Annons:
Etikettsex
Läst 3378 ggr
Onslow
2014-11-15 21:33

Mer sexlust än min pojkvän!

Hejsan!

Jag är en 16-årig tjej som har ett litet problem. Jag är tillsammans med en underbar kille som är 19 år gammal, och vi är väldigt kära och trivs superbra tillsammans. Vi har sedan vi började träffas för ett par månader sedan haft ett aktivt sexuellt förhållande vilket även det funkar suveränt - vi båda älskar sex och att ha sex med varandra.

Jag var oskuld innan jag träffade den här killen vilket han vet om. Han har haft en hel rad sexpartners innan mig, varav två förhållanden och ett antal (8+) ONS och KK. Nu kan man ju tro att det är jag som ska backa för sex, men det är nästan lite tvärt om.

Min sexlust är väldigt hög, hans är också hög. Är vi hemma själva har vi enkelt sex flera gånger om dagen. Problemet är att jag har ännu mer sexlust än han vilket kan bli väldigt frustrerande, när han bara vill gosa men jag är kåt.

Problemet grundas i att jag aldrig får eller har fått orgasm tror jag. Eftersom jag aldrig får "avsluta" sexet, så att säga, går min kåthet aldrig över riktigt. Även efter att han kommit och vi gosar efteråt gnider jag mig mot honom och vill ha mer. 

Vi båda tycker att det här är väldigt jobbigt. Han vill ju självklart att jag ska få komma, och jag vill kunna koppla av och bara kramas med honom utan att känna att jag vill ha sex. 

Vad ska man göra åt problemet, egentligen? För sex är självklart otroligt skönt och mysigt iallafall, men otroligt frustrerande på samma gång. Ska man fokusera på att försöka ge mig orgasm? Jag har aldrig kunnat få det, varken på egen hand eller med min pojkvän.

Det som händer om jag försöker är att min klitoris blir helt överkänslig direkt. Det funkar och känns skönt ett par sekunder om jag leker runt lite där nere men efter ett litet tag, tänk typ 20-30 sekunder, får jag en skön känsla någon sekund max och sedan gör det ont. 

Vi har testat oralsex, vilket gör ungefär lika lite för mig som om han förföriskt skulle slicka min armbåge, (det handlar inte om hans teknik heller, hans tidigare tjejer har tydligen uppskattat det mycket) fingrar, vibrator, allt möjligt, men ingenting fungerar. Det enda som faktiskt känns skönt är att ha något i mig. Vi båda gillar när han stimulerar min g-punkt med fingrarna, dock blir det alldeles för intensivt efter ett tag till den punkten att det sköna övergår till att göra ont. Så det funkar inte heller.

Hur ska man lösa problemet? Bara låta det vara? Jag vet att man inte ska fokusera på orgasm, men det är så irriterande att aldrig få ett avslut och att alltid vara kåt när ens kille inte alltid kan ställa upp.

Kram!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Skogsraah
2014-11-16 00:40
#1

Du är ändå ganska ung, så jag tycker ni ska låta det vara och låta det komma när det kommer! OM du låt säga fortfarande har problem om något år eller rent utav känner dig olycklig för att du inte kan komma kan du alltid söka hjälp för det, kanske via UMO. Men annars, känn ingen press, ha sex som ni tycker det är skönt och prova på mer själv i din ensamhet kanske! 

Det är inte det enklaste för alla tjejer att komma, eller att hitta på vilket sätt man kommer. Känn ingen press och försök att slappna av. Förstår att det kan kännas jobbigt om du fortfarande är kåt efter ni haft sex, men ni verkar ju som sagt redan ha ett aktivt sexliv, så mer än så kan du nog inte heller begära 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

ChristineL
2014-11-16 09:08
#2

Problemet är väl att ni inte kommunicerar med varandra. Din orgasm är ditt ansvar, lär känna din kropp själv innan du låter han göra det, så du vet vad du gillar och tycker är skönt. Det är otroligt ovanligt att Kvinnor får orgasm av endast vaginalt samlag.

Onslow
2014-11-18 14:09
#3

#2 Nu är det ju så att vi har ett fantastiskt välfungerande förhållande och att sexet i övrigt är otroligt bra. Vi talar igenom allting, precis allting, vilket har löst alla våra problem i övrigt. 

Sedan jag kom i puberteten för ca 4-5 år sedan har jag onanerat regelbundet men har aldrig kommit fram till att det finns något annat som känns skönt än att ha någonting i mig. Jag har beskrivit hur det känns att försöka stimulera klitoris, ingen trevlig känsla över huvudtaget. 

Jag är väl medveten om att min orgasm är mitt ansvar. Det är därför jag kommer hit. 🙂

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[JenniN]
2014-11-18 14:41
#4

3# Jag tycker att du ska ge det lite tid, prova nya saker och sådär. För du är väldigt ung och har väldigt mycket tid framför dig att öve och prova olika saker på.

Men jag funderar på, om du aldrig har lyckats få en orgasm och det inte alls är en trevlig känsla att onanera, varför har du gjorde det regelbundet?

Onslow
2014-11-19 08:40
#5

#4 Vi har ett väldigt öppensinnat förhållande och  testar allt möjligt vi tycker verkar roligt. :)  

Det handlar om att jag vill lära mig att få det skönt. Det är ju som sagt en skön känsla ett litet tag, ca 30 sekunder, innan det gör ont.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[JenniN]
2014-11-19 09:49
#6

5# Ja, men det gäller ju för dig att hitta ett sätt att göra det behgligt på, inte ett sätt att ha roligt. Att ha roligt och testa massor av nya saker är något man gör när man vet vad som fungerar för ens kropp tillsammans med ens egna sinnen. Inte något man håller på med när man inte ens vet hur man ska tillfredställa sig själv än. 

Det ska inte göra ont om man gör det på rätt sätt. Men om det gör det hela tiden så tycker jag att du ska söka upp en läkare så att de får kika så att det inte är något fel på dig, förmodligen är det inte det och du har bara inte hittat det rätta sättet än. Och jag kan tycka att det är viktigt för dig att hitta det sättet innan du kastar dig in i massor av nytt "roligt" sex.

Annons:
KitoBonito
2014-11-19 19:38
#7

Jag tror inte det handlar om att du skulle vara för ung och yadayada. Det kan ta tid innan man förstår varann, vet vad den andre gillar och att tillsammans utforska vad som funkar eller inte. Vissa människor är känsligare än andra och ingen kan ju säga vad som skulle passa dig bäst. Det är bra att du/ni är öppna för allt. Det är bara att prova sig fram, både för dig och honom. Jag själv tycker det är en otrolig skillnad att ta hand om sig själv och att göra det under sex, där man är två. Lycka till!

Wellcraft
2014-11-20 14:46
#8

#1 Snälla du dra inte alla tjejer över en kant.
Det är mycket enkelt för många tjejer att komma, men också svårt för många tjejer.
Inte spec konstigt då allt som har med den kvinnors sexliv helst ska censureras och talar tyst om.

TS, läs på lite på nätet. Kanske prata med någon på UM. Testa dig fram, slappna av och ta det lugnt.
Och kom ihåg att sexet är inte slut bara för att killen kommer, ni är ju två! :) Han kan ju testa på själv att ha sex men inte komma, då förstår han nog din kåthet.

#2 TS orgasm är hennes ansvar, ojdå jag som trodde man var två vid sex.
Vad fel jag haft!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Skogsraah
2014-11-20 14:54
#9

#8 Varpå jag skrev "det är inte det enklaste för alla tjejer att komma" - alltså, alla tjejer kommer inte lätt som en plätt, medan vissa gör. Drog inte alla över en kam… Onödig reaktion.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Wellcraft
2014-11-20 14:56
#10

#9 Inte alls onödig reaktion, varför skulle det vara det? 
Nu tolkade jag dock meningen fel men det är väldigt lätt att göra det över skrift.
Hur jag läste meningen framkallar självklart en reaktion.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

ChristineL
2014-11-20 16:03
#11

#9 -  Man kan ha solosex också, TS  har aldrig fått någon orgasm själv heller. Och när hon inte vet hur hon ska få en, hur ska då hennes partner veta? Självklart är det hennes ansvar att upptäcka vad hon själv gillar, vad som funkar för henne, det kan ingen annan veta.
Talar man inte om för sin partner hur man funkar så kan man ju inte räkna med att få någon orgasm heller. Vill jag ha en orgasm så ordnar jag det, med eller utan partner. För det ÄR mitt ansvar att se till att jag mår bra.

Wellcraft
2014-11-20 16:10
#12

#11 Ja man kan ha solosex,  men med sex med någon annan är orgasmen knappast ens eget ansvar. Bådas orgasmer & njutning är bådas ansvar när man är två, så enkelt är det.
Skulle knappast kunna ha bra sex om jag fick ta ansvar över min njutning & orgasm ensam medan min kille bara pumpade på och hade det jättebra.

TS vet ju tydligen inte hur hon fungerar och det är inte fel att sätta några krav på att hennes orgasm ska tas i räkning också. 
Det är inte raketforskning att tillsammans med sin partner försöka leka fram en orgasm på ett eller annat vis.
Det är svårare eller lättare för alla inkl. både män, hens & Kvinnor, men så länge man inte har någon fysiskt fel/åkomma/m.fl så kan alla komma.

Istället för att hon ska ligga och gnugga själv & "ta ansvar" över sig själv så tycker jag hon bör sätta kursen åt ett annat mål - det är ju sex med två inkluderade detta handlar om, därför kan de vara två att försöka framkalla orgasm eller bara extremt stor njutning som start.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

ChristineL
2014-11-20 17:13
#13

#12 - Ja, det är bådas ansvar att båda njuter. Men att njuta är inte lika med orgasm.

Annons:
[JenniN]
2014-11-20 19:44
#14

12# Men hon måste ju ta ansvar för sin egen orgasm till hon åtminstone vet hur man får en, hon kan inte räkna magiskt med att han ska veta hur man gör om hon inte själv vet det.

Wellcraft
2014-11-20 20:15
#15

Men det är inte enbart hennes ansvar & hon ska absolut inte bära ansvaret ensam.
I så fall kan ju lika gärna snubben också strunta i att komma & även han ta sitt egna lilla ansvar.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[JenniN]
2014-11-20 20:46
#16

15# Det är hennes ansvar tills hon kan visa honom hur man ska göra, och vet hon inte det så kan heller inte han lära sig hur det ska fungera.

Wellcraft
2014-11-20 21:00
#17

#16 Varför inte "lära sig" tillsammans? Oftast blir det mycket mer enklare, roligare och avslappnat då. Varför ska hon behöva ligga och gnugga själv när de tillsammans kan försöka?
Nu är det ju upp till TS vad hon tycker & känner för att göra.
Men skulle jag haft problem med att komma skulle jag inte ligga ensam och lösa det utan snarare ta min pojkvän till hjälp och tillsammans försöka nå resultat.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[JenniN]
2014-11-20 21:12
#18

17# Det är klart att de kan lära sig tillsammans,. men jag tror att det är lättare själv. Men det var inte det jag argumenterade för.

Upp till toppen
Annons: