Annons:
Etikettsex
Läst 5772 ggr
melina90
8/18/14, 9:00 AM

kk med sitt ex?

Kan man vara kk med sitt ex eller är det fel att ha sex med sitt ex efter det tagit slut?

Annons:
Honestyisdead
8/18/14, 9:02 AM
#1

Finns det känslor kvar hos den ena är det bara dumt. Finns inga känslor kvar ser jag inget hinder.

Fridaaaa
8/18/14, 9:02 AM
#2

Bara en själv som kan veta det.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
8/18/14, 9:54 AM
#3

Säger som #1

Rita-S
8/18/14, 10:49 AM
#4

Jag valde vara kk med mitt ex efter skillsmässan. Det är inte ett smart val, jag tog valet ut av desperation. Men jag kände jag behövde det då, för att inte gå under. 

Det är, och jag är medveten om det, ett dumt val då det skulle hindra mig att gå vidare. Men jag var inte själv klar för att gå vidare just då. 

Jag tog dock valet med öppna ögon, medveten om att det inte var ett smart val utan ett desperat val, och jag innbillade mig inte något ut från det heller. 

Jag skulle dock rekomendera att inte va kk med sitt ex om man vet det finns kännslor kvar. Det gör det svårare för alla parter, och man kommer inte rikgit vidare. dock tar ju var och en sitt eget beslut i frågan.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[JenniN]
8/18/14, 10:51 AM
#5

Klart att man kan vara kk med sitt ex, men enligt mina erfarenheter så slutar det oftast inte väl.  Finns det känslor kvar är det redan dömt, och även om det inte finns känslor kvar så är det lätt att det blir så att känslorna kommer tillbaka i minnen och det blir jobbigt iallafall. 
Jag skulle då hellre hitta någon annan likasinnad att vara kk med.

[luneri]
8/18/14, 11:25 AM
#6

Jag hade kk med mitt ex. Vi hade en väldigt bra relation efter att vi gjorde slut som kompisar, men jag tyckte att vår kk-relation påminde alltmer som en parrelation ju längre det gick. vi gjorde i stort sett allt det par gör i slutändan och då kändes det inte riktigt rätt för min del.  Dessutom började jag undra om han hade känslor kvar. Tror man får känna efter själv hur det känns, men viktigt att tänka på om det finns känslor kvar för att det ska kännas bra för båda.

Annons:
Upp till toppen
Annons: