Annons:
Etikettsorg
Läst 1938 ggr
bettan1967
11/21/14, 2:41 PM

Ledsen när det är bara lögner

Allt känns så förbaskat tungt och har en sorg och uppgivenhet. Det enda jag vill känna är att vara älskad.

Under detta år har det varit tufft känslomässigt som bara den. Min mamma gick bort och en son som röker spice och hotat mig och slagit sönder en massa hemma och socialen gör inget.

Hade fram till dagarna en relation som jag inte vet om jag har kvar och vet inte ens om jag vill ha den längre för jag har nu efter två år förstått att det är jag som älskar han och han tycker bara "om mig så mycket" låter det hela tiden.

Tröttnat som jag är den andre partnern hela tiden, känner mig smutskastad inför hans barn speciellt hans son.  Har känt starkt att sonen vill inte ha mig i deras relation och vill ha bort mig.

Jag har gjort allt och lite till för att det ska fungera men känner att jag fått nog. Sonen har så fina diskussioner om mamman och hennes familj och då sitter mannen och sonen och pratar i timmar. Känner mig totalt utanför. Sagt det och sagt till honom att prata med sin son men han vägrar. Jag får då höra att jag är barnslig och att jag ska inte prata om mina barn som jag inte gör så ofta för då är det synd om sonen för han känner sig utanför. Han tackar inte när jag hjälpt sonen eller han hälsar inte på mig mm.

Mannen jag då älskat kan inte komma hem till mig eller umgås med mina barn eller att han och sonen umgås med mig och mina barn.

Nä då helt plötsligt ska vi inte blanda in våra barn i vår relation.

Men när allt kommer till saken så ska han göra saker med sin sons andra familj.

Jag är ledsen och så besviken att jag gått på detta så många gånger så nu försöker jag bryta upp detta.

Mitt i allt så får jag veta att en av mina vänner sagt till mannen att hur kan han vara tillsammans med mig jag som är så ful och att kunde han inte få nåt bättre.

Sorg så det bara skriker i smärta och ångest.


Elisabeth

Annons:
Maria
11/21/14, 2:47 PM
#1

Det låter som om din son är det stora problemet.

 Han mår uppenbarligen inte bra och att han röker spice är rent livsfarligt så försök att fokusera på din egen son och ert förhållande i första hand och bryt upp från denne man och förhållandet som gör att du mår dåligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Whippet
11/21/14, 3:06 PM
#2

Spice är dödligt.. Kanske ska göra något åt detta?

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: