Annons:
Etikettfamilj
Läst 4299 ggr
Wisby9211
1/26/15, 4:16 PM

stanna eller gå?

Jag har verkligen ingen annan att gå till just nu. jag och min sambo har varit ett par i 5 år, vi bor i en fin lgh, bra ekonomi och en underbar dotter tillsammans. Men jag vet inte om jag har några känslor kvar… varje dag tjafsar vi om små saker. Jag får inte umgås med mina vänner (killkompisar) utan då ska han ringa och smsa hela tiden samtidigt så säger han att han litar pä mig. Han själv har inga vänner utan sitter bara hemma vid datorn, han pratar inte ens med sin mamma! Jag och dottern bor hos min mamma denna vecka då vi renoverar lägenheten och igår kom han förbi för att träffa sin dotter han inte träffat på 6 dagar, han satt med telefonen hela kvällen han sa inte ens godnatt till henne på eget initiativ utan jag fick fråga honom, ska du inte säga godnatt till xxxx?Då gick han in och gjorde det men jag ska väl inte behöva säga till om det. Jag blir äcklad av hans hygien då han jobbar som svetsare 6 dagar i veckan men duschar kanske 2 dagar. Torkar sig sällan när han pissat, borstar sällan tänderna men ändå så tror han att jag vill ha sex!?!?! Hur tänker män?!?! Självklart har jg pratat med honom om detta men han säger bara att han inte vill göra slut och han älskar oss men han gör inget för att ändra situationen. Jag har absolut inte det där pirret kvar, känner mig inte direkr attraherad av honom när han gör som han gör. Han tjatar dagligen om att han tycker jag säger jag älskar dig och pussar honom förlite men jag har förklarat för hono att det är ju inte 100 procent bra mellan oss och då känns det fel från min sida…..men han fattar inte. kan någon komma med råd?

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
[GunillaF]
1/26/15, 4:30 PM
#1

Ta hem dina killkompisar så ser han vad ni gör och slipper fundera på det. Samtidigt kanske han så småningom vill umgås med er han också.