Annons:
Etikettsvartsjuka
Läst 2255 ggr
lkmf
1/15/15, 12:30 PM

Brölloppspresent?

En vän till mig ska gifta sig i sommar och jag skulle gärna vilja ha lite tips på vad man kan köpa i bröllopspresent då jag har är ganska tack på tajt ekonomi så bör det vara under 300 .

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

Annons:
Surpan
1/15/15, 12:37 PM
#1

Ljusstakar, hemmaspa-set, graverade champangeglas, soffkuddar med eget tryck på (herr X och fru X)

/Surpan

LitenEstelle
1/15/15, 12:42 PM
#2

Ta en titt på den här hemsidan: https://www.etsy.com/browse/gifts

Där finns en massa unika, häftiga och fina prylar 🙂

(e.s.) 

ChristineL
1/15/15, 12:49 PM
#3

Kolla smartbox.se eller liveit.se!

drika
1/15/15, 6:39 PM
#4

ballongbukett kanske? är ju en unik present annar sfina koppar på cervera?

Hälsningar

Fredrika

Jojaton
1/16/15, 12:15 AM
#5

De flesta som gift sig i min omgivning har gjort en önskelista som sedan legat online, där man kan anmäla att man köpt något så att brudparet inte får dubletter. Där har funnits allt från presentkort på bio till en ny kaffebryggare, sällskapsspel eller en specifik servis osv. 

Finns ingen sån önskelista är ju livit.se kul, då får de ju en upplevelse tillsammans och det är ju aldrig fel! :)

Johanna - Instagram

Ung1969
1/17/15, 1:45 PM
#6

Hitta på något tänkt inte så mycket köp något användbart som dem kan bruksbil vardagen :) småbilar de säkert jätte glada

Annons:
Åsa S
1/17/15, 4:20 PM
#7

Varit och fixat bröllopspresent idag till min svåger som gifter sig om 1v. det blev en kartong fin choklad + ett presentkort på IKEA (de är rätt unga och har ett litet barn så nått borde de hitta som passar dem på IKEA, de har inte önskat sig nått)

lkmf
1/17/15, 5:40 PM
#8

Tack för alla förslag jag har nog kommit på vad jag ska köpa nu..:)

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

Upp till toppen
Annons: