Annons:
Etikettförhållande
Läst 993 ggr
[Anamalar]
8/22/14, 6:00 PM

Ta kontakt

Hej! Hur gör man för att ta kontakt med killar? Det känns som det blir så konstlat att ex. fråga hur han har haft det i sommar på facebook då jag redan har träffat honom i skolan… Det är såhär: Jag gillar en kille som i ettan (på gymnasiet) sa att han tyckte att jag var söt (2 ggr). Jag var för blyg då för att ge så mycket respons och efter det hände inget mer. Jag antar att jag skrämde bort honom lite genom att inte visa något intresse tillbaka. Nu har vi precis börjat tvåan och det känns fortfarande som att han ler lite extra mot mig och så. (Om jag inte inbillar mig) Nu vill jag i alla fall ta kontakt, men vet inte hur? Jag har inte särskilt bra självförtroende vad gäller sånt här och inga erfarenheter över huvud taget. Går det att bara skriva typ;' hej! Har du haft en bra sommar?' Eller något liknande? Visste inte vilken kategori, men hoppas att den hamnade rätt…

Annons:
Nelley
8/22/14, 6:28 PM
#1

Det tycker jag absolut du kan göra, sålänge du visar intresse så kanske han vågar ta initiativ. :)

luckiestgirl
8/22/14, 6:32 PM
#2

Tycker absolut att du kan skriva nåt sånt på fb. Du kan också börja säga hej när ni möts och när du ser honom, eller bara le mot honom, då visar du intresse och han vågar ta initiativet som #1 skrev :)

If you are going through hell, keep going!

luckiestme.blogg.se

[Anamalar]
8/22/14, 9:30 PM
#3

Okej, tack för svar! Jag har skrivit lite med honom nu… :)

Upp till toppen
Annons: