Annons:
Etikettotrohet
Läst 1206 ggr
kocko
9/11/14, 10:56 PM

relationer

Jag har konfronteras min sambo! Upptäckte att han haft en omfattande sms kontakt med en tjej med sexuellt innehåll. Jag ringde henne och vi pratade i 50 minuter. Inte världens smartaste tjej så jag tror sambon bara utnyttjat henne för sina sexuella fantasier….. eller för att få sex, vad vet jag. I alla fall berättade jag för honom att jag ringt henne. Jäklar vad arg han blev. Tydligen trampade jag på en öm tå. Han hade ingen förståelse för hur sårad jag har känt mig när han söker tjejer på nätet. Någon annan som har erfarenhet av att konfrontera någon med obehagliga sanningar och hur de reagerat?

Annons:
Proktologi
9/11/14, 11:03 PM
#1

jag slängde ut min ex sambo direkt.
Palla lögnare.

Skiter fullständigt i personer som inte förtjänar min tid "hur mycket jag än älskar honom"
det är INTE ok.

bara släng ut han.

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

[JenniN]
9/11/14, 11:06 PM
#2

Alltså, han kan ha reagerat av ilska just för att hans lögn har avslöjats, eller kanske för att du har gått igenom hans telefon. Hur som helst så är inte det hade gjorde rätt mot dig.

Gur4m1
9/11/14, 11:36 PM
#3

haha känner igen det där beteendet faktiskt. Mitt ex, som var otrogen mot mig vid flera tillfällen under vårt förhållande, reagerade likadant. Sen blev jag stmplad som "psykiskt labil" av han och hans fmailj efterosm jag blev RASANDE när jag upptäckte det….när vi tyvärr var hemmes hos hans fmailj, 20 mil hemifrån. Hur ilksnade jag till? Jag kastade ett glas vatten på honom och tjurade inne på vårt rum resten av veckan (eller ute på långpromenad för varje gång jag såg honom ville jag slita ut hans ögon -_- (inte labil, otroligt sårad och ledsen). Han gömde sig bakom sin familj, och när vi kom hem igen och kunde snacka, så skyfflade han över allt på mig.

pga otroheten började jag ibland kolla hans mail osv. Skäms för det och är något jag aldrig mer tänker göra. Behöve rjag kolla en pojkväns mail igen så gör jag hellre slut direkt. -_-

Men han blev arg, för jag hittade saker och kontfronterade honom. Iaf…idag är vi inte tillsammans. Det finns fler karlar där ute så…dumpa den där. Han verkar lika korkad som tjejen du ringde upp, vilket jag tycker r bra att du gjorde- för hon visste kanske inte att killen inte var singel t.ex.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

kocko
9/11/14, 11:50 PM
#4

Jag har också tolkat hans ilska med att han blev avslöjad och ja, jag kollade hans telefon pga att jag misstänkte något. Bland annat tog han med sig telefonen in på toa. La displayen neråt och hade ljudet avstängt. Jag ifrågasatte varför han betedde sig så med telefonen. Om han hade något att dölja men då bara skrattade han. Det var tydligen inte lika roligt när jag ringde upp tjejen.

[Rhodugune]
9/12/14, 1:43 AM
#5

Känner igen det där så väl, när jag kom på min första kille så var hans första fråga vem har berättat det där för dig?!
Hans fokus var helt på honom själv.

När jag sen kräktes av ren och skär ångest så tyckte han att; nu överdriver du….

Vi försökte, eller jag var väl den ända som ärligt försökte gå vidare, för han bara fortsätte ha kontakt med andra tjejer bakom ryggen, tills jag lämnande honom.

Jag var bra arg ett tag, men insåg rätt snabbt att det var inte mitt fel, precis som det inte är ditt heller.

Jag förlät, mest mig själv för jag kände mig så otroligt dum! som litat på honom, men även honom tillslut.

Tror att det är en sån liten chans att folk som beter sig på det här viset ändras, de är för egocentriska och omogna för att kunna se till något annat än deras eget bästa.
Visst kan de säkert ändras, såsmåningom, men jag skulle aldrig ta chansen och tycka det var värt tiden att lägga ned på det.

Jag är så ledsen för din skull, kramen.
Var rädd om dig, du är värd så mycket bättre än en kille som inte älskar och respekterar dig för 5 öre och inte har någon som helst tanke på hur han beter sig påverkar dig.

Jag skulle inte lita på hoom vad han än sa, han har redan visat vad han känner och tycker, handlingar talar alltid starkare än ord,
Ord väger så lätt, det är så lätt att säga att jag älskar dig visst, men han har vissat dig redan att det gör han inte.

drika
9/14/14, 12:23 PM
#6

skulle med säga åt han att där är dörren! Otrohet är oförlåtligt i min öögon..

Hälsningar

Fredrika

Annons:
Proktologi
9/15/14, 12:31 PM
#7

jag tänker inte sitta och gulla om att det är synd om TS.
Är TS dum nog att stanna kvar så får hen skylla sig själv.

Jag tycker fortfarande att drägget ska UUUUT.

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Upp till toppen
Annons: