Annons:
Etikettallmänt
Läst 1106 ggr
[Missya]
2014-09-01 11:52

Vad hände egentligen?

I helgen kom det förbi en killkompis. Vi träffas inte så ofta. Har mest kontakt via sms.

Har skrivit om honom förut om att när man träffar på honom ute så blir jag så mesig och typ helst vill gå och gömma mig. Vi dejta lite för några år sedan men  det blev inget mer utav det…

Iaf när han kommer förbi så  ses blir det oftast att vi kramas lite.  Sist gång vi sågs så gick vi "hela vägen". Denna gång så kändes det och verkade som det skulle bli så igen. Men när vi höll på där som allra mest mest kyssar och smek så lägger han helt plötsligt bara av?!

Vi låg och höll om varandra kanske en ca 30 min och sen satte han sig upp och bara satt i ett par minuter och verkade som han satt och tänkte på nåt. Satte mig då bredvid honom. Vi sa inte ett ord till varandra. Sen gick han ut mot hallen för att göra sig iordning för att gå och jag hängde med.  Fick en kram och sen sa han : Förlåt (mitt namn) och sen gick han iväg.

Normalt sett så brukar han de få gånger vi ses sova över och dra hem på morgonen.

Tankar om detta?

Annons:
I want to belive
2014-09-01 12:06
#1

Han kanske tyckte att han utnyttjade dig ? ..

Svårt o veta de där.. det kan ju vara så mycket..

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Honestyisdead
2014-09-01 12:29
#2

Omöjligt att gissa. Du  får fråga honom.

[Missya]
2014-09-01 12:30
#3

Blev som sagt tagen på sängen där…

obstitant
2014-09-01 12:39
#4

#3 Eller inte, as it were…

Honestyisdead
2014-09-01 12:59
#5

Omöjligt att gissa. Du  får fråga honom.

[Missya]
2014-09-01 14:37
#6

Klart jag får fråga för att få veta exakt vad det handlade om.  Men man är ju nyfiken vad andra tror det kan röra sig om…

Annons:
Honestyisdead
2014-09-01 14:47
#7

Han kanske misstänker att han är smittad med något, han kanske inte tänder på dig längre, han kanske mådde dåligt, han kanske börjat få känslor för dig eller kanske träffat en annan.

Praefatio
2014-09-01 18:51
#8

Min spontana tanke är att han kanske träffat någon annan och börjar inse att han inte vill träffa några andra än henne.

Upp till toppen
Annons: