Annons:
Etikettsex
Läst 1950 ggr
[melonen]
2014-08-07 15:57

Tidigt att ha sex efter att ha dejtat?

Som vissa kanske har läst så dejtade jag en kille ett tag, men av olika anledningar kände jag verkligen inte att det skulle fungera. Jag är uppriktigt ledsen och riktigt besviken på honom. Han berättade senast igår att han älskar mig, jag svarade inte på det utan fortsätter försöka diskutera vad han har gjort fel, men det går verkligen inte in i öronen på honom utan istället skriver han liknande som ''jag är en egoistisk skit som bara tänker på sig själv, har det bra hejdå! '' osv.  och sedan har han inte hört av sig någonting heller. Senare på kvällen skrev han ut på en sida att han söker en tjej att dejta + ett krav. 

Ja, tänk så lite orden ''jag älskar dig'' kan betyda för någon. 

Hur som helst så väntar jag på en kille nu, vi har träffats några gånger, pratat som bara den och nästan garvat ihjäl oss. Igår berättade vi för varandra vad vi exakt är ute efter, han svarade rakt och ärligt att han vill leka av sig lite efter ett långt förhållande men att om träffar han den rätte så är ju det toppen. -Inte exakt så men jag minns inte riktigt. Så vi båda är ute på samma spår, jag har också för ett par månader sedan gått ur ett långt förhållande.

Jag känner mig väldigt attraherad av den här killen men frågan är då, vore det konstigt om vi nu skulle ha sex och att jag precis slutat dejta någon (han vet om detta)? Jag menar, honom jag dejtade verkade inte vara så säker i det han skrev med tanke på att han redan nu söker någon annan. Jag har inga känslor för den här andra killen och han har inga för mig såvitt jag vet, för då hade han mest troligtvis sagt det ärlig som han är. Killen jag dejtade kan jag bara inte vara tillsammans med, inte på hur han har betett sig..

Annons:
Cindy S
2014-08-07 16:22
#1

Ha sex när du vill ha sex. Det är din kropp. Låter som om ni kan ha skoj och det fungerade ju som sagt inte med denandra. Om någon annan dömer dig och tycker det är för snart kanske det är någon du borde undvika.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

citytjejen
2014-08-07 16:44
#2

Känns det rätt med sex så ha sex, känns det inte det så låt bli.

Jag hade ett förhållande som tog slut (blev så oerhört trött på killen av flera orsaker och var så glad när det tog slut) och redan första kvällen som singel så hade jag ett one night stand med en kille från krogen, och det var det bästa som kunde ha hänt just då🙂

/Christina

obstitant
2014-08-07 23:37
#3

Tänk så här:

Om du har sex med honom, och om han sedan skulle sluta höra av sig, skulle du då ångra att du hade gjort det,  eller skulle det kännas ok?  Skulle du kunna rycka på axlarna och tänka att ja det var ju kul så länge det varade i alla fall? I så fall, go for it.

Men om du egentligen känner att du bara vill ha sex i ett sammanhang där det leder till en fortsatt relation, och om du skulle bli väldigt ledsen om det sedan inte blev så, då kanske du kan avstå ett tag och se vart relationen tar vägen?

[melonen]
2014-08-07 23:48
#4

Tack för era svar! :) Trots att jag träffat honom under en så kort tid så jar jag dock lärt känna honom ganska bra. Han verkar inte vara den person som skulle sluta höra av sig. Han är här nu och vi har jättetrevligt och skrattar osv. Jag börjar bli intresserad av honom men vill ta det lugnt. Låter jättebarnsligt säkert men jag vill så gärna hålla hans hand haha, men jag vet inte. Är kanske tidigt :p

_Fisken
2014-08-08 10:39
#5

Det är inget barnsligt att vilja hålla handen. Det är som att kramas.

CupcakeGod
2014-08-12 02:51
#6

Jag och min kille hade sex, sen träffades vi en gång till. Tredje gången bjöd han ut mig på en dejt.

Så.. Räknas det?

Annons:
Upp till toppen
Annons: