Annons:
Etikettkriser
Läst 1917 ggr
Nirvana_Ophelia
2015-04-13 20:34

Suck

Blir jämt hatad och utskrattad och kallad saker.  Det är en intrig och mobbning från helvetet.  Har tänkt flytta till new york eller London…eller så.  Orkar inte längre. Hur får jag stopp på mobbningen och hur blir jag fri från självhatet och från hatet mot mig själv? Jag hatar ibland allt hos mig, och hatet är otroligt, alltid känns det som om man tar två steg framåt och tre steg bakåt…var helt peppad ngn dag sedan att gå till gymmet och göra nosejob…sedan sitter man där och är deppad igen.

Orkar ej.  Men jag vet, jag behöver terapi för det hår och sök hjälp,. Hjälp har jag redan.  Och terapi ska jag få, bara jag ber om den.  Har flera psykiska men och besvär,  I´m losing faith…och den måste man ha för att överleva.   Men de säger man är så ful, man borde hänga sig. etc  Och man kommer aldrig få kille och barn. Sjävklart måste man må bra själv för att få kille osv. Och vara helt klar i huvudet och ha noll problem och man kan inte flytta från smärtan och tro att den försvinner, man måste deal with it…

Annons:
Nirvana_Ophelia
2015-04-13 20:36
#1

Och ska också tillägga att jag blir dömd efter mina misstag och det är därifrån mitt dåliga självförtroende kommer.

OlgaMaria
2015-04-14 10:47
#2

Vilka är det som mobbar dig? Kan du inte undvika dem på något sätt?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Mrsarrow
2015-04-14 11:51
#3

Har du några vänner?

Omge dig med folk som får dig att må bra och strunta i de andra!

[Forest]
2015-04-14 19:53
#4

Det låter verkligen inte bra att du blir mobbad och antar att pga detta du mår som du mår. Mitt tips är sök hjälp, hur gammal är du? Tänkte om du inte var så gammal så prata med lärare,föräldrar och dom som står dig nära om detta. Är du vuxen vänd dig till någon/ra du litar på lätta på hjärtat och sök hjälp för samtal om detta. Jag skickar en massa styrkekramar

[fia85]
2015-04-16 02:30
#5

Att flytta från smärtan är värt ett försök. Man ska inte fly sägs det. Men resa,nytt ställe, upplevelser kan göra det bra. Det är min erfarenhet. Skit i dem. Dra! :)

Aleya
2015-04-16 17:16
#6

Den enda du kan ändra på är dig. Att flytta hjälper inte eller att försöka fly på något annat vis. Så ta hjälp om du blir erbjuden.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
[Vårnatt]
2015-04-16 18:21
#7

#6 varför ska ts ändra på sig? Få hjälp med självuppfattningen tror jag absolut kan vara bra, men orsaken till att någon blir mobbad finns alltid hos den som mobbar! 
Att säga att det blir bättre om ts ändrar sig är lite som att säga att det beror på henne, så jag uppfattar dig iallafall.

Aleya
2015-04-16 20:13
#8

#7 jag menar att ändra hur hon tänker. Att försöka ändra omgivningen och fly funkar inte. Så, för att få förändring måste man ändra sig. Fattar du nu hur jag menar?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: