Annons:
Etikettsex
Läst 2927 ggr
[Lacey]
2014-12-13 21:26

ont vid sex...

Hej! När jag har sex känns det alltid som att man "stöter emot" något och det är obehagligt och kan göra jätteont. Typ som att jag inte är tillräckligt djup  och det är något I vägen . Jag fattar att alla inte klarar av att ha hårt sex men det känns som att det hander även om man tar det ganska lugnt.

Är det här normalt och vad kan man göra åt det?

Annons:
ChristineL
2014-12-13 21:30
#1

Det är troligen livmodertappen han stöter emot och det är helt normalt, du får be honom att inte gå så långt in hela tiden. Tappen sitter lite olika beroende på var i cykeln du är, sen beror det ju på hur lång snopp han har också.

Bill&Bull
2014-12-13 21:35
#2

Håller med ovan, låter som livmodertappen. Man kan prova en annan ställning för att se om det blir bättre. Men är helt ofarligt även om det kan göra ont dock.

||My Love For Animals Is Immortal||

[Lacey]
2014-12-13 21:41
#3

jaha ok..nej men det känns så tråkigt att man alltid ska vara så klen och han hela tiden ska behöva fråga om det gör ont, känns typ som att det inte blir lika skönt för honom eftersom han hela tiden måste vara försiktig .                                                                   Det är tråkigt. kan jag inte göra någonting åt det?

[Yllhilda]
2014-12-13 21:43
#4

Som Christine nämnde är det nog livmodertappen. Ni får prova er fram med olika vinklar och ställningar för att det inte ska göra ont. Det ska ju trots allt vara något njutbart. 🙂

[Yllhilda]
2014-12-13 21:45
#5

#3 Uppvärmning och övning.  🙂

ChristineL
2014-12-13 21:52
#6

#3 - Du är absolut inte klen! Den sitter där den sitter, bakifrån brukar vara värst så hitta på något annat, det är bara att prova sig fram och som jag sa, säg åt honom att inte stöta så långt in.

Annons:
MsSofieG
2014-12-13 22:13
#7

Kom ihåg att ha ordentligt med förspel också så hinner kroppen förbereda sig ordentligt och tappen flytta sig :)

mytolino
2014-12-14 13:35
#8

Sex är inte till för att tillfredsställa honom, utan att båda ska njuta. Om du får ont så säg det till honom så får ni hitta ett sätt tillsammans :)

Sarah
2014-12-14 17:11
#9

Tappen har som sagt olika lägen och man är olika känslig beroende på vart i cykeln man är. Men det är större risk att det gör ont om du inte är ordentligt upphetsad. Är du upphetsad så borde det inte göra ont.

Lakeside
2014-12-14 18:16
#10

Jag hade samma problem med ett ex. Det är garanterat livmodertappen och inger fel på dig, tag det lugnt bara så får han ta det lugnt sista biten och inte stöta in den för hårt. Mitt ex hade ingen extremt stor men stor tillräckligt. Min nuvarande sambo har mindre än mitt ex(dock inte liten) och  jag uppskattar det eftersom ingenting gör ont med honom.  Klart att problemet du beskriver handlar om kommunikation. Jag minns en tjej som berättade för mig hur ont det gjorde i vissa ställningar när hon och hennes kille hade sex och jag frågade mig själv varför hon inte tog upp detta med honom…. Sex ska vara skönt och det är inget fel på dig!

[Lacey]
2014-12-14 20:15
#11

tack för alla svar! :) Det gör ont I alla ställningar förutom när jag sitter ovanpå och böjer mig framåt, då kan han inte komma djupt över huvud taget. Därför tycker jag att det är konstigt!

[Yllhilda]
2014-12-14 20:35
#12

#11 Alla ser vi ju olika ut där nere. En del har djupare slidor(inte bredare kanske eftersom den är väldigt flexibel) och en del har kortare.  En del klarar av penisar ganska mycket över medellängd, andra inte. Inga konstigheter alls. Man får anpassa sig helt enkelt. 🙂 Han får kanske lära om sig att inte stöta in så långt i vissa ställningar, eller köra långsammare. Sen kan du ju vinkla höfterna. För mig kan en viss vinkel helt blockera killen från att slå i botten då det annars kan göra riktigt ont.

[Älskamig]
2014-12-16 18:04
#13

Som folk tidigare sagt så är det förmodligen livmodertappen. Prata med honom och berätta att du får ont.
Jag blev i höst av med min oskuld, efter att jag och min pojkvän väntat 2 år på att jag skulle känna mig redo. I helgen testade jag på att rida han för första gången, och när jag satt upp, kände jag exakt så som du beskriver. Gick bättre när jag lutade mig fram emot honom, och det blev dessutom mysigare. 😊Du får testa dig fram helt enkelt.

Annons:
moawist
2015-01-27 04:10
#14

Tips är att sätta händerna dina höfter och trycka tummarna mot hans höfter så att stöten inte blir lika djup, det blir både enklare så att varken du eller din partner behöver vara oroliga över att det ska ta emot (:

Upp till toppen
Annons: