Annons:
Etikettallmänt
Läst 1616 ggr
Therese
2015-04-14 19:46

Fira sin sambo

Min sambo fyller 30 nu i dagarna så jag vill gärna lite tips och idéer. Hur firade ni er pojkvän när han fyllde jämnt? Vad fick han i present? Osv, osv…

Annons:
ChristineL
2015-04-14 19:49
#1

Min man fick presentkort på ölprovning när han fyllde 30. Jag köpte via liveit, ett tips att gå in där och kika :)

Therese
2015-04-14 20:21
#2

Min fick whiskyprovning för två år sen, sånt är ju faktiskt roligt :) Ett minne blir det ju allt.

[Forest]
2015-04-15 23:24
#3

Vad gillar din kille? 

Jag köpte en sist en fin klocka till min man, hade bokat bord på en mysig restaurang så det vart en god mat och mystid.

Therese
2015-04-21 19:51
#4

Vänner, spel och whisky typ :)

Kunde inte skriva det då, ifall att haha, men jag och ca 15 av hans och våra vänner planerade en överraskningsfest, den blev av i lördags. En vän bjöd honom på mat ute medans resten av vännerna kom hem till oss, fyllde lägenheten med  ballonger och serpentiner. Jag och fyra vänner satt i soffan när han kom hem. De grattade honom och han pustade typ haha. Sen öppnades sovrumsdörren och fler folk bara vällde ut ur rummet. Något av det roligaste jag gjort någonsin :D

Han har önskat sig en bil (tog körkort i december) så jag beställde en radiostyrd bil, som inte kommit än.. Och så köpte jag en flaska whisky :) Det hade fler gjort så han fick tre flaskor, sex glas och whiskystenar :)

Gaara
2015-04-24 17:09
#5

När mitt ex fyllde 30 så köpte jag biljetter till en luftballongstur. :) Min nuvarande pojkvän fyller 23 i år så det är ju ett tag kvar tills han blir 30… Men ett sunt förnuft är ju alltid att utgå från vad ens partner tycker om. :) Min pojkvän flyttar in hos mig nu i maj och eftersom han gillar whisky så har jag köpt en liten flaska whisky samt två AIK whiskyglas då det är hans favoritlag. Hans mormor och morfar hade två såna glas hemma hos sig och jag undrade varför inte vi hade några, och det undrade min kille lite grann med då han tyckte de var fina. Han verkade dock inte veta vart man fick tag i dem och hans morfar hade köpt de som de hade direkt från glasbruket som gör dem. Men då min bästa väns sambo också är AIK:are så har jag hört talas om AIK webshoppen. Så jag hittade såna glas där. Rätt dyra men fina. Om din sambo gillar vin, champagne eller någon annan dryck väldigt mycket så finns det sidor man kan beställa glas med egen text ingraverad på. Kanske kan vara en idé? :)

Gaara
2015-04-24 17:12
#6

Glömde säga hur jag firade mitt ex på hans 30årsdag, men hans mamma bjöd ut oss och hans bror på resturang. Och sedan åt vi tårta hemma. Så inget särskilt egentligen. Men så var den killen rätt osocial och hade inga direkta intressen heller så ja. Det hade varit svårt att komma på något bättre än så där faktiskt. :)

Själv så fyller jag 29 i maj och min kille funderar redan på vad han ska ge mig i present när jag fyller 30. :P Dock så planerar vi även att spendera några dagar i Paris när jag fyller 30. Tillsammans med hans systrar. :) Så ett annat tips är att kanske ta med din sambo på en weekendresa? :)

Annons:
Therese
2015-04-24 17:16
#7

Tack! Nu är det ju för sent, har redan firat honom :)

Gaara
2015-04-24 17:25
#8

Ah, sorry, jag som är seg och inte kollar vare sig datum eller vem som skrivit vilken kommentar innan jag skriver. XD Men kanske något för 40-årsdagen då. XD Haha!

Therese
2015-04-24 17:27
#9

Hahaha ja! Tänkte på glasen där, vi är Göteborgare och han håller på Ifk, klart han har sådana whiskyglas haha! Fast om tio år är det nog dags att skaffa nya :D

Gaara
2015-04-25 16:03
#10

#9 Ja men du ser, då kan du skriva upp det och försöka komma ihåg den listan till dess. XD

Upp till toppen
Annons: