Annons:
Etikettsex
Läst 1640 ggr
kalyptuss
8/21/14, 11:14 AM

män ljuger om sex.

Läste denna artikeln nyss och undrar vad ni tycker, stämmer det? Är det nåt mer ni kan tänka er män ljuger om? Eller är allt detta bara ett påhitt? Dela med er av erfarenhet, tankar kring detta etc. Artikeln: Trodde du att du kände din man utan och innan? Att det inte fanns en enda hemlighet mellan er? Här är den bistra sanningen: De flesta män ljuger – om sex. 

Inlägg redigerat eftersom det inte är lagligt att kopiera hela texter på det viset. Länka istället till artikeln // admin

Annons:
RobinEH
8/21/14, 11:24 AM
#1

Jag tror att många passar in oavsett kön.

Här är fungerande länk.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

kalyptuss
8/21/14, 11:28 AM
#2

Fixade till det så man ser hela artikeln i inlägget istället

Scorpio97
8/21/14, 2:33 PM
#3

Nu är väl jag lite väl ung, har inte så mycket erfarenheter om detta. Men jag har ju hört folk prata i skolan osv.

Jag tvivlar på att män ljuger mer eller oftare om sex än vad Kvinnor gör. Exempelvis punkterna om att män ljuger mer om hur ofta dom kollar på porr eller onanerar. Åtminstone bland folk jag känner så är det mycket vanligare att killar utan att tveka kan erkänna att dom onanerar och kollar på porr, medans tjejer säger att dom absolut inte gör det. Ändå tror inte jag att det är så mycket ovanligare bland tjejer än bland killar. 

Alla människor ljuger ibland. Vissa ljuger mycket, och vissa väldigt sällan. Jag tror inte det har något med kön att göra.


//Jessie

Maria
8/21/14, 4:08 PM
#4

Finns det någon källa till artikeln?

Känns bara som dålig journalistik.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[JenniN]
8/21/14, 4:11 PM
#5

Jag tror inte att det bara än män som ljuger om sex, jag tror att det beror helt på individ.

Honestyisdead
8/21/14, 4:59 PM
#6

Tror inte män ljuger mer än Kvinnor.

Annons:
_Fisken
8/21/14, 5:08 PM
#7

Skitartikel säger jag bara.

trollslända
8/21/14, 6:03 PM
#8

Människor ljuger. Inte specifikt män.

_Fisken
8/21/14, 6:16 PM
#9

Jag tycker kvällstidningarna får lägre och lägre kvalité. Dessutom tror jag inte heller på vad de skriver. Inte ett dyft. Nyheter? Bah! Skvallertidning, det är vad de har blivit. Knappt så man kan lita på TV-bilagan.

[Thiah]
8/21/14, 6:18 PM
#10

Äh tror inte ett dyft på det där. Som #8 säger, människor ljuger.

ChristineL
8/22/14, 9:23 AM
#11

Det är inte en könsfråga, män, Kvinnor och hens ljuger.

Zepp
8/22/14, 6:50 PM
#12

Människor ljuger inte.. de bara svarar som de tror är politiskt korrekt att svara!

Egentligen handlar det om sk social kompetens.. man framställer inte sig som annorlunda än andra.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Honestyisdead
8/22/14, 7:53 PM
#13

#12 Visst ljuger människor.

Annons:
Upp till toppen
Annons: