Annons:
Etikettsex
Läst 1934 ggr
Ung1969
2015-01-02 02:42

Sex och stön sexigt eller inte

Ja vad tycker ni främst är frågan riktad till män men även Kvinnor . Är det upphetsande och angenämt med stön eller skal de va tyst ? Vad är mer attraktivt /upphetsande ? Och ovs vad svaret blir utveckla lite ! Är de jätte sexigt eller bara störande ?

Annons:
[Lindizen]
2015-01-02 02:45
#1

Jag röstade stön, även om jag tycker att för mycket är väldigt fake. Jag tycker det är sexigast när killen stönar till lite då och då, precis som att dom var "tvungna" för att det var skönt och de inte kunde hålla inne det liksom! :) men för mycket är väldigt fake och tillgjort medan knäpptyst sex kan jag anse är lite …. Tyst? Då hör man ju bara när kropparna slår i haha!

Fjordell
2015-01-02 03:47
#2

Håller helt med #1

[Udoon]
2015-01-02 08:01
#3

inte så kul om det är helt tyst, men behöver inte föras onödigt mycket liv bara för sakens skull heller. är det gött så stöna på, men tycker inte det ska vara fejkat😕

ChristineL
2015-01-02 08:04
#4

Jag valde annat, något mellanting helt enkelt. Jag vill varken ha sex med en död fisk eller någon som stönar som i porrfilm.

erspers
2015-01-02 11:52
#5

det är ju alltid lite trevligare om man även hör att den man har sex med gillar det..dock kan det blir FÖR mycket..var tillsammans ett tag med en tjej för 15-20 år sen som sa oh yes,oh yes,oh yes hela tiden..det blev nästan lite för mycket..😃lagom är bäst

S

Ung1969
2015-01-02 11:55
#6

Jag kan bli ganska frustrerad jag låter olika mycket vid vissa tillfälle berömde hur sugen jsg var och såvidare har jag vart jätte sugen blir sexet jätte skönt och intensivt för mig då låter jag mycket mer nästan lite överdrivet . Men ovs hur mitt humör vart och hur sugen eller inte jag var är jag alltid tyst när jag kommer .

Annons:
[UtanDig]
2015-01-02 12:38
#7

Mjuka stön och mörka morrningar/grymtningar, som av en varg lite då och då.

sjukt sexigt

Zepp
2015-01-02 14:30
#8

Beror på, det handlar mer om samspel, det kan vara stön, kan vara berörning eller kroppsspråk oxå!

Oftast är det en kombination!

Egentligen tycker jag att det handlar om bekräftelse, "dvs det är bra, fortsätt med det, jag gillar det", vad det nu är!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[Túrwen]
2015-01-02 18:23
#9

Är det helt tyst känns det nästan som att den andra personen inte njuter av det. Då känner i alla fall jag att jag gjort något fel. Sedan kanske man inte ska hålla på att gorma när det är lyhört beror kanske helt på situationen

Upp till toppen
Annons: