Annons:
Etikettförhållande
Läst 726 ggr
[Girlish]1
2014-11-05 20:12

vadd är det för fel?

Tjena, det är så att jag och en kille jag varit på G med under cirka en och en halv månad har tagit "en paus". Vi tjafsade för mycket och insåg att vi inte hade någon vänskap, så vi har bestämt att bli vänner först för att sedan utgå från det och ha ett förhållande. Vi bestämde att vi inte är helt över med tanke på att vi fortfarande har känslor för varandra och vill ha ett förhållande längre fram, men vi är inte heller ett par/på g mer. Mitt problem är att han beter sig lite väl för ledsen. Asså det finns vissa dagar då han inte kan kolla på mig när vi pratar med varandra eller vi bara står bredvid varandra och är knäpptysta. Sen finns det vissa dagar då vi är med varandra, skrattar och beter oss som de första veckorna när vi började gilla varandra, som att vi blir något igen fast på nytt. Han brukar för det mesta vara lite nedstämd och ibland så känns det som att han är blyg för mig trots att vi tittar på varandra hela tiden på lektionerna, matsalen osv. Han brukade säga till mig förut "Du får inte friendzona mig" vilket vi inte exakt håller på gör nu men vi försöker ändå bygga en vänskap. Han gillar inte ens mina instagram foton längre vilket är konstigt för jag vet ju att han är aktiv, jag kan se det på Insta "Följer"-sidan. Det förstår jag inte… Ja, jag vet det är ingen big deal, men faktum att han scrollar förbi mina bilder är lite weird. Vad är det med honom? Är det här normalt för killar att bete sig såhär? Blir orolig…

Annons:
ChristineL
2014-11-05 20:27
#1

Jag tänker såhär, skit i honom, vad vill du själv? Du tänker alldeles för mycket på honom och vad han vill/gör, det är ju oviktigt.

 Ni kanske behöver tid ifrån varandra?

Upp till toppen
Annons: