Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 2917 ggr
Michiis
2015-03-25 18:04

sambos

Alltså jag har ett problem och jag går runt och är irriterad på min sambo hela tiden, vilket är inte så bra för våran relation. Egentligen är det pga våran dåliga ekonomi men den går väl ut över han…
Bor tillsammans med min pojkvän sen ca 5 månader tillbaka och det är verkligen inte som jag trodde det skulle bli. Jag har aldrig riktigt sett pengar som ett problem tills nu..
Lägenheten står på mig och jag hyr av mina föräldrar för det är pappa som äger hyreshuset och vi har haft väldigt billig hyra då mina föräldrar ställer upp väldigt mycket eftersom dom vet att jag inte har den bästa ekonomin just nu eftersom jag jobbar som vikarie och ibland är det väldigt dåligt med jobb som det varit i december - januari.