Annons:
Etikettfamilj
Läst 1465 ggr
marre96
2014-09-21 06:49

vad ska jag göra?

Nu är det så att jag fick reda på att min tvillingsyster haft sex med min fästman. En ny pojkvän kan man ju alltid fixa men att min egen syster kunde göra något sånt svider verkligen… mår skit av det och vet inte vad jag ska göra. Vet inte ens hur jag ska reagera? Känns bara hemskt alltihop…

Annons:
_Fisken
2014-09-21 07:03
#1

Måste kännas riktigt, riktigt jävligt.

-Aida-
2014-09-21 09:10
#2

vore jag i den situationen skulle jag ifrågasätta varför dom båda gjorde de, gillar dom varandra så mycket kanske dom borde va ihop istället, tycker killen svek dig fullständigt, sådana handlingar har jag svårt att förlåta, skulle en kille göra så mot mig skulle han få packa sina väskor och dra direkt, de finns alltid en anledning till att sånt händer.

jossa5
2014-09-21 09:54
#3

Kom ihåg att du väljer inte din blods-familj. Man kan faktiskt lämna dom med och ta avstånd.
Tycker det är dåligt gjort av båda två. Jag skulle inte kunna stanna kvar med fästmannen, och systern skulle jag nog inte kunna umgås med heller.
Men som #2 sagt, ifrågasätt varför dom gjorde som dom gjorde. 

Sen kan det ju vara bra att prata med någon professionell, är ju ingen lätt sits du hamnat i!

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Honestyisdead
2014-09-21 14:46
#4

Fy vad nedrigt! Jag hade brutit kontakten med båda.

fruktgumman
2014-09-21 15:19
#5

Jag hade utan tvekan brutit kontakten med både min syster och partner.

JonnaCecilia
2014-09-21 15:46
#6

Kan du överhuvudtaget prata med din syster om det? Är ni nära? Som du säger, ny pojkvän kan man skaffa men inte tvillingsyster. Men du har all rätt att vara arg ledsen och besviken samt uttrycka detta och hantera det som du känner är bäst för dig, om det så är att bryta kontakten ett tag. Kan inte föreställa mig att nån av mina systrar skulle göra det så det är säkert en stor chock och besvikelse. Gå på känsla, finns det nån som känner er båda du kan prata med? Killen hade åkt ut med en gång, men det låter som du är inne på det spåret med… Ta hand om dig

Annons:
marre96
2014-09-25 01:27
#7

Jag och min syster började precis få kontakt igen efter 4år och usla familjeförhållanden, men att dom gjorde så här är bara hemskt. Jag vet att min syster tex. Säljer sig för cigg å sprit men att hon skulle göra såhär mot mig trodde jag aldrig. Finns ingen jag kan prata med om något. Vill aldrig prata med min syster igen och kommer aldrig göra det. Orkar verkligen inte all den här skiten…

Honestyisdead
2014-09-25 01:39
#8

Du är välkommen att kontakta mig genom pm. Säkert flera andra här.

Vi är många som ställer upp på den här sajten!  Du är inte ensam!

Cindy S
2014-09-26 02:10
#9

Var inte din pojkvän en misshandlare? Eller blandar jag ihop dig med en annan?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

_Fisken
2014-09-26 06:06
#10

Man kan  välja att inte umgås med vissa människor. Det gäller även syskon och släkt.  Jag har full förståelse om du avsäger dig kontakten med dem bägge.  Ut med dem!

Upp till toppen
Annons: