Annons:
Etikettallmänt
Läst 8324 ggr
[Devya]
2014-10-09 18:18

Mitt ex vill ha mig tillbaka

Jag gjorde slut med min pojkvän för ungefär 3-4 månader sedan. Det visade sig att han hade haft ett annat förhållande vid sidan om så efter en massa velandes fram och tillbaka så gjorde jag slut. Nu är det så att han kämpar för att få mig tillbaka. Han har försökt sedan mitten av augusti och jag har hela tiden sagt åt honom att jag vill inte ha honom osv. Så var det en dag han dök upp hemma hos mig. Han hade rest hela vägen hit för att se mig. Han bor i ett annat land så det är inga billiga resor precis. Jag lät honom komma in och alla har nog sagt det ena och det andra om mig för att jag gjorde så men jag kunde ju inte slänga ut honom kände jag. Jag var väldigt kall mot honom och lät honom sova i köket för bredvid mig fick han inte sova. Han stannade hos mig i en vecka och sen skulle han iväg. Fast jag hade varit kall mot honom och försökt pusha honom ifrån mig emotionellt så gjorde det ändå ont då han väl åkte iväg. Saknaden kom emot mig vilket chockerade mig. Jag satte mig ner och grät efter att han hade åkt iväg. Han hade lyckats med det han hade velat, att få ner mina väggar.  Jag berättade dock inte om det här för honom utan försökte fortsättningsvis pusha honom ifrån mig. Det var många gånger som jag bara blockade honom men han fick alltid tag på mig på ett eller annat sätt och jag blev så svag att jag lyssnade på honom. Efter en vecka sedan han hade varit hos mig (mindre än det) så dök han upp igen (det blev verkligen dyra resor). Samma grej som tidigare, jag släppte in honom och lät honom sova i köket.

Under alla de här besöken så har han varit mer underbar än han någonsin var den tiden han och jag var tillsammans. Han steg upp 5 på morgonen för att göra i ordning frukost åt mig innan jag skulle iväg på jobb. Han hade ordnat mat då jag kom hem från jobbet (romantiska middagar) samt lagat festliga drinkar åt mig som jag älskar plus att han gav mig fotmassage, bjöd på dyra middagar och verkligen skämde bort mig.  Han friade till mig otaliga gånger och berättade hur gärna han ville gifta sig med mig. Om jag bara lät honom så skulle han flytta ihop med mig meddetsamma. Han ville köpa mark här och börja bygga ett hus. Han sa allt det där fina som jag hade väntat på att få höra då han och jag var tillsammans, men som aldrig kom. Först nu kommer allt det jag någonsin ville höra från honom. Jag är inte perfekt, jag är verkligen svag men jag fortsatte att såra honom, jag fortsatte att säga nej till honom och jag vet att jag sände motstridiga signaler för jag lät ju honom komma in i min lägenhet. Jag kunde inte motstå att svara då han ringde även om det tog mig flera timmar innan jag bröt ihop och svarade. Jag har dock aldrig försökt ge honom falskt hopp. Jag har sagt till honom att jag vet att sänder motstridiga signaler till honom men jag menar det då jag säger att jag kan inte vara tillsammans med någon som jag inte litar på.

Just nu försöker vi vara vänner men det är svårt då han vill ha mera. Han säger att att han inte vill ge upp och att han tänker inte heller ge upp någonsin för att han har insett att jag är den som han verkligen älskar och som han skulle göra vadsomhelst för. Jag bara svarar med att det är lite försent för det.

Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget, jag antar att jag bara ville prata av mig. Det jobbiga är att jag höll på att komma över honom helt och hållet i augusti och nu har han rivit upp gamla sår som inte kommer att läkas förrän han är ute ur mittt liv igen. Det tycks dock bara vara svårt att säga nej till den här personen. Det bör tilläggas att han numera går i terapi och även jag har haft kontakt med hans psykolog som inte tycker det är en riktigt bra idé för mig att kapa kontakten helt och hållet med honom just nu eftersom han skulle då gå sönder helt och hållet. Hon vill försöka få oss att "avsluta" allt på ett bra sätt för oss båda, vad än det betyder.  Jag försöker nu följa hennes råd och se vart det leder.

Annons:
Aleya
2014-10-09 18:30
#1

Var det inte han som var otrogen och ganska elak? Om det var det så säger jag att nästa gång han kommer så öppna inte. Skit i han. Vet att det är svårt, men för din egna skull.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[peter54]
2014-10-09 18:32
#2

Den här historien är en kopia av hur det var för en släkting för ett antal år sedan, det enda som skiljer är att killen bodde i samma stad. Han hade ett förhållande bredvid och när det avslöjades försökte han först med att han ville ha båda förhållanden för att känna efter hur han ville ha det, men det nekade naturligtvis min släkting.

Då beslöt han att bryta och vara ihop med den andra tjejen. Den andra tjejen insåg snabbt att han var ett påhäng och en latmask, så hon kastade ut honom. Då kom han krälande tillbaka och försökte än det ena än det andra för att övertyga min släkting att ta honom tillbaka.

Släktingen rådfrågade mig och jag sa tvärt nej, ta honom inte tillbaka, han har visat med all tydlighet att han inte går att lita på. Har han betett sig så en gång och du tar honom tillbaka så kommer han att göra det igen så snart han får chansen. Min släkting tyckte synd om honom och velade, men till slut sa hon ifrån.

Jag säger samma sak till dig Devya, ta honom inte tillbaka, han är inte att lita på.

[Devya]
2014-10-09 18:43
#3

#1 Otrogen var han och på det viset var han ju elak.

Jag försöker verkligen. Jag gör mitt bästa och nu följer jag psykologens råd för att se om det blir bättre på det viset.

#2 Det känns lite värre i det här fallet för han var ihop med någon som han faktiskt inte hade några känslor för. Jag tog kontakt med den tjej han var otrogen med och hon berättade för mig att han hela tiden undvek henne och hon blev så trött på honom då han ville aldrig spendera tid med henne. Jag har fått höra hennes version och den stämmer överens med det han har berättat. Men till saken, han gjorde det här fast han inte hade känslor för henne… Tänk den dag han faktiskt skulle hitta en tjej som han tycker är helt underbar och om han då skulle råka vara ihop med mig…

Mitt huvud säger nej nej nej… Sen säger mitt hjärta något annat. Jag tänker dock följa det mitt huvud har att säga mig. Jag kan åtminstone inte känna någon attraktion gentemot honom mera, de känslorna har dött efter att han bedrog mig.

Rita-S
2014-10-09 19:01
#4

ditt hjärta och ditt huvud kan inte vara sams i en sånhär fråga. 

Som jag ser det.. risken finns att han kommer göra detta igen när han så "lätt" kunde vara otrogen med en annan tjej utan att ens ha känslor för hon. Han säger han älskar dig, men hade en affär med en tjej han inte hade nåt fnugg av kännslor för ändå. Som du säger, hur blir det om han träffar nån han får kännslor för?

jag brukar inte säga en gång otrogen, alltid otrogen, för det finns en hög med personer av båda kön som skrämms så otroligt av hur lätt det var att korsa den gränsen att de inte ens nuddar den i framtiden någon gång, men baserat på vad du har berättat känns det som att han inte är den som är skrämd av detta. 

Att han är underbar nu säger sig själv. Han vill vinna dig tillbaka. Jag vill inte uttala mig om vilka anledningar han har för att vilja ha dig tillbaka, jag känner honom inte alls och kan inte fundera om han vill vinna dig tillbaka för att han inte vill vara förloraren som vart lämnad eller om han värkligen älskar dig så djupt att han bara måste prova allt, men fakta kvarstår: Han vill vinna dig tillbaka = Han kommer göra presis det som krävs i försöket. Det kan faktisk även betyda spela den person du vill han skall vara för att få dig tillbaka. Jag vet inte om det är så som detta, men det -kan- vara så. Det -kan- även vara så att han vart så redd när han förlorade den han älskar att allt han inte vågat visa förut bara rinner över nu. Eller allt i mellan. 

Vid att ta tillbaka honom tar du en stor risk. Du risikerar att såras för andra gång. Jag vill bara be dig tänka på detta med öppet sinne när du funderar vad du vill. Men detta vet du ju redan. Jag försöker inte påstå du är blind eller lurar dig själv, missuppfatta mig rätt nu är du snäll

Det kan bli underbart en stund. En kort stund. En lång stund. En fruktansvärt lång stund. Kanske ett helt liv. Du vet det inte, och det går inte förutse. Vi kan heller inte förutse om det blir underbart en stund och sen återgår det till det gamla.. eller värre. 

Jag tycker inte du skulle vara svag om du skulle ta honom tillbaka, men då vill jag be dig om en sak: Gör det med öppna ögon. Och gör det med krav om vissa förutsättningar som är på dina villkår. Och jag ber dig inständig: Säg till honom konsekvänsen om han skulle behandla dig illa igen, (och det är faktisk du som bestämmer vad illa är här, inte vi andra eller han, det är du som sätter gränsen för vad som är bra behandling, vad som kan accepteras, och vad som inte är bra!) och du måste då efterleva det! 

Om du skulle ta honom tillbaka och det värsta händer, det blir som förut eller värre och du inte då följer din konskeväns kommer han få en upplevning av att han KAN vinna tillbaka dig. Han vet då hur. Och han kommer prova det igen. Och värst av allt: Han kan släppa undan med att behandla dig illa för han behöver bara vara ihärdig och underbar så kommer du tillbaka. Någonstans på vägen måste du alltså låta din förnuft ta kontroll över vad du gör och inte låta hjärtat göra det, om detta skulle hända igen. 

Men om du nu redan har bestämt dig att du inte vill ha honom tillbaka så måste du någonstans sätta en gräns. Att låta honom få spendera natten hos dig även om det är i ett annat rum, ger honom blandade signaler och gör att chansen för att du bryts ner och slutligen tar honom tilbaka, och om du inte för allvar funderar på att ta  honom tillbaka tycker jag du måste sätta en gräns och säga att hedanefter måste han belaga sig på att boka motellrum om han vill hälsa på. För hans och din egen skuld.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Aleya
2014-10-09 19:02
#5

#2 var det han som var våldsam också eller var det han före? Var inte vän med han. Klipp alla band. Blockera.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Devya]
2014-10-09 19:36
#6

#4 Kloka ord som jag verkligen tar till mig. Tack! 

Jag har verkligen försökt tänka noga igenom allt. Om jag skulle ta honom tillbaka så skulle det vara en massa jobb och jag vet inte om det är värt det. Det här kanske låter ytligt och konstigt men jag har inte tid med att slösa bort år på honom. Om jag skulle varit yngre så skulle jag gett det en andra chans men jag känner att jag är för gammal för att börja försöka igen med något som tidigare inte fungerade.

Jag tror att han är ärlig då han säger att han älskar mig. Jag vet att han kan få vem han vill (men inte mig) eftersom han är otroligt charmig och verkligen fin utseendemässigt så jag tror inte att han springer efter mig för att han är rädd för att vara ensam. Jag bor ju ändå ca 1900km bort från honom, han kan verkligen hitta någon i sitt eget land som pratar samma språk som honom, om det är så att han är rädd för att vara ensam.

Jag tror det är först på senare tid han har fattat hur mycket smärta han har förorsakat mig. Nu låter han för första gången innerligt ledsen då han berättar hur skit han mår för att ha bedragit mig. Det är som om det har gått upp ett ljus för honom. Det här kan bero på att han har nu fått gå igenom det jag gick igenom då jag var ihop med honom. Han är orolig över vem jag träffar och om jag inte svarar på ett sms börjar han må illa och fundera om jag är med någon.  Han går igenom precis allt som jag fick gå igenom bara med den skillnaden att han och jag är inte tillsammans nu. Han sa att han fattade inte hur mycket han hade skadat mig tidigare förrän nu och han mår sjukt dåligt över att inse hur illa han gjorde mig. 

Jag vet inte om jag vågar tro honom men det känns faktiskt som om han nu går igenom allt det jag gick igenom tidigare. Jag känner igen "symptomen" så att säga. Han beskriver allt som jag inte kunde sätta ord på tidigare.

Det är inte lätt det här precis men jag gör så gott jag kan att knuffa bort honom. Jag är helt enkelt för rädd…

#5 Han har aldrig varit våldsam mot mig.

Annons:
Sarah
2014-10-09 20:41
#7

Visst kan folk förändras, och visst kan relationer fungera på försök nummer två. 

Jag säger inte att du ska försöka igen, jag säger bara att ibland, när folk inser vad de har förlorat, vill de förändra sig till något bättre. Jag gjorde slut med min kille. Han var inte elak (förutom efter vi gjort slut och ibland när han var frustrerad i bråk)  han var inte otrogen, han var bara lat och omogen. Efter det tog slut hade vi båda andra förhållanden, men efter några månader började vi prata ordentligt om allt som varit. Jag hade då en ny kille, men ändå fortsatte vi att prata i nästan ett år. 

Iaf, jag gjorde slut med den andra och jag och min kille började dejta lite smått igen. Med myrsteg och utan ramar hittade vi tillbaka till varandra, men på ett nytt sätt. Självklart kan vi falla tillbaka i gamla vanor ibland, men oftast inte. Det är ca 6 år sedan set tog slut och vi är ny lyckligare än någonsin. Jag tvekade många gånger i början, men varje gång bestämde jag mig för att kämpa vidare. Det har jag inte ångrat. Det vi lärde oss av alla bråk och det långa uppbrottet var att värdesätta varandra och vår relation på ett sätt vi inte gjorde innan. 

Vad jag säger är helt enkelt, kanske är det värt att prata ordentligt och vända ut och in på varandras tankar. Kanske var början en dålig början, men kanske kan det bli bra i slutänden. I en relation eller utanför. Vi behövde ett år av samtal och tårar för att kunna bygga ngt nytt. Det var värt det för mig., 

(Men, jag tyckte att det var jäkligt obehagligt med våldet mellan ditt ex och hans bror)

obstitant
2014-10-09 20:51
#8

Det är väldigt osannolikt att han har ändrats på allvar. Han vill ha dig tillbaka, vilket betyder att du är bra, inte att han är det. Han vill det uppenbarligen väldigt mycket, eftersom han anstränger sig så. Men en så stor ansträngning kommer han inte att kunna upprätthålla över tid. Om du tar tillbaka honom är det bara en tidsfråga innan han är precis samma person som du kom fram till att du inte ville vara ihop med.

Att han kommer farande utan att prata med dig innan är inte gulligt, det visar bara att han tycker att vad han vill är viktigare än vad du vill. Det är respektlöst, påträngande och kontrollerande. Om han på allvar älskade dig på ett sånt sätt att han ville att du skulle må bra så skulle han lämna dig ifred när du ber honom.

Klart han är ledsen.  Han hade en tjej han tyckte om, och han schabblade bort relationen med sin egoism. Hans känslor är konsekvensen av hans eget beteende, inte ditt ansvar. Men han försöker utpressa dig till att göra som han vill genom att lasta över sina ledsna känslor på dig. Låt dig inte luras. Han får faktiskt lov att hantera sina känslor själv.

Sarah
2014-10-09 21:05
#9

Samtidigt verkar det vara lite av ett mönster för dig, du gör slut, killen vill ha dig tillbaka, du tvekar. Lite känns det som att dina känslor blir väldigt påverkade av vad andra vill med dig. 

Jag gick tillbaka till min kille för att jag inte stig ut att vara utan honom, inte för att han saknade mig. Det är en stor skillnad :)

[Devya]
2014-10-10 05:36
#10

#9 Det är något som jag har konstaterat tidigare men det fungerar på ett litet annat sätt dock. Då mitt första ex ville ha mig tillbaka så tvekade jag men inte för att jag började fundera för mycket på mina egna känslor utan för att jag tyckte synd om honom. Jag ville inte ha honom.

I det här fallet så har jag känslor för den här killen men jag är för rädd för att gå tillbaka och därför stretar jag emot. 

Han och jag ska försöka vara vänner men jag vet inte om det fungerar om jag börjar dejta någon annan eftersom han verkar ha så många känslor för mig.

Sarah
2014-10-10 10:57
#11

#10 så varför inte börja dejta så smått? Gör som jag gjorde, dejta utan regler, prata och prata, tills du känner tydligt om du kan lita på honom eller inte. Vi kysstes några gånger under vår dejtingperiod, men vi hade inte sex. Det hade blivit för mycket. Vi sa inte heller att vi skulle bli tillsammans igen, vi bara umgicks för att vi uppskattade varandras närvaro.

Lia
2014-10-10 16:17
#12

Fast… Hans psykolog kan ju inte begära att du ska hålla kontakt med honom för hans skull… Asså, du ska ju främst tänka på dig själv!

[Twiggys]
2014-10-11 11:18
#13

Tror du att han är bra för dig i längden? Litar du på honom? Om du tvekar på någon av dessa frågor så ta inte tillbaka honom, han har förbrukat ditt förtroende en gång innan.

Annons:
sisela
2014-10-11 14:39
#14

Jag måste hålla med obstitant i #8 här. Han tar ju ingen hänsyn alls till vad du önskar. Tränger sig på och tjatar tills du ger efter och låter honom stanna. Det tycker inte jag bådar gott för ett förhållande.

vallhund
2014-10-12 17:14
#15

Jag tvivlar på att han går hos en legitimerad psykolog eller psykoterapeut.

Som terapeut skall man bara ha kontakt med sin klient, om det inte handlar om par/familjeterapi o då skall båda varit med om att besluta att gå hos dessa.

Vad hans behandlare tycker du skall göra är extremt oetiskt + att hen inte har något med dig att göra. Bryter killen ihop o går totalt sönder så är det hans problem, behandlaren skall behandla sin klient o inte ge dig skuldkänslor eller ens antyda att du skulle ha ansvar för hans psykiska hälsa.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Devya]
2014-10-12 17:31
#16

#15 Hon  arbetar oftast med par. Hon är legitimerad psykolog.

[Devya]
2014-10-15 11:40
#17

#11 Det är ju något jag kanske skulle kunna tänka mig att göra.

#12 Precis, men i det här läget så tycks det vara så att jag är mycket starkare än honom. Det var väl därför hon sa så.

#13 Klart att jag inte litar på honom. Är det någon som skulle lita på någon som har varit otrogen? Däremot har jag ju hört att det är möjligt att kunna lita igen men jag vet inte riktigt hur det skulle ens gå till. Det var svårt att från början lita på honom och nu känns det nästintill omöjligt.

Jag har ingen aning om han är bra för mig i längden. Jag vet att då det var faktiskt bra mellan honom och mig så utmanade jag mig själv till att utforska världen mycket mera och jag fick se saker jag aldrig skulle ha gjort om jag inte hade varit med honom. Han fick mig att våga mera, att vara stark och utmana både mig själv och honom. På det viset var det ju jättefint. Jag vet att han och jag skulle aldrig få det tråkigt och vi skulle jämt hitta på tokiga äventyr tillsammans, precis som tidigare. Då det gäller tilliten är det dock annorlunda.

#14 Han har ju inte varit så tidigare men såklart att jag blir fundersam om det här är något att satsa på. Jag har helt klart känslor kvar för honom eftersom jag har så svårt att släppa taget just nu.

Igår så bröt jag ihop igen och försökte blocka honom på all media, men tror ni inte att jag lät honom ta kontakt med mig sen igen? … Jag snackade med honom och han sa att han skulle göra allt för att få mig tillbaka, han sa även att han kunde få det tatuerat på sitt bröst, att han älskar mig, så att jag inte skulle oroa mig över att han skulle vara otrogen igen… Han erkände att han hade haft en massa andra tokiga idéer och det för att han är livrädd för att förlora mig.

Jag föreslog nu att han håller sig borta ifrån mig tills åtminstone nyår och så ser vi om han känner tillräckligt starkt för mig även då och om jag också skulle vara villig att våga satsa. Alternativt att han slutar helt och hållet kontakta mig. Inget av dessa alternativ lockade honom särskilt mycket men det är nog det enda jag kan ge honom. Rädslan är starkare än kärleken vid det här skedet.  Är mina förslag helt tokiga så säg.

Honestyisdead
2014-10-15 12:35
#18

De flesta som förlåter otrohet gör det om det handlar om ett misstag vad jag har sett. Inte ofta man hör om folk som förlåter ett annat förhållande. 

Jag ser inte hur du som redan innan hade svårt för att lita på honom skulle kunna glra det efter något sånt här.

[Rhodugune]
2014-10-15 13:06
#19

#17 Du pratar hela tiden om han känner och vill.
Vad känner du och vill du?
Det spelar ingen som helst roll vad han känner, hur starkt han än säger att han känner för dig.
Ett bra förhållande känns rätt, utan tvekan, för båda.

Antingen så vet du att det känns rätt att ha en relation med honom, och tvekar du så är det ditt svar.

Och du tvekar och mår dåligt, känner dig inte trygg med honom, litar inte på honom, hur kan det då vara rätt att vara med honom?

Det här kan aldrig sluta bra, bara för att det finns kärlek så är det inte rätt, löser det inte alla problem.

I mina ögen skitar han fulständigt i dig, dina käsnlor, är helt respektlös, tycker att du borde älska honom för att han känner att han älskar dig.
Han vill dig inte väl, han vill ha dig av högst egoistiska skäl som gör honom till en verkligt dåligt pojkvän.

Släpp honom, kärlek ska vara precis som små barns hemlisar.
Känns det inte bra i magen  så ska man inte ha dem, hålla dem hemliga, då berättar man för någon vuxen, då är man den vuxna för sig själv och sätter sig inte i en relation med en person som får en att må dåligt.
Inga bra sidor kan väga upp att de fortfarande får en att må skit.

Jessicahagstrom94
2014-10-15 15:12
#20

Jag hade inte blivit ihop med honom igen, han var ju otrogen och går inte att lita på på det sättet. Jag skulle inte kunna lita på honom iallafall, risken är väl ändå rätt stor att det händer igen om det redan har hänt en gång.

Annons:
[VampireGirlElvira]1
2014-10-17 08:42
#21

Orkade inte läsa allt tyvärr, men det låter som att han vill ta tillbaka dig för att han insåg att du var den bästa för honom, plus att han känner sig ensam. Men jag skulle rekommendera att inte gå tillbaka till honom.

vegosessa
2014-10-18 03:14
#22

Att gå tillbaka till sitt ex är som att läsa en bok igen - slutet är detsamma.

Sarah
2014-10-18 08:56
#23

#22 nej det behöver det inte vara, jag och många andra har fått det att fungera gång nummer två :)

[Devya]
2014-10-18 09:03
#24

#18 Ingenting är ju omöjligt men det verkar ju faktiskt som om det skulle vara en alltför stor utmaning och jag vet inte om det är värt det.

#19 Sant. Jag måste försöka hålla det i åtanke. Ibland är det lätt att falla in i ens fantasivärld. Jag måste bara försöka vara stark och se saker som de är och inte lyssna på de förrädiska känslorna som dyker upp nu som då.

#20 Kanske, kanske inte. Om han verkligen ångrar sig och har insett att det är mig han vill ha så är han inte otrogen igen. Om det här är inte genuint från hans sida då lär det definitivt ske igen. Det är stor risk som jag skulle ta om jag blev ihop med honom igen. Jag vet dock inte om jag är tillräckligt stark för att försöka och eventuellt gå igenom samma saker som förut.

#21 Det där att han känner sig ensam är ju mycket möjligt men han kan ju hur lätt som helst hitta en tjej i hans eget land då och inte mig som bor närmare 2000km bort från honom.

#22 Det är något man hittar på bumper stickers och liknande. Det låter nästintill poetiskt men det fungerar ju inte så i verkliga livet.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Cireea
2019-08-05 16:38
#27

Nu är tråden jättegammal, men såg den ligga överst här på sajten och blev nyfiken efter att ha läst allting. Vad hände? Hur gick det? 

Edit: ser att inlägg blivit raderade efter #25. Vet inte varför, men hoppas att jag inte trampar någon på tårna nu. 


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Honestyisdead
2019-08-05 20:38
#28

#27 Det var inlägg från en lurendrejare.

[Devya]
2019-08-06 05:24
#29

#28 Vad för sorts lurendrejare? Kan ju inte låta bli att bli nyfiken. Speciellt då jag har haft stalkers på nätet börjar jag fundera om det är den personen som är i farten igen.

#27 Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. ;) Jag är numera gift och har barn med exet som inte gav upp. Vi kunde faktiskt inte vara lyckligare. Jag valde rätt trots allt. :) Vi gick i parterapi och alla pusselbitar föll på plats vartefter. :)

Cireea
2019-08-06 12:04
#30

#29 Vad roligt för dig, för er! 🌺
Underbart att det blev ett lyckligt slut.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Honestyisdead
2019-08-06 14:03
#31

#29 Absolut inte någon sådan. Det lovar jag.

[Devya]
2019-08-07 11:43
#32

#30 Tack! :) Jag tycker också det känns underbart. :)

#31 Okej, vad fint! :)

Fridaaaa
2019-08-07 20:40
#33

#29 Härligt! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: