Annons:
Etikettförhållande
Läst 9064 ggr
sunwear
4/3/15, 1:02 PM

Exet hör av sig efter 2 månader!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När ditt ex bestämmer sig för att "nej det här funkar inte längre, jag vill att vi gör slut". Det kommer som en blixt ifrån en klar himmel och du förstår inte hur den människan som var menad att ha en framtid med, helt plötsligt bestämmer sig för att kasta bort allting ni haft. Du försöker att få personen att tänka om men personen är bestämd i sin åsikt och efter många men så ser du personen reggat sig på en daiting site. Du bryter kontakten och önskar personen lycka till och ber personen att inte höra av sig något mer om det inte är så att hen vill försöka lösa det på nåt sett… Det är tyst i 2 månader. Sen kommer ett sms. "Jag hörde en låt på radio igår och det fick mig att tänka på dig" Okej?? Jag har precis börjat leva mitt liv och dejtar en del. Tänker inte alls mycket på oss längre. När jag får ett sånt här sms så tänker jag. "Okej. vad ska jag göra med det här? Är det värt att svara på messet så alla sår rivs upp igen" om en männsika har dumpat dig. Skulle du ge den människan en chans igen?

Annons:
Sarah
4/3/15, 1:19 PM
#1

Svara inte. 

Jag är själv i en relation där vi tidigare har gjort slut och sen hittat tillbaka till varandra, men det krävdes extremt mycket arbete. Det tog drygt ett år att laga. 

Efter två månader kommer de stora tvivlen när man gjort slut med ngn . Man har haft "frihet" och det är inte så kul längre. Det är lätt att känna sig ensam och då är det enkelt att höra av sig till exet.

ChristineL
4/3/15, 1:28 PM
#2

Jag skulle inte svara på sånt trams!

Och jag skulle inte ta tillbaka någon som dumpat mig.

skotty
4/4/15, 6:44 AM
#3

Är i en liknande situation just nu. Mitt ex lämnade mig, och är tillsammans med en annan tjej nu och har varit det nästan hela tiden. Men ändå är han så mot mig som han var när vi var tillsammans. Alla säger att vi har världens knäppaste relation och ingen förstår sig på oss. Vi bråkar, är vänner, bråkar, är vänner. När vi träffades pussade han mig t.o.m. Det är "jag hatar dig" ena dagen, och "förlåt, jag älskar dig" den andra.

Men om han skulle knacka på min dörr och säga att han lämnat henne och vill försöka igen så skulle jag säga nej. Han har sumpat sin chans.

pyromanen
4/4/15, 10:31 AM
#4

Antingen ignorerae du det eller svarar kort och formellt:" vänligen låt bli kontakta mig."

[Forest]
4/5/15, 8:51 AM
#5

skulle radera det och inte svara, inte lägga tankar på vad h*n mena . Skulle h*n ångrat sig och att man ännu skulle vilja gå tillbaka så skulle det krävas betydligt mer än detta.

Upp till toppen
Annons: