Annons:
Etikettsex
Läst 1131 ggr
thatgirl101
11/10/14, 7:44 PM

Blödde efteråt

Hej, tänker börja detta inlägg med att berätta att jag i förrgår var jag hemma hos min pojkvän hela dagen, vi mös, såg på film, strulade och tafsade en del. Eller ja, det var snarare han som klämde, kände och pillade (var jättemysigt).

Han provade även att pulla mig några gånger, det var verkligen jätteskönt, gjorde inte ont eller så. Jag är oskuld, men har själv experimenterat lite hemma med fingrar, skaftet på hårborsen och en parfymflaska. Så jag är van att ha lite större grejer där inne än fingrar.

Men när jag kom hem igen så upptäckte jag att jag hade en torkad blodfläck i trosan, min första tanke var att mensen kommit ett par dagar tidigare. Så satte bara i en binda och gick och la mig.

Men under natten blödde jag ingenting och inget under dagen heller, så det kan omöjligen vara så att det var mensen som kom.

Kan han verkligen ha tagit i så "hårt" att det började blöda? Jag menar, det gjorde inte ont, jag har haft större grejer där inne utan problem och varför skulle det isåfall börja blöda nu pga två/tre fingrar när det aldrig hänt förut?

Jag är dessutom orolig för att det kanske ska börja blöda mer när vi väl har sex första gången, det blir ju väldigt pinsamt om det kommer en blodiga fläck på hans eller mitt lakan.

Annons:
Honestyisdead
11/10/14, 7:48 PM
#1

Som jag skrev inne på kvinna har han antagligen rispat dig med en nagel.

Och om det skulle komma blod första gången är det inget att skämmas för.  Och det är inte säkert att det gör det.

MsSofieG
11/10/14, 8:39 PM
#2

Håller med hera på den här. Har hänt mig också, killar känner ju inte hur vi känner på insidan som vi gör. Lika lätt för dom att riva oss som för oss att "tanda" dom :)

PennyScarlett
11/13/14, 11:16 AM
#3

Man kan blöda av att en nagel kommit fel, men även om man varit sexuell aktiv i flera år så kan det börja blöda under/efter samlag. Har hänt mig flera gånger om man kört någon specifik ställning eller varit med någon som är lite mer välutrustad än vad man är van vid. Dom gångerna jag har blött så har jag inte heller fått ont och vi har märkt det först när vi är klara… Så det är inget konstigt eller pinsamt med det…killarna brukar ta det med en klackspark så fort man klargjort att dom inte har gjort en illa :)

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Upp till toppen
Annons: