Annons:
Etikettsex
Läst 4039 ggr
katerina_P
2014-08-02 01:13

Vad tycker ni om KK?

Det är en kille som vill ha mig som en KK,  vad bör jag göra? (vi går också i samma skola)  Han sa att han ska bara ligga med mig, finns det risk att jag blir kallad för hora då?

Annons:
Nelley
2014-08-02 01:20
#1

Men du ska ju ligga med han också, i(t goes both ways) vill du det? Och självklart finns det en risk att bli kallad hora men det gör dej ju inte en. Om han inte betalar dej haha. (;

ChristineL
2014-08-02 08:31
#2

Vad vill du själv? Fråga honom vad han menar med KK, går det ut på att han ringer dig när han är kåt så är ju inte rätt. Som #1 säger, it goes both ways.

_Fisken
2014-08-02 08:51
#3

Jag tycker man ska lyfta samlag lite högre i viktighets-listan. Ett samlag, i min gammalmodiga värld, är nåt speciellt. Den kärleksakten är inget jag tycker man strör omkring sig. Jag tycker han kan fråga sin högerhand.

Detta går väl tvärt emot allt modernt….

Maria
2014-08-02 09:01
#4

Stora frågan är väl vad DU vill?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

fruktgumman
2014-08-02 09:08
#5

Vad vi tycker om KK spelar ju ingen roll. Du ska ju göra som du vill och inte som nån annan tycker.

_Fisken
2014-08-02 09:11
#6

Hon  behövde vet vad vi anser. Hon kanske är kluven i frågan och då frågar man andra.

Annons:
fruktgumman
2014-08-02 09:17
#7

#6 ja men det är ganska omöjligt att svara på om hon borde skaffa en kk eller inte.  Hon blir väl inte klokare av att veta att jag aldrig nånsin skulle kunna tänka mig att ha en kk. För vill hon ha det så ska hon ha det ändå.

katerina_P
2014-08-02 11:11
#8

Han sa att han vill ligga med mig två ggr i veckan,(bara mig) och att vi är kompisar, vi ska försätta prata och umgås i skolan och han lovade mig att han inte ska sluta prata med mig om vi inte längre ligger med varandra.  Han är inte redo för ett förhållande (han tycker att man bör ha det när man är äldre, han är 18)  men han gillar mig och gillar att prata med mig och därför vill han ha mig som en kk.

fruktgumman
2014-08-02 11:14
#9

#8 Vad känner du då och vad vill du?

ChristineL
2014-08-02 13:40
#10

#8 - Backa undan tycker jag, vill DU binda upp dig på att ligga två gånger i veckan? Otroligt avtändande att bestämma hur mycket/ofta man "ska" ligga. Nej, så fungerar inte friends with benefits. Och igen, vad vill DU?

katerina_P
2014-08-02 13:51
#11

#10 Du har rätt, det är inte något jag vill ha, känner mig som en leksak just nu. Trodde han var en bra kille först, vi snackade om ganska privata grejer och sen från ingenstans vill han ligga med mig två ggr i veckan! Nej usch jag är bättre än det här. Men tycker ni jag bör träffa hnm och säga det till hnm face2face eller ska jag bara smsa hnm, och avsluta våran konvo där? Han var så snäll mot mig först, kallade mig för babe, söt, jätte vacker!  Vi hade gemensamma intressen, han skrev också att jag bör flytta ihop med hnm, lixom VAFAN! och sen skriver han att han inte vill ha ett förhållande med mig men vill ha mig som en KK!!  Vill att allt ska vara normalt i skolan, känns som att det kommer bli awkward mellan oss :(

ChristineL
2014-08-02 13:57
#12

#11 - Han är säkert en bra kille, men som behöver växa upp ;) Du behöver inte sluta träffa honom, men var rak face2face och säg till honom att du är nöjd som vän och inget annat, börjar ge komplimanger igen så fråga vad han vill.

_Fisken
2014-08-02 14:51
#13

Som föregående talare - ha honom som vän men behandla dig själv med respekt. Det gör du genom att tala om för honom att du inte har KK-förhållanden. Då ökar din självrespekt samtidigt som han förstår att du inte är ett "vanligt ligg".  
Var rädd om dig själv.

Annons:
obstitant
2014-08-02 16:40
#14

Utgå från vad du vill. Du vill inte ha en sådan KK-relation som han föreslår,  så tacka nej. Du kan väl fortsätta vara kompis med honom ändå, men gör det väldigt klart för honom att du inte är intresserad av att ligga med honom.

Skulle han sen vara en sån störig typ (som många unga killar är) att han fortsätter tjata om att ni ska ligga kanske du blir tvungen att ompröva vänskapen, för vem orkar lyssna på sånt? Att fråga en gång kan han väl göra (hur ska man annars få veta liksom), men om han är en riktig kompis accepterar han om du säger nej och ber honom att inte ta upp det fler gånger.

Sarah
2014-08-02 21:45
#15

En KK-relation har man när man själv vill, är man osäker så är det ingen bra idé. Det funkar inte heller att ha det på schema. 

Det är svårt att ha en kk-relation som funkar, utan känslor, den absolut bästa jag haft var med en kille som bodde i en annan stad. Han skickade ett mess då han kom till min stad, hade jag tid träffades vi. Däremellan hördes vi inte alls. 

Är du inte bekväm med det här, säg det.

[Yllhilda]
2014-08-04 11:59
#16

Eftersom så gott som alla är överens att killen behöver växa upp tänkte jag svara på din andra fråga.

Jag känner inte en endaste person som någonsin kallats för hora för att dem haft kk. Någonsin. 

[Devya]
2014-08-04 13:16
#17

Det låter nog som om du inte är så pass intresserad av att vara kk med honom. Det är ju inte meningen att du ska känna dig som en leksak som du beskriver det. Dessutom försöker han ju bestämma det på sina villkor, två gånger i veckan…

Jag har inget emot hela kk grejen men det där lät lite väl dåligt i mina öron och jag skulle backa undan om jag var dig. 

Frågade han dig om vad du tyckte om saken, om det är ok med två gånger i veckan eller om du ville ha mer eller mindre än så? Var han alls intresserad av hur du kände angående det här? Kändes det som han brydde sig om dina känslor på något vis? Om man är kompisar så tycker jag ju att det borde vara självklart att bry sig om den andra personen även om det inte på den nivå att det är kärleksfullt och så. Respekt är viktigt , att man är med på det på lika villkor.

katerina_P
2014-08-04 17:07
#18

#17 Ja, han sa att det är upp till mig, vi kan stanna kompisar men det skulle ha varit roligt att umgås med varandra och samtidigt ha sex… Det kommer hjälpa oss båda i skolan sa han…  Jag vet inte om han bryr sig, men han började prata med mig, eftersom jag skrev att jag mådde dåligt på fb, och då frågade han vad har hänt… Sen sa han att han skulle aldrig såra mig, och att om han slutar ligga med mig kommer han fortfarande att umgås med mig, han sa att han inte vill förlora kontakt med mig. Men hur ska jag få redo på om han bryr sig om mig? Är det något jag bör ta upp om när vi träffas, eller ska jag bara glömma bort det, och prata, umgås med hnm som kompisar och vänta tills han frågar mig om jag vill vara kk med honom?

[klösbrädan]
2014-08-04 17:48
#19

"Det kommer hjälpa oss båda i skolan sa han"… 

#18 Eh.. what? 

Jag är kille och jag tycker enbart det låter som att han vill göra dig till sin ägodel… Om han vet att du mår dåligt över nånting så vet jag inte hur han tänker som försöker tjata sig till en kk relation med dig… tycker du ska svara nej och se om han fortfarande finns där som vän om 1-2 månader… och varför nämnde han att flytta ihop om inte för att snärja dig i tankar om att "det kanske blir vi två" och därför underlätta för dig att gå med på kk-karusellen. Nä… fuck that shit. I mean don't. 

katerina_P
2014-08-04 19:51
#20

Du  har rätt #19. Ska stanna kompisar men hnm och se om han fortfarande vill umgås med mig. Och du menar att han sa att han vill flytta ihop med mig för att få mig lättare i sängen?  :) 

"Det kommer hjälpa oss båda i skolan sa han" … Han tror att det kommer göra oss mindre stressiga i skolan!! Eftersom han inte dricker eller röker så han föredrar att ligga. Men varför inte ha ett vanligt förhållande med mig om han bara kommer ligga med mig lixom..

Annons:
[Yllhilda]
2014-08-04 20:55
#21

#20 Föredrar att ligga framför att röka? 🤔 Den snubben är dålig på det där med dold agenda.

[luneri]
2014-08-04 21:22
#22

Det är viktigt vad du tycker om en sådan relation med en kille innan du går in i det. Risken är annars att du kan känna dig utnyttjad. Ni båda måste vara överens och det ska framförallt kännas bra. KK är bra, när båda är med på reglerna och att båda vill det. Personligen tycker jag dock att KK är roligast i början, sedan tröttnar jag. Det beror främst på att jag känner att jag bara har sex med killen och inget annat. Jag känner mig varken som en vän, eller som en flickvän till killen utan något mittemellan och personligen vill jag ha en nära relation om jag ska ha sex med en kille en längre tid. 

Fundera på vad du känner om KK. Precis som i en relation måste det vara ömsesidigt.

katerina_P
2014-08-04 21:34
#23

Alltså för hnm KK relation, är att man är vänner men också har roligt tsm (sex). Som andra kompisar har roligt genom att kolla på film vi ska ha roligt genom att ha sex. Han vill att det ska vara oseriöst alltså vi ska bara ha sex utan att bli kära i varandra, utan drama och han vill ha en lång KK relation, för han har haft det förut, och då hade han samma tjej hela året liksom, han vill lära känna och lita på den personen som han har sex med.

_Fisken
2014-08-04 21:44
#24

Förr fanns bara Kalle Anka på jul. Nu är det 24/7.  Inge kul längre.

[Yllhilda]
2014-08-05 10:24
#25

#23 Det du beskrev är som en vanlig KK-relation, inga problem på så vis. Det som däremot gör hans förslag oanständigt är ju att han på alla möjliga sätt försökt gnälla in sig i dina trosor. När man ska bli KK brukar det vara en snabb, naturlig och smärtfri process där ingen ingen behöver övertalas.

katerina_P
2014-08-05 11:33
#26

Ska en KK kalla mig för söt och vacker och ska man prata om sitt privata liv?  Alltså jag sa att jag inte har bestämt än, så vi mest bara chattar med honom, och vi tänker träffas snart och lära känna varandra bättre. För vi inte har träffat varandra nån gång. Vi har sett varandra i skolan och nu under sommar skrev han till mig.

[Yllhilda]
2014-08-05 12:02
#27

#26 Man gör väl det som känns rätt. Bara det att en massa komplimanger brukar höra mer till att vara ihop än KK. Prata om sitt privata liv hör ju vanlig vänskap till.

Att ni inte är kompisar irl gör ju att saken är lite annorlunda. Det hade ju tett sig mer naturligt om han varit kär men blyg och inte vågat ta kontakt irl, men att bara prata om att vara KK under nuvarande omständigheter låter skumt. Varför har ni inte träffats under sommaren om han nu är så inne på att vara vän?

Annons:
katerina_P
2014-08-05 12:18
#28

Alltså det är jätte skumt mellan oss. Han är blyg så han vågade inte prata med mig i skolan och han trodde att jag inte gillade honom, eftersom jag inte kollade tillräckligt mycket på honom. Men när jag sa att jag har gjort det, och det var säkert han som inte såg, sa han att det gjorde honom jätte glad att jag kollade på honom eftersom jag är vacker. 

Vi har inte träffats eftersom han var i USA hela sommaren, hans familj kommer därifrån, så han stannade där hela sommaren, han kom tillbaka igår.  En annan sak varför han inte vill ha ett seriöst förhållande är att nu går han sista året i gymnasiet och kan kommer säkert flytta tillbaka till USA. Men han skrev till mig att jag bör flytta till USA med honom, men han kanske skojade jag vet inte… men jag blev nyfiken om han har känslor för mig, så jag frågade honom. Och han sa att han inte vet om förhållandet är nånting för hnm just nu ( sista året i gymnasiet + flytta till usa om ett år) Men han sa att han gillar mig och han gillar prata med mig.  🤔

[Yllhilda]
2014-08-05 12:48
#29

#28 Då låter det mer som att han är kär, men har förklätt det på ett onödigt kompicerat sätt. 🤦‍♂️

katerina_P
2014-08-05 13:52
#30

Ibland känns det lite så… liksom igår landade han i Arlanda och skrev direkt till mig, liksom 5 min efter flygplanet har landat. Vi har ingen dirty talk just nu, han har inte kallat mig för sexy, het, bara söt, jätte vacker, och att jag är annorlunda inte som alla andra… Vi skriver med hjärtan… Eeeh vet inte.. Han sa att han litar på mig och det är inte någonting han brukar göra…. Men det är kanske hans sätt på att ragga upp tjejer?

[Yllhilda]
2014-08-06 12:23
#31

#30 Inte helt omöjligt. Du får prata med honom öga mot öga och se vad han ger för intryck. 🙂

Zepp
2014-08-06 21:34
#32

Fråga dig själv först vad du vill!

Det är rätt normalt att vara KK när man är ung.. och det brukar vara rätt flyktiga relationer.

När man sen inte har mer än KKt tillsammans så brukar det sällan leda till någon långvarig relation.

Om du vill ha sex med honom så ha det då, men för att du vill det själv!

Fortsätter ni med KKandet och kanske lite mer så får man kompromissa för att det skall funka i längden!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: