Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 2227 ggr
[Missmini]
4/4/15, 8:12 PM

Vill inte ha sex

Jag vill inte ha sex längre, vill inte bli rörd av min pojvän osv.. Är inte alls sugen känner mig bara äcklad av mig själv och känner att det är jobbigt med sex. Tycker det är jätte skönt, men jobbigt också på något sätt. Han vill, men jag känner verkligen inte för det just nu. Har känt såhär kanske 1 månad nu och tycker det är jobbigt att bara mysa också. Vet inte vad jag ska göra åt det.. Min pojkvän accepterar det, men jag känner att han vill mer iallafall…

Annons:
mentaltestad
4/4/15, 8:19 PM
#1

Jag vet precis hur du känner. Jag har haft en väldigt lång period med olust. Jag skulle råda dig att fundera på hur du mår, stress kan vara en bidragande faktor till minskad sexlust. Själv gick jag in i en depression och sexlusten har minskat väldigt mycket. Det är bra att prata med sin partner och säga som det är.

[Missmini]
4/4/15, 8:48 PM
#2

Jag tror det kan bero på att jag själv mår lite dåligt nu, kanske är därför man får minskad sexlust :/

mentaltestad
4/4/15, 9:03 PM
#3

Det är bra att prata med någon objektiv person, har du möjlighet via arbete att få prata med någon, så tycker jag att du ska ta det med din chef, annars kan du gå till vårdcentralen och be om hjälp. Det är viktigast att du mår bra, innan du kan få andra att må bra.

Honestyisdead
4/4/15, 9:59 PM
#4

#2 visst är det så. Många får minskad sexlust när dom mår dåligt. Det är inget fel eller konstigt.

[Forest]
4/5/15, 9:23 AM
#5

2 mår du inte bra så är det klart orsaken till minskad eller avsaknad sexlust, hoppas allt löser sig.

Upp till toppen
Annons: