Annons:
Etikettförhållande
Läst 7880 ggr
[littlecat]1
11/24/14, 12:06 PM

Adventskalender till pojkvän

Tänkte göra en rolig grej, adventskalender till min pojkvän :-) dock inte speciellt dyra saker i den eftersom det ska vara 24 paket! Har ni några tips på vad man kan ha för paket? Tänkte vissa dagar bara lägga i hans favoritgodis/choklad/julgodis, så de blir några dagar. Tänkte även skriva små gulliga lappar i några "paket" och lägga in ett foto på oss. Men behöver lite mer tips! Och inte alltför dyrt. Helst under 100kr, det ska vara med omtanke inte kosta massa :-)

Annons:
ChristineL
11/24/14, 1:28 PM
#1

Du kan göra "checkar" och lägga i, tex "Trerätters middag", "Sensuell massage", "Din egen dag" osv…

sisela
11/24/14, 1:53 PM
#2

Min pojkvän pratar fortfarande om ett litet kalenderpaket han fick för flera år sedan. Jag skrev en lapp med texten, "när du läst denna lapp går jag direkt in i sovrummet och byter till rena lakan". Han HATAR att byta lakan så han älskade verkligen den "presenten", hahaha. Små, små grejer kan betyda mycket.

[Thiah]
11/26/14, 9:39 AM
#3

Till farsdg fick maken 4 timmar speltid, barnfrit . Så det behöver verkligen inte vara stora saker för att göra dom glada.

[littlecat]1
11/26/14, 7:52 PM
#4

Den 17e är våran årsdag, har ni några tips på något speciellt att lägga i där då? Vi tänkte iallafall gå ut och äta på kvällen :-)

Upp till toppen
Annons: