Annons:
Etikettsex
Läst 4026 ggr
Emmelie Österblad
9/9/14, 8:13 AM

oralsex Akut

Hej, Jag och min kille har mycket sex, Vi hade tänkt att börja med oralsex, Men vad är det? Och hur gör man? tack i förhand!

Annons:
Maria
9/9/14, 8:26 AM
#1

Men käre nån.

Utforska varandra varsamt och se inte teknik och hur eller vad man gör som det viktigaste utan låt saker och ting komma naturligt.

Det finns inga manualer om hur man gör utan man får helt enkelt prova sig fram.

Ni kan ju börja med att googla på vad oralsex är eftersom ni inte verkar veta det😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mirinda
9/9/14, 9:27 AM
#3

Instämmer med #1 till 100%.

Om du vill läsa om vad oralsex är, så sök annan och mer allmän info än den i länken ovan till att börja med. Det Veckorevyn skriver är så detaljerat och bitvis avancerat att det låter betydligt krångligare och kanske konstigare än det behöver vara. 

Sex är en gemensam upptäcktsresa. Det är inte något som blir bättre om man försöker följa en manual och tro att man måste göra just så , för att det ska bli "rätt". Det viktiga är att ni båda gillar det ni gör, inte att vad någon så kallad expert påstår.

Det finns risk att man tappar känslan och upptäckarglädjen i sexlivet om man tänker för mycket på teknik. Veckorevyns beskrivning verkar passa bättre för par som har hållit på med oralsex ett tag och vill få inspiration till att gå vidare än för er som är nybörjare. Långt ifrån alla som har oralsex gör allt som står där.

Pröva er fram på ett lekfullt och avslappnat sätt, så kommer ni att upptäcka vad just ni njuter av!

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Mirinda
9/9/14, 9:38 AM
#4

Här är en länk till RFSU´s frågelåda, där de svarar på frågor om oralsex. Där kan man även läsa om väldigt mycket annat som rör sex och relationer. Det går att ställa egna frågor också.

http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Frageladan/?action=showAllQuestions&catID=160&searchString=oralsex%20nyb%C3%B6rjare

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Emmelie Österblad
9/9/14, 11:09 AM
#5

Okej, Tack för alla svar, Men hur smakar det? Är det skönt? skönt för killen antar jag. Men för en själv?

Maria
9/9/14, 11:12 AM
#6

#5 Det går knappast att svara på. Ni får helt enkelt prova er fram. Sex är en personlig upplevelse och kan variera med partner och perioder i livet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Honestyisdead
9/9/14, 11:12 AM
#7

#5 Oralsex går på båda hållen.  Så gillar båda det är det skönt för båda. 

Det smakar olika beroende på person.

Emmelie Österblad
9/9/14, 3:27 PM
#8

Frågade min kille när han kom hem från jobbet,  Han ville det för några dagar sen, Nu är det gjort, Om jag ska vara helt ärlig var det Skönt, Vi ska nog börja göra detta lite oftare! Jag njöt riktigt mycket!

Halvdansken
9/9/14, 3:38 PM
#9

Jag tycker att oralsex är mer intimt  och tekniskt än "vanlig" sex, så jag hade nog väntat tills ni är mr erfarna.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[JenniN]
9/9/14, 4:08 PM
#10

Jag skulle inte påstå att jag tycker att det är skönt i den bemärkelsen att ge oralsex. 
Det kan vara mysigt och allt det där, men skönt är fel ord för mig.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Honestyisdead
9/10/14, 11:44 AM
#18

#10 Vem har sagt att det är skönt att ge?

[JenniN]
9/10/14, 11:51 AM
#19

18# Haha, jag förstod att det var så det låg till att du inte hade svar på mina frågor. Men visst jag kan skriva om allt som jag skrev i inlägg 16 så kanske du förstår bättre. Därför förstår jag inte varför du tog bort det? 

i Nummer 5# skriver TS att hon undrar hur det smakar och undra om det är skönt, hon antar att det är skönt för killen, sedan i inlägg 8# skriver hon att det nu var gjort och att hon upplevde det som skönt. 

i och med att hon sa att det skulle vara skönt för killen och sen undrade hur det smakade såantog jag att det var hon som skulle ge och han som skulle ta emot.  Och sen skrev hon som sagt inlägg 8#  att det var skönt, och då uppfattade jag att hon tyckte att det var skönt att ge. 

Förstår du nu? 

Et annan helt OT fråga. Varför får du ta bort inlägg som du tycker ska tas bort? Men en annan kan inte göra det om man råkar göra som du och inte tänka sig för innan man skriver?

Honestyisdead
9/10/14, 12:48 PM
#20

#19 Inläggen togs bort eftersom de var onödiga och tydligen otydliga. Lättare att läsa två inlägg istället för tio :) Ingen annan anledning. 

De togs inte bort för att jag inte tänkte mig för, det var en onödig diskussion som nu är lättare att läsa.

Jag gör det jag anser är bäst för sajten och tar bort mina eller andras inlägg om det gynnar sajten. Är det inlägg som gynnar sajten får dom stanna. 

Har du fler frågor kring moderering är du välkommen med ett pm så jag slipper ta bort fler inlägg.

Annons:
[JenniN]
9/10/14, 12:50 PM
#21

20# Nope inga fler frågor om det, men du förstår vad jag syftade på i inlägg 10 nu?

Honestyisdead
9/10/14, 1:08 PM
#22

#21 Ja jag förstår. Är det som du tror hoppas jag att ts vet att oralsex även kan ges till henne.

Emmelie Österblad
9/18/14, 6:54 AM
#23

Hej! Idag frågade min kille om vi skulle ha oralsex…. och jag hann inte och ha det… han blev galen och skrek så in i helvete rent ut sagt. Vad ska jag göra?

_Fisken
9/18/14, 7:08 AM
#24

Han ska inte bli arg eller börja skrika för att du inte hinner med o göra det han tycker. Säg ifrån!

Maria
9/18/14, 7:21 AM
#25

#23 För det första är sex inget man ska "hinna med" utan det ska vara en ömsesidig känsla och något båda vill göra.

För det andra så ska du INTE acceptera att någon skriker åt dig oavsett orsak.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[JenniN]
9/18/14, 11:43 AM
#26

23# det är absolut inte okej!

vallhund
9/18/14, 9:48 PM
#27

#23 Sex skall vara ömsesidigt, det är inte OK att kräva sex!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Katti
9/18/14, 11:20 PM
#28

#23, och det frågar du oss! Hur kändes det för dig när han gjorde skrek åt dig? Är det så du vill ha det i ett förhållande? Om inte så är han ingen du ska ha ett förhållade med!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

sisela
9/19/14, 1:57 AM
#29

Jag vet inte hur gamla ni är, men din kille verkar inte vara mogen för ett förhållande. Det är inget du ska acceptera!

Gilaper
9/19/14, 5:14 PM
#30

Ursäkta. Är det 2014 eller 1914 . Skrek din kille jag vill ha oralsex. Menar han att du skulle göra det på honom. Så lever man inte , han vill helt enkelt att du ska vara hans lilla sexslavinna som ställer upp när han är sugen. Ta o lirka dig ur detta förhållandet för han verkar aggressiv.

sisela
9/19/14, 5:55 PM
#31

Om han skriker att han vill ha oralsex så säg " ja, vad trevligt, varsågod att slicka mig"

Upp till toppen
Annons: