jobbar natt halva veckorna plus att vi har en 11-månaders som håller i gång hela dagarna. Så det blir när tillfälle ges och orken finns - kvalitet framför kvantitet är vårt motto just nu.


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

MarHai
7/28/14, 10:18 PM
#6

Varierar. Oftast tre gånger i veckan, men ibland kan det bli minst en gång om dagen och andra gånger bara en gång i veckan. Beror helt på situation(hur vi mår, jobb etc)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Annons:
Marvel-lous
7/28/14, 11:14 PM
#7

Vi brukar ha varje dag, får se hur det blir efter babyn kommer i oktober dock. 😉

Portie
7/29/14, 1:07 AM
#8

Valde några gånger i månaden då vi har ett distansförhållande och inte har möjlighet att träffas varje dag eller ens varje vecka. Men när vi väl ses så kan vi köra flera gånger per dag med lätthet.

Bananbullar
7/29/14, 10:36 AM
#9

Flera gånger i veckan, ibland minst en gång om dagen i perioder, andra perioder 4 dagar i veckan. Beror helt på både hans och mina arbetstider/pluggtider. 
Vi bor mer eller mindre tillsammans också.


pyromanen
7/29/14, 12:15 PM
#10

Ni som svarar 5 ggr om dagen, har ni varken jobb, skola, familj eller annat socialt liv ? :-)

Jetaime
7/29/14, 5:43 PM
#11

Fanns inget direkt alternativ som passade in.. Eller kanske snarare som jag kände mig bekväm med. Just nu är jag inte tillsammans med någon, men träffar någon (en och samma kille) och vi har haft sex ett par gånger men har ingen definition på vad vi "är" än… Och i mitt förra förhållande så var det distans, så det blev varje gång vi sågs.. vilket iofs inte var så jätteofta.

Galopptjejen_98
7/29/14, 7:08 PM
#12

Har en partner men vi har inte haft sex än.

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Idunvallen
7/29/14, 9:54 PM
#13

Svarade ingen partner men har sex ofta. Har en kk som jag träffar nå gång i veckan i alla fall

Medarbetare på Utekatter iFokus

Annons:
Afturelding
7/30/14, 4:00 PM
#14

Det varierar mycket. Allt från varannan dag till en gång i månaden är normalt för oss.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

citytjejen
7/30/14, 5:44 PM
#15

Varannan dag ungefär. Ibland varje dag i perioder, ibland ett par gånger i veckan. Det beror liksom på!

/Christina

Spöket
7/30/14, 6:50 PM
#16

Efter 21 år tillsammans så passade inga alternativ in, periodvis kan det gå långt emellan gångerna följt av perioder med tätare sexuellt umgänge. Som mest har det gått 8 månader , som minst 1 dag (jag räknar bara de senaste åren nu för upp till 10 år sen så var det några ggr varje vecka året om, när vi var nykära så kunde det vara flera ggr om dagen)

Multi vad?

fruktgumman
7/30/14, 6:57 PM
#17

Några gånger i veckan. I snitt 3 kanske

[Worain]
8/1/14, 8:54 PM
#18

#10 Nja, det har ju varit sommarlov ett bra tag, och jag har varit ledig från skola och jobb bra länge innan det :) 

Men annars brukar vi få till det någon gång på morgonen, några gånger när han kommit hem från jobbet och sedan flera på kvällen/natten.

Grytlapp
8/4/14, 12:49 AM
#19

Tycker att varannan dag är perfekt. Har 7 barn och heltidsjobb. Inga problem.

Llani
8/4/14, 9:59 PM
#20

Det beror på, distansförhållande. Ca 2h med tåg. 

Men när vi är, oftast 1 helg till 1 vecka (beroende på lov osv då jag går i skolan), 1-3 gånger om dagen.

Annons:
Asexuell
8/4/14, 10:24 PM
#21

Jag saknade ett alternativ: "Har partner men har aldrig sex".

Jag svarade några gånger om året då inget alternativ passade

[Hayabusa]
8/5/14, 8:17 AM
#22

Är singel sedan många år tillbaka, har aldrig sex (med någon annan person än mig själv). Lite trist eftersom det är en ofrivillig situation, men man kan inte få allt här i världen.

Tessan01
8/5/14, 8:50 AM
#23

Svarade det sista alternativet då aldrig haft en pojkvän och därmed IT-enheten sex heller :P

Kadoor
8/5/14, 2:03 PM
#24

Har ingen partner och har aldrig sex så valde det längst ner :P

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[SophD]
8/5/14, 9:24 PM
#25

Det är olika, oftast när vi ses. 2-5 ggr i veckan

[idag_]
8/6/14, 9:38 AM
#26

Så olika! Ibland flera gånger på en dag, flera gånger i veckan eller bara enstaka gånger i veckan, beroende på arbetstider (jobbar ofta skift & avlöser varandra). Nån gång tog det nog nästan en månad. Allt beror på hur vi mår, ork & lust. Sen att den andre är fysiskt närvarande förstås! Har varit ihop i 9 år, så det blir lite torka emellanåt. Just nu har mannen semester så då passas det på, även om jag jobbar. Oftast är det han som är slut nämligen. Vi kör kvalitet framför kvantitet i alla fall, och överlag en vanlig vardagsvecka med jobb, skola och sånt blir det 1-2 gånger i veckan.

[idag_]
8/6/14, 9:38 AM
#27

Så olika! Ibland flera gånger på en dag, flera gånger i veckan eller bara enstaka gånger i veckan, beroende på arbetstider (jobbar ofta skift & avlöser varandra). Nån gång tog det nog nästan en månad. Allt beror på hur vi mår, ork & lust. Sen att den andre är fysiskt närvarande förstås! Har varit ihop i 9 år, så det blir lite torka emellanåt. Just nu har mannen semester så då passas det på, även om jag jobbar. Oftast är det han som är slut nämligen. Vi kör kvalitet framför kvantitet i alla fall, och överlag en vanlig vardagsvecka med jobb, skola och sånt blir det 1-2 gånger i veckan.

Annons:
[Tuulikki]
8/6/14, 12:12 PM
#28

1-3 gånger om dagen, oftast.

Har "sommarlov" och spenderar all tid ihop, oftast ensamma. Så om inget kommer emellan (ork, tid, man gör annat, man mår dåligt) så händer det i alla fall några gånger om dagen. Minst 1 :P

Upp till toppen
Annons: