Annons:
Etikettförhållande
Läst 1145 ggr
_Fisken
11/9/14, 10:12 PM

Realdoll

Ser på TV11 (Fråga Olle) och där är det filmat hos en engelsman som har 8 st s.k realdolls. Verklighetstrogna stora dockor i nåt gummimaterial. Han har sex med dem sade trailern.  Måste bli konstigt tyst….

Annons:
MsSofieG
11/9/14, 11:32 PM
#1

Jag såg ett program för något år sen, mitt konstiga beroende tror jag det hette och där var det en man med som hade ett förhållande med en sån docka. Och det inkluderade allt! De åt middag ihop varje dag och hade filmkvällar emallanåt och självfallet sex när han ville. Han var inte alls intresserad i riktiga människor och trodde fler och fler skulle börja ha förhållanden som honom i framtiden.

_Fisken
11/10/14, 6:42 AM
#2

Då hade han rätt för marknaden har expanderat enormt. Mannen i dokumentären igår sade samma sak. Inte intresserad av att konversera och vara social. Det räckte med dockorna. Han nådde ialla fall halvvägs sade han.
Han hade inte intimt umgänge med dem samtidigt, men han hade det med dem en och en.  Fascinerande. Det visar återigen att det finns alla olika sorters läggningar och människor.

Katti
11/10/14, 10:22 PM
#3

För mig känns det avigt, men samtidigt tycker jag att det absolut är en bra grej för de som vill. Det drabbar ju definitivt ingen ovillig!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: