Annons:
Etikettvänskap
Läst 2152 ggr
[Missmini]
2015-04-04 19:57

Tog bort ditt nummer idag

Idag tog jag bort min föredetta bästa väns nummer. Hon var min barndomsvän och granne när vi var småa och har följt mig hela livet tills jag var 20. Det kändes konstigt och jag saknar dig. Ibland tänker jag på oss och hur mycket jag saknar vår vänskap, samtidigt som jag inte gjorde det. Det är bara synd att vi inte är vänner längre. Jag gråter inombords men samtidigt vet jag att vi inte kommer bli vänner igen. Du VAR min bästa vän, men alla förändras, både du och jag. Behövde nog bara skriva av mig :/

Annons:
[xMondSy]
2015-04-04 20:07
#1

Jag känner igen känslan, tyvärr växer man isär ibland :-/

Honestyisdead
2015-04-04 21:55
#2

Beklagar 😢

Tjeja
2015-04-04 22:26
#3

Förstår hur du känner! Sånt har jag också upplevt! Sorgligt men man utvecklas och växer åt olika håll. Vuxenlivet är så annorlunda från när man var barn och ungdom.

Men du har i alla fall kvar dina fina minnen! Er vänskap och barndom ni hade tillsammans är fortfarande lika fin och lika värdefull ändå. Även fast människor med tiden förändras!  ❤️

Stor kram

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Mrsarrow
2015-05-19 13:17
#4

Förstår hur du känner! Har också nyligen brutit med en nära vän men jag känner mest att det är skönt att äntligen vara "fri" för jag mådde bara dåligt av vår relation det senaste året.

[silkesnosen]
2015-05-19 18:59
#5

Vet, precis..men ibland får man gå framåt utan personen ifråga och satsa på sitt eget liv.

Candela
2015-05-19 22:56
#6

Jag bröt med en barndomsvän när vi var 16. När jag var 18 tog vi upp kontakten igen, och sen dess har vår kontakt varierat - väldigt nära vissa år och lite mer distanserad andra år. Det är inte på samma sätt som i tonåren, men vänner är vi fortfarande.

Vi är båda i 30-årsåldern nu. Det behöver inte vara slut för alltid för er heller.

Annons:
Myrrami
2015-05-20 11:10
#7

Förstår hur du känner. Jag bröt med min bästa vän som var som en syster för mig. Hon var en av anledningarna till min skilsmässa och har nu ett förhållande med min ex-man. 

Jag saknar henne otroligt mycket med sveket var för stort för att någonsin kunna repareras.

[scrappy]
2015-05-20 11:43
#8

Jag har också tagit bort vänner ur mitt liv. När det skadar mer än vad det ger är det dags att bryta.

Mrsarrow
2015-05-20 12:25
#9

#8 Exakt!

Upp till toppen
Annons: