Annons:
Etikettförhållande
Läst 4312 ggr
[Heart31]
9/10/14, 2:31 PM

Snälla hjälp mig!! Hånglat med en annan.

För två månader sen var jag på semester med ett tjej gäng. Första kvällen blev jag kalas full och har bara tre minnen från kvällen. Hånglade med en kille två gånger och vaknar upp och mår så sjukt jävla illa. Ringer mig pojkvän som jag vart ihop med sen 15 årsålder (20 nu) han är 26. Han är vääärdens bästa och underbaraste! Men vi har haft våra stunder speciellt i början då han lämnade mig o stack utomlands ett par månader inte för det hör till saken :S. Till saken, jag sa att vi hånglade 1 gång och han förlät mig och tyckte inte de va så stor grej o bra att jag sa det direkt. Men jag kan inte sluta tänka på detta, det äter verkligen upp mig innifrån jag har ångest varje dag för vad jag gjort. Är det någon som vart i liknade sitvation?? Går det över??? Mår verkligen inte bra :(

Annons:
Honestyisdead
9/10/14, 2:48 PM
#1

Det är normalt att må dåligt när man gjort misstag oc h ljuger

Det lär du göra till du är ärlig. 

Det du kan göra är att inte dricka dig full igen så du slipper må dålugt igen och slupper svika hans förtroende. och vara ärlug

Sjöstjärna
9/10/14, 2:51 PM
#2

Om det går över eller inte beror på hur du är som person så det kan ingen annan svara på. Synd att du gjorde det hela värre genom att ljuga för din kille genom att säga att det bara var en gång, om du inte kunde berätta sanningen hade det varit bättre att inte säga något alls vid det tillfället och eventuellt berättat hela sanningen senare. Din kille blir inte lyckligare av att du berättar att du hånglat två gånger istället för en, så du får fundera på om det är värt det att såra din kille genom att berätta det eller om du kan leva med ditt dåliga samvete och låta alltihop falla i glömska. Har man gjort dumheter så finns det inga enkla utvägar utan då får man leva med följderna av det, det är är den bistra sanningen, men nu har du lärt dig den läxan och behöver inte göra om det.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

[Heart31]
9/10/14, 3:31 PM
#3

Hela texten kom inte med, för en vecka sedan så kom vi in på detta och jag berättade då att vi hånglat en gång i mitten på kvällen och en gång i slutet på kvällen och han blev såklart sårad men jag märker att detta inte påverkat han pch han säger själv att det är förlåtet & glömt . Men jag har inte förlåtit mig själv och abslout inte glömt och vill bara få det raderat från minnet… Jag vet onte hur jag ska göra jag vill inte prata med han om de trycka upp det i ansiktet på han :(

Carrosh
9/10/14, 4:06 PM
#4

Det kan ta tid att förlåta sig själv. Låt det få ta den tid det tar och tillåt dig själv att vara ledsen, men sluta att anklaga dig själv. Du gjorde ett misstag, din partner förlät dig. Ha det i åtanke när tankarna och skuldkänslorna smyger sig på.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

_Fisken
9/10/14, 6:13 PM
#5

Har man gjort nåt dumt som man får ångest o ryser av så brukar det gå över efter en tid. Människor gör misstag. Jag tror du är en superbra människa som gjort en bluder - pga berusning. Men det reder sig nog ska du se. 
Var normal mot din pojkvän. Annars förstorar du upp nåt som inte ska förstoras upp.

drika
9/14/14, 7:52 PM
#6

Du får helt enkelt försöka glöma det. Så det inte förstör, du har iallafall varit ärlig. Försök tänka framåt och inte bakåt.

Hälsningar

Fredrika

Annons:
Upp till toppen
Annons: