Annons:
Etikettkänslor
Läst 713 ggr
Tintin82
7/31/14, 6:22 PM

Fick en vinkning

På mitt jobb eller i området där jag jobbar finns en kille som jag är intresserad av och när vi möter varandra så hejar vi och han ler alltid och jag blir så nervös att det känns som jag skulle kunna sjunka genom golvet vilket gör att frågan om vi ska hitta på något kommer aldrig ut ur min mun och det känns som det är likadant från hans sida. Han är vaktmästare på jobbet och har inte sett honom på ett tag för han måste fått semester en vecka innan mig . I veckan så såg jag honom på håll och han märkte att jag såg honom så han tog upp handen och vinkade och jag gjorde det samma…det är positivt eller hur? Nu är han inte i min närhet varje dag men nästa gång han kommer förbi hoppas jag våga fråga om en fika…men som sagt att han vinkade är positivt va??

Annons:
_Fisken
7/31/14, 6:26 PM
#1

Givetvis ska du fråga! Han blir ju glad att du frågar!

dejtbar
7/31/14, 6:31 PM
#2

Det är bara att ta mod till dig och prata med honom.

Men han du träffade på HP som du skrev om här http://relationer.ifokus.se/discussions/5394bb20ce12c407b40014f3-ringa

Blev det inget?

Tintin82
7/31/14, 8:13 PM
#3

Nej det blev inget…men att få en vinkning när han ser mig på avstånd är alltså positivt ??det känns som det i allafall

Tintin82
7/31/14, 8:18 PM
#4

Jo då jag inte träffar honom varje dag så undrar jag om jag kan försöka via internet fast det är bättre öga mot öga eller hur

dejtbar
7/31/14, 8:29 PM
#5

ja det är bättre öga mot öga eftersom ni redan träffats IRL. Och ja att han vinkat är positivt men man kan i och för sig vinka till vem som helst som man känner så det behöver inte betyda att han är intresserad heller. Men det lär du få svar på om du tar kontakt.

Upp till toppen
Annons: