Annons:
Etikettförhållande
Läst 2473 ggr
fora
2015-02-07 14:44

har han tröttnat?

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i nästan ett och ett halvt år. Men nu på senare tid så har det känns konstigt pga att han aldrig har tid för mig längre, han lovar att vi ska träffas men sen några timmar innan så har han en massa bortförklaringar om att han inte kan ses, det händer nästan varje dag nu i flera veckor och jag är så trött på det jag har sagt det till han.men han verkar ju aldrig fatta, vad ska jag göra? det känns som han aldrig har tid för mig, jag förstår att man inte kam ses varje dag men från att vi setts flera dagar i veckan till en dag… det känns som han inte vill träffa mig han kanske har tröttnat?

Annons:
Honestyisdead
2015-02-07 14:50
#1

Det är tyvärr omöjligt för oss att veta. Du måste fråga honom.

MagArne
2015-02-07 14:52
#2

Har ni väldigt olika intressen som gör att ni inte kan utöva dem tillsammans?

fora
2015-02-07 14:58
#3

Ja det har vi tyvärr

Bill&Bull
2015-02-07 15:05
#4

Tror du med måste fråga honom. Ni borde prata om det

||My Love For Animals Is Immortal||

redstaryena
2015-02-07 18:45
#5

vissa kan ju vara riktiga fegisar när det gäller att avsluta förhållande. Och då kan det nog se ut så här..tyvärr. De drar ut på det hela , vilket inte är särskilt snällt. Eller så kanske han behöver lite andrum. Bästa är att fråga honom rakt av

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

MagArne
2015-02-07 18:49
#6

#3 Då är det säkert en trolig orsak. Har själv råkat ut för det många gånger då jag dejtat tjejer. Deras ända intresse tycks vara tv-serier och festa och jag vill träna med någon inför Vätternrundan eller vara ute i naturen. Men då alla kvällar slutar med TV i soffan tröttnar jag och hittar på något själv.

Annons:
GHH
2015-02-08 11:45
#7

Jag har varit med om ngt liknande, mitt ex och jag träffades varje dag i början sen blev det färre och färre dagar i veckan och tillslut bara en dag i veckan och då inte ens hela dagar utan han kom oftast på kvällen. Vi gjorde aldrig ngt ihop.. Vi var tillsammans i 1,5 år innan det tog slut.. Han prioriterade inte mig för att han helt enkelt inte ville det. Du skulle säkert åka buss i flera timmar för att spendera tid med honom alla dagar i veckan och det suger när det inte är ömsesisidigt. Vår relation tog slut och det var inte förns efteråt jag insåg att jag aldrig var nöjd med det vi hade då jag alltid ville ha mer. Han lämnade mig och det var det bästa han gjort. 

Idag är jag tillsammans med en underbar man som jag spenderar tid med varje dag! Vi flyttade ihop ganska tidigt och varje dag när jag är ledig så gör vi allt tillsammans. Visst har vi separata vänner och gör saker utan varandra men han ligger hellre hemma och kollar film med mig än går ut på krogen. 

Du borde bestämma själv ur du vill att din relation ser ut, vad vill du ha ut av en partner och sen sätta ner foten. Du borde höra av dig mindre och inte föreslå att ni ska ses hela tiden så du kan se om han då själv börjar kämpa lite när du försvinner.

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

fora
2015-02-08 12:15
#8

Tack så mycket!!!!

Upp till toppen
Annons: