Annons:
Etikettsex
Läst 33792 ggr
missmoe
2014-11-08 13:01

Sexiga sms

Det kan inte bara vara jag som tycker att det är underbart härligt att skicka och speciellt få sexiga och pirriga sms. Dock får jag ibland sån idetorka.

Dela med er av era bästa sexiga sms,. Vad vill ni få för sms? Vad tycker ni om att skicka sådanna sms?

Skriv bara skriv!

Annons:
[Älskamig]
2014-11-08 13:11
#1

Det är svårt, för alla "tänder" ju på olika… Fick dock senast en busig mmsbild av min pojkvän på morgonen. Dock fick det mig knappt att tända till, men tanken var ändå god. 😊

[Forest]
2014-11-08 13:25
#2

Jag gillar gulliga kärleksförklaringar. Att man får jag saknar dig önskar du var här. får mig att känna mig älskad och saknad. Sen kan man skicka mer kåta sms,  jag vet att min man älskar olika saker så kan skriva lite om det, eller ta en bild. Vad jag gillar är- jag skulle vilja ha dig naken på sängen och njuta av dig. -vill smeka dig varm och leka med tungan osv det tänder jag på. Finns mycket man kan skriva beroende på vad man gillar. 😎

ChristineL
2014-11-08 14:06
#3

Här skickas då inga sexiga sms. Vi kan prata sexigt med varandra istället.

[Rhodugune]
2014-11-08 18:51
#4

Här skickas det massor! :)
För mig är det ett kul, kärleksfullt och lekfullt sätt av visa uppskattning, att vi har det bra ihop och tänder på varandra.
Tekniskt sett så skickar jag inga sms, skulle bli för dyrt, har istället en app så vi kan skicka gratis medelanden till varandra, eftersom han bor i England och jag i Sverige.
Det vi skickar kan anspela på nåt vi pratat om, nåt vi gjort tillsammans redan, saker som vi vet den andra tänder på, saker vi ser fram emot att få göra igen eller nya saker att utforska när vi träffas igen.
Vad det är specifikt känner jag inte spelar någon roll, vad folk tänder på kan vara så olika.
Jag tror det blir lättare att komma på vad man kan skriva om man ar för vana att prata öppet om sex i sin relation, vad man tycker om, fantasier och vad man tycker om det man gör/gjort och vill göra i sängen.
Så när vi är i sär blir det mycket medelanden och mycket flirtande på skype och när vi är tillsammans så pratar vi likadant och lika mycket ansikte emot ansikte om sexiga saker.

Jessicahagstrom94
2014-11-10 18:34
#5

Jag gillar att skicka och få "sex"sms men även gulliga kärleksförklaringar. Min pojkvän är dock inte lika pigg på något av det lika mycket som jag är, men ibland så :) speciellt när det gäller sms som handlar om sexiga saker, ibland känns det lite som att han undviker det och jag får alltid börja.

[Devya]
2014-11-10 19:09
#6

Jag tyckte mycket om sådant där för ett antal år sedan (höll på med sådant i ca 10 år) men jag har växt ifrån det totalt och nu tycker jag bara att det är löjliga tonårsfasoner, vet ej varför… Konstigt för jag var så bra på det också och brukade en gång i tiden även skriva sexnoveller.

Annons:
UtanStrumpor
2014-11-10 20:14
#7

Hade min man vetat hur man använder en mobil så kanske de hade blivit några.. Men han har den aldrig med sig eller laddad.. Räknar med att de som vill honom något ringer mig..

Upp till toppen
Annons: