Annons:
Etikettsvartsjuka
Läst 4872 ggr
Nadinemaria
2015-01-23 18:44

Messenger

Hej jag undrar för er som har messenger. När man går in på messenger så kan man gå in på en lista som heter personer, då kommer de upp några random personer sen börjar de alfabetiskt visa alla människor som har messenger. Min fråga är dom här människor som kommer upp först är de dom man pratat mest med på messenger?

Annons:
ChristineL
2015-01-23 18:57
#1

Nej det har inget med det att göra. Jag vet hur det listas men jag får upp personer jag inte pratar med också.

MsSofieG
2015-01-23 23:28
#2

För mig är det blandat både folk jag pratar med och folk jag aldrig skrivit ett ord till på messenger x)

[LadyK]
2015-01-24 00:13
#3

Brukar vara de som varit aktiva på FB senast. Har en massa kompisar som jag aldrig skrivit till som ändå ligger överst, kollar man sen listan på FB så är de senast aktiva brukar stå online nu, aktiv för två minuter sen eller något sånt.

mytolino
2015-01-25 04:05
#4

Ja det är den man brukar skriva mest med. Jag och min kulle skriver väldigt mycket och han ligger alltid långt om inte längst upp :) andra kompisar som jag också skriver med ligger oftast under honom.

Lejonhund
2015-01-25 22:48
#5

På min lista är det blandat. En del som jag ofta skriver med och en del som jag inte haft kontakt med på jättelänge

Upp till toppen
Annons: