Annons:
Etikettsex
Läst 4536 ggr
wingren
9/3/14, 12:25 AM

Oralsex hur ofta?

Min kille vill och i princip förväntar sig oralsex varje gång vi har "vanligt" sex, alltså penetrering vaginalt. Att det är själva förspelet, jag får givetvis också stimulering men av annan typ. Sedan när jag varit nere på honom ett tag så har vi sex och allt är kanoners.

Jag bara undrar hur vanligt det är att man går ner på sin partner och hur ofta. Svarsalternativen kanske inte passar in exakt på dig men ta det som är närmast. Skriv gärna en kommentar också, gärna med vad ni röstade samt om ni är kille/tjej, kille/kille, trans/tjej eller annat :) 

Tycker ni att svarsalternativen är konstiga eller om ni inte förstår säg gärna det också ^^ Inte van vid att skapa undersökningar ;) Eftersom folk har sex olika ofta vet jag inte riktigt hur jag ska formulera mig heller.. hoppas på det bästa och att folk vågar vara personliga i sina kommentarer istället. Tack för svar med.

Annons:
Nelley
9/3/14, 12:38 AM
#1

Men går han ner på dej då? Vill du det? Jag har aldrig haft oralsex så jag tog det näst sista, men jag är nyfiken… men då vill jag nog få. ;) tjej

wingren
9/3/14, 12:42 AM
#2

Han går ner när jag säger till honom ^^ är inte min favoritgrej eller så. Han blir inte heller sur om jag säger att jag inte vill gå ner på honom, lite fjäskig, men inget mer :p

Emmaslindh
9/3/14, 12:43 AM
#3

Jag tycker att det är helt upp till en själv vad man tycker är "normalt" eller inte hur ofta man går ner på sin partner.  Finns inget som är mer eller mindre vanligt skulle jag säga, det beror nog helt på ens egna sex intressen! 

För mig och min pojkvän blir det som det blir, beroende på vad vi önskar vid just det tillfället 🙂

Valde därför att rösta annat, då jag inte tyckte något alternativ passade in på mig eller det jag anser borde vara "normalt". Jag är tjej och är som sagt tillsammans med en kille. 

Men viktigast av allt är att man är öppen med vad man själv vill, tycker du att det blir för ofta - säg det till din pojkvän! Sexet ska vara en ren och skär njutning för båda, från förspel till slut 🙂

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

wingren
9/3/14, 12:51 AM
#4

Men ändå intressant :p om min kille gillar oralsex lite mer än alla andra eller om det "bara är så det är". Och självklart säger jag till honom om jag inte vill och han accepterar det :)

MsSofieG
9/3/14, 1:02 AM
#5

Vi har det relativt sällan men så är varken jag eller min sambo så intresserad av oralsex heller vi är mer intresserad av sex som en egen grej och oralsex som en egen grej. Så vi har sällan både sex och oralsex utan det brukar ske på separata tillfällen :)

ChristineL
9/3/14, 8:06 AM
#6

Jag svarade annat då det är jätteolika, ibland har vi bara oralsex, ibland har vi det som förspel eller inslag i annat sex, ibland har vi sex utan att ha oralsex.

Annons:
[Tuulikki]
9/3/14, 3:20 PM
#7

Då & då, ganska ofta :) Är tjej och har pojkvän.

citytjejen
9/3/14, 3:24 PM
#8

Nästan varje gång faktiskt, vi gillar det båda två väldigt mycket!

/Christina

Wellcraft
9/3/14, 6:01 PM
#9

Är tjej & har pojkvän.
Ger aldrig oralsex knappt, inte min grej. Ibland kan det hända, någon gång i månaden eller mer sällan.
Han går alltid ner på mig dock om jag inte säger ifrån.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Zadeira
9/3/14, 7:34 PM
#10

Min kille är väldigt mycket mer sexuell än mig, så då löser vi det genom att jag ger honom oralsex när jag inte vill gå hela vägen ut men vi är på "sånt" humör. Det är väldigt varierande, men skulle säga att 7 av 10 gånger ger jag honom oralsex utan att vi har samlag. Sex har vi kanske 3 av 10 gånger, och ibland oralsex som förspel men inte alltid. Mest sällan är gångerna han ger mig oralt, men det är självvalt.

[Twiggys]
9/4/14, 8:19 PM
#11

Är kille och ger min tjej oralsex nästan varje gång vi har sex för det går hon igång på. Min tjej var oskuld när vi träffades så de första 4 månaderna var det de närmaste sex jag fick, förutom av Lena Hande'n då ;)

[Hayabusa]
9/4/14, 10:30 PM
#12

Alldeles för sällan 🙂

Dorisvovven
9/9/14, 11:30 PM
#13

Mitt ex förväntade sig oralsex efter samlag varje gång och enbart oralsex (flera gånger om dagen) när jag hade mens. Om jag sa att jag inte kände för det tryckte han mitt huvud mot sitt skrev (mer eller mindre diskret och med ett flörtigt, oskyldigt uttryck i ansiktet) tills han fick som han ville. Han förväntade sig också att få komma i min mun varje gång. Han gick ner på mig totalt 3 ggr under det halvåret vi var tillsammans.

Annons:
[Hayabusa]
9/10/14, 6:37 AM
#14

#13 Inte OK, långt därifrån.

Wellcraft
9/10/14, 11:32 AM
#15

#13 Det är också ett brott & olagligt. Inte okej någonstans.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[Thiah]
9/10/14, 12:30 PM
#16

Ingen av oss gillar direkt oralsex så det blir praktiskt taget aldrig. Jag har inget emot det egentligen men klarar mig riktigt bra utan 😛

Piedestal
9/11/14, 11:18 AM
#17

#13 Det där är inte okej!!

Alana82
9/11/14, 11:55 AM
#18

Jag är tjej och har en kille och det blir när jag känner för det som jag går ner på honom, har ingen aning om hur ofta, samma sak med honom

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

mollyt
9/18/14, 10:32 AM
#19

Jag ser inga svarsalternativ så jag kommenterar istället (sitter på mobilen så kanske beror på det?). Men vi har oralsex kanske 10ggr/veckan. Inte ALLTID varje dag men ofta kan det bli fler gånger samma dag så jag uppskattar det till ca 10. Det är för det mesta jag som suger av honom, jag gillade det inte med tidigare partners men jag älskar att ge oralsex till min sambo! Ofta har vi det som förspel men vi har också mycket oralsex i duschen eller som "snabbisar". Han går gärna ner på mig men jag är inte lika förtjust - jag ger hellre än att få.

Jessicahagstrom94
9/22/14, 2:58 PM
#20

Jag ger hellre än får faktiskt, inte för att han är dålig på något sätt för det är han då verkligen inte men jag gillar verkligen att få honom att njuta. Vi har det varje gång vi är med varandra minst en gång om dagen även om vi inte har sex därefter varje gång.

Annons:
Calcifer
9/22/14, 3:11 PM
#21

Jag avskyr alla former av oralsex och sysslar aldrig med sånt. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: