Annons:
Etikettsex
Läst 4646 ggr
needhelp87
2015-04-26 21:21

dåligt sexliv hjälp

Jag har varit ihop med min tjej i 7 månader och hon är tyvärr en död fisk i sängen hon är underbar på alla sätt förutom i sängen, tidigare förhållanden har jag haft väldigt bra sex men detta är otillfredställande har försökt prata med min tjej och försökt ändra på situationen men hon är för lugn och tråkig i sängen bara ligger ner som en död fisk och jag gör allt jobb börjar tröttna rejält och funderar på att dumpa henne helst vill jag att det ska bli bra men eftersom det är så dåligt kanske det blir lite bättre och jag nöjer mig inte med det så kommer nog dumpa henne men vill gärna ha råd och hjälp vad kan jag göra?  uppskattar alla tips tack.

Annons:
Maria
2015-04-26 21:25
#1

Har du pratat med henne om problemet?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Nelley
2015-04-26 21:25
#2

Stick då, du förtjänar inte henne.

Hoseok
2015-04-26 21:27
#3

Jag tycker det låter som att hon helt enkelt inte vill ha den typen av sex du efterfrågar. Alternativt att hon är osäker.

Har du testat att faktiskt, under akten, fråga om hon vill testa göra vissa saker?

[SisselaJ]
2015-04-26 21:28
#4

Du kan ju kanske förklara/visa bilder eller filmer för henne som visar hur du vill ha det, om du inte redan gjort det. Hon kanske vill testa och då kan hon ju få upp ögonen för något nytt hon gillar, och blir mer aktiv i sängen?

[lillalollo]
2015-04-26 21:32
#5

hmmm om du tänker dumpa henne för det lilla så dumpa henne direkt för dina känslor lär inte va de starkaste. Men då är ju frågan. varför ligger hon som en död fisk? Har hon svarat varför? Kan ju bero på att hon tycker det du gör är dåligt så hon vill att de ska va över så fort som möjligt. Eller så kan det vara avsaknad av sexlust vilket gör att hon går med på det för din skull men ingen effort. Hur gamla är ni? Har ni provat och eprimentera. Typ testat olika saker. Kanske hon inte testat så mycket och inte hittat sin grej. För när du säger död fisk så ser jag en helt avslappnad tjej som ligger och stirrar mot väggen och inte gör ifrån sig det minsta ljud. Är det skönt så lär man ju låta , kvida och oma sig. Kan även vara så att hon är lat och van med att du gör jobbet. Försök vägled henne. snurra runt henne så hon sitter på dig istället. Kan bero på att hon inte gillar sin kropp och att bara ligga ner så riskerar hon inte att visa för många sidor av sin kropp. Svårt för mig att ge råd när jag inte vet vad hon svarade. Måste veta hur hon tänker.

[HammyPaws]
2015-04-26 21:33
#6

#2 Jag tycker inte att det riktigt är så enkelt. Sex är viktigt för många. De har bara varit tillsammans i 7 månader. Han behandlar henne ju inte illa (vad vi vet) så varför tycker du inte att han förtjänar henne? 

"Ligger ner som en död fisk" - vill hon inte prova andra ställningar? Har hon varit överst någon gång? Då kan hon ju inte vara en död fisk 🙂

Annons:
Maria
2015-04-26 21:34
#7

Jag läser nu att du har pratat med henne men frågan är ju om hon förstått hur stort problemet är för dig? Att du till och med överväger att lämna henne.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ChristineL
2015-04-26 21:41
#8

Fråga henne vad HON vill få ut av sexet!

Nelley
2015-04-26 21:45
#9

#6 Han älskar henne uppenbarligen inte, de har ju inte ens pratat och diskuterat ordentligt. Hade en värnat om relationen hade nog en försökt lite mer än, "Hon är dålig i sängen, funderar på att dumpa". Ja, nr 1 är ju en bra kommunikation. Sex är viktigt för mej, men det går inte först. Och det borde det inte göra för någon.

[HammyPaws]
2015-04-26 21:50
#10

#9 Håller med dig till viss del! Fast riktigt så skriver han inte och vi vet ju inte hur mycket de faktiskt har pratat med varandra. Han skriver ju att han försökt prata med henne men att det ändå inte är någon skillnad. Dessutom är det ju så tidigt i förhållandet så visst, han kanske inte älskar henne än. Men det betyder ju inte att han inte förtjänar henne? De kanske inte passar ihop bara.

Sarah
2015-04-26 21:51
#11

Dåligt sex är jobbigt, med vissa har man helt enkelt inte rätt kemi. Jag tycker att ngt sådant absolut påverkar hela relationen negativt och funkar inte sexet så förstår jag att man funderar på att göra slut. 

Nu står det ju att TS försökt prata, kanske var samtalet inte så bra, men det är ju jättesvårt att få dit kemi om det inte finns från början. Visst att sex med en person blir bättre och bättre, i medel, MEN finns inte det där galet passionerade i början så skulle jag nog också fundera på att inte fortsätta.

[HammyPaws]
2015-04-26 21:52
#12

#11 Håller helt med dig! Definitivt så tidigt i ett förhållande. Hade ju varit skillnad om man kommit på efter 7 år att sexet inte fungerar, för då har man flera år bakom sig med förhoppningsvis fina minnen etc. Men nu handlar det om två personer som träffats i 7 månader och då är det inte konstigt om man gör slut för en sådan sak tycker jag. Det är liksom inte "på allvar" än. Men det kanske bara är jag som känner så.

needhelp87
2015-04-26 22:01
#13

Tack för alla kommentarer uppskattar det, Jag är 28 och hon är 21, jag är mer erfaren än henne men problemet är inte att hon är oerfaren utan att det saknas en vilja till förbättring hon försöker inte ens, Jag älskar henne annars hade jag inte suttit här och skrivit om detta utan bara dumpat henne direkt jag vill helst få det att fungera, Hon gillar inte att vara överst vilket jag gillar så då gör vi inte den ställningen hon gillar inte oral sex vilket jag gillar så då har vi inte det trots detta gillar hon agressiv sex men allt hon gör är att ligga ner utan att vara engagerad och jag gör allt jobb, i helgen tog jag henne till ett fint hotell i Stockholm vi hade sex jag såg till att det var bra för henne fick henne att komma men jag fick inte orgasm det handlar om att ge och ta och det känns som jag inte får något tillbaka hon ligger bara ner som en död fisk kanske är lite hårt men det beskriver problemet väldigt bra. Jag har pratat med henne många många gånger och försökt mitt bästa självklart är sex inte allt men om jag inte är nöjd så kommer jag vilja ha en annan tjej och istället för att vara otrogen så bättre att jag gör slut och inte krossar hennes hjärta.

Annons:
Sarah
2015-04-26 22:07
#14

Visst att man får kompromissa med vissa ställningar som den andre inte gillar osv, men det verkar du ju göra, det är en helt annan sak att känna sig totalt otillfredsställd i sängen för att den andre är oengagerad. 

7 månader in i min relation (varit tillsammans i snart 9 år) så kunde vi knappast titta på varandra utan att slita kläderna av varandra. Hade inte den passionen funnits från början har jag svårt att se att vi hade kommit så här långt. Såklart att sex inte är allt i en relation, men det är helt klart viktigt och det blir ännu viktigare om man inte känner sig nöjd. 

Vad säger hon om det hela?

Skogsraah
2015-04-26 22:11
#15

Ni är ju två i det här och ifall sexlivet inte känns tillräckligt samt att hon inte gillar det du gillar, då kan det bli svårt. Hur viktigt sexlivet är är olika för alla, men viktigt är att det måste fungera, för båda parter. Om ni haft seriösa snack om det här men ändå inte kan komma fram till en lösning som fungerar för båda är det kanske bäst att bryta upp innan ni gått längre i er relation. Är hon nöjd med ert sexliv? Är det bara du som är missnöjd?

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Nelley
2015-04-26 22:11
#16

#13 Ja… nu förklarade du lite bättre tycker jag.🤔Håller med Sarah. Ni verkar också vara "into" lite olika saker. Hur seriöst har ni pratat om det? Vet hon att det är allvar för dej? Vet hon att du inte kom då på hotellet eller bryr hon sej inte?

[lillalollo]
2015-04-27 00:33
#17

Vi säger såhär. ta ett allvarligt snack med henne att det känns jobbigt och tråkigt att det är du som sköter sexaktien. Fråga vad hon att ni ska göra och om det något som som du kan förbättra dig på. Oh fråga henne vad för sex hon vill ha. ta upp det och fråga fler ggroch ta inte ett svar som" jag vet inte" som ett svar. utan verkligen ta ett långt snack vid rätt tillfälla när ni båda är lugna. fråga om hon gillar sex. Och fråga om hon har någon sexuell fantasi hon vill uppleva. prata med varandra är nog det bbästa tipset.

Asexuell
2015-04-27 08:23
#18

Kan ni tänka er öppet förhållande så kan du ha bra sex med nån annan. Jag och min partner har öppet förhållande då jag alltid varit en "död fisk" i sängen eftersom jag inte gillar sex alls.

[Devya]
2015-04-27 09:10
#19

Om hon bara tar utan att ge så låter hon otroligt självisk i mina öron åtminstone. Jag kan inget annat än att förakta själviskhet i sängen eftersom jag har varit med om att jag själv har bara gett och gett och aldrig fått något tillbaka, det var  i mitt senaste förhållande.

Det blev lite bättre då jag spelade mer "hard to get". Jag hade också framfört många gånger till honom att det inte kändes rättvist att han aldrig ville göra det skönt för mig. Jag förklarade för honom att jag kände mig otroligt utnyttjad. Efter det försökte han mera även om han i grunden var otroligt självisk och tänkte mest på sin egen njutning.

Det enda jag kan råda dig till är att prata med henne flera gånger. Kanske det vid något skede går in i hennes huvud att hon måste börja kommunicera med dig. Det beror på dig hur länge du väljer att stå ut med eländet dock. =/ 

Jag säger eländet eftersom jag som sagt har varit med om liknande tidigare och det är förfärligt. Det fick mig personligen att må så dåligt i en lång tid.

needhelp87
2015-04-27 15:23
#20

Tack återigen för alla svar, hon är heller inte nöjd med vårt sexliv, hon tycker inte om att vara den dominanta vilket jag ibland önskar det känns som jag inte vill göra slut så jag kommer göra allt jag kan och försöka förbättra situationen jag ger inte upp så vi får se hur det blir jag ska lyssna på henne mer och göra mitt bästa så får vi se vart det leder tråkigt att båda erkänt att vi haft bättre sex med tidigare partner känns lite fucked up om jag får säga så hon är väldigt vacker men tycker själv inte det så hennes dåliga självkänsla gör henne obekväm utan kläder på. Men jag tackar alla som skrivit ni är bäst!!

Annons:
[HammyPaws]
2015-04-27 15:34
#21

#20 Usch vad tråkigt 😕 Det är ju en sak att inte gilla att dominera i sängen, jag avskyr också det, men jag är allt annat än en död fisk i sängen. Är det skönt för henne? Får hon orgasm? När hon väl gör det kommer hon ju garanterat inte vara "död fisk". Den som klarar av att vara död fisk under en orgasm förtjänar en stor eloge 😛 Kanske ska ni öva på det? Har du gått ner på henne någon gång? Vad tycker hon om det? För vissa fungerar det att kolla på porr tillsammans för att "hetta upp" stämningen lite.

Sarah
2015-04-27 15:34
#22

Du är väldigt inne på dominans i dina inlägg. Kanske måste ni få det "vanliga" sexet att funka först, innan ni börjar gå vidare med lite mer experimenterande. Innan man är bekväm så funkar ju inte utsvävningar så jättebra.

ChristineL
2015-04-27 15:40
#23

#20 - Även om hon inte gillar att dominera så måste hon ju kunna ta initiativ, visa att hon njuter och berätta hur hon vill ha det, vad hon vill göra och så.

Det låter så himla tråkigt för er båda två tycker jag.

needhelp87
2015-04-27 15:46
#24

Vi har testat allt hon vill inte kolla på porr tillsammans och hon avskyr att jag gillar porr hon säger att hon aldrig kommer bli en porrstjärna i sängen vilket är okej för mig det enda jag vill är att få henne mer engagerad och få lite passion i sängen känns som att jag har sex med en docka hon gillar inte att få oral sex och hon har svårt för att komma enda sättet att få henne att komma är genom att massera strängen vid klitoris under samlag vilket jag gör för jag vill ge henne njutning jag hoppas vi kan prata ut en gång för alla och få det att fungera bra.

Sarah
2015-04-27 15:50
#25

Det är nog ganska många som inte vill kolla på porr… :)

pyromanen
2015-04-27 16:08
#26

Dålig självkänsla kan säkertförstärkas av att känna att partnern är missnöjd😕. Bäst kanske vore omdet gick att vara lite lekfulla utan krav?… Med min första pojkvän kunde jag också fastna i att tänka på hur jag såg ut mitt i alltihopa. Han "botade" detta genom att hjälpa till och uppmuntra till att jag blev så kåt att jag glömde allt om sånt .. Det kanske kan vara ett spår?

[lillalollo]
2015-04-27 16:18
#27

testa rollspel eller choklad. eller grädde. eller typ utomhus eller bdsm. bara prova er fram för att se vad ni gillar. finns massor av saker. grädde just är att när du ska slicka upp det så använder du andra muskler i tungan. speciellt men stinker surmjölk senare om er.. men kanske trekant eller något. testa och se om det finns något ni gillar. Eller va fan sup er fulla och hångla ska ni se det går vägen. synd om ni har det fint annars att det ska sluta fungera pga sexlivet

Annons:
Sarah
2015-04-27 16:40
#28

#27 gud, skulle jag känna mig obekväm med sex i en relation skulle jag absolut inte vilja sväva ut med ngt av det du föreslår. Det är ju skitviktigt att man är bekväm med sin partner innan man ger sig på trekanter och bdsm tänker jag.

[lillalollo]
2015-04-27 16:42
#29

#28 Men han skrev ju att hon inte var obekväm med sin kropp eller dylikt. Det är bara tips. Inget man måste göra.

ChristineL
2015-04-27 16:44
#30

#29 - Läs #20, hon har dålig självkänsla och är obekväm naken.

[lillalollo]
2015-04-27 16:47
#31

#30 Men då får hon väl göra det med kläder på. Att alla ska komplicera till saker. Skapar fler problem än att testar alla lösningar.

Sarah
2015-04-27 16:51
#32

Oavsett om man har kläder eller ej, så tror jag att det är väldigt få personer som vill hålla på med bdsm/ trekanter i en relation där man inte är bekväm med sexlivet från början. 

Nog om det från min sida.

[lillalollo]
2015-04-27 19:04
#33

#32 Det var ett tips inget annat. finns de so är insatt i det och kommer då in i ett nytt förhållande så kan de väl lika gärna fortsätta med det.

IceTee
2015-04-27 19:12
#34

Jag tror ni verkligen måste försöka mötas i mitten här! När sexet inte fungerar tär det enormt på relationen! Har du sagt hur dåligt du mår över det? Har ni försökt att bra hångla och ta på varandra med kläder? Skippa hela grejen med att vara naken eftersom hon verkar känna sig obekväm med det och istället bara utforska varandra utanpå kläderna istället? Hon kanske vågar slappna av mer när hon inte är naken tänker jag

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[Devya]
2015-04-27 19:37
#35

Hur är det om ni har sex i total mörker där ni inte kan se något alls? 

Jag har varit väldigt obekväm med min kropp och oftast behövt ha kläder på mig då jag har haft sex. Förutom det så fungerade det även otroligt bra att ha sex i total mörker. Då blev jag mera ohämmad och kunde slappna av. Det hjälpte också att ha tagit ett eller två glas vin innan. :)

needhelp87
2015-04-27 20:41
#36

Jag personligen tänder inte på att ha sex i kol svart mörker jag tänder på att se henne naken hon har väldigt fin kropp och jag vill bygga upp hennes självkänsla och självförtroende jag brukar ge henne komplimanger och påminna henne hur snygg vacker och sexig :)

Tiktak697
2015-04-27 21:39
#37

Sex är en ståendes av relationen absolut inte allt men den biten ska också fungera snarast är de hon som inte verkar vara värd dig förstår dig helt . Är kvinna skulle aldrig kunna tänkas va ihop med en man Jag inte fungerar sexuellt med . Men gjort allt för att få de att fungera och hjälpa till med idéer och dyl men hade de inte funkat hade jag bara hej då . Dock svårt för att jag äskanr honom så . Men förstår dig helt så som du beskriver allt är hon utbe värd dig i mina öron och ögon . Hehe oral sex är ju helt fantastiskt

Mvh Tiktak

IceTee
2015-04-27 22:53
#38

#36 är du villig att prova om hon gillade idén?

Medarbetare på Skor iFokus

[Devya]
2015-04-28 05:04
#39

#36 Typiskt män att vara så visuella… Suck. Men jag tänkte mest att man kan väl börja på det viset? Ett steg i taget så att säga. Blir du inte alls tänd på något sätt om du inte kan se henne? Räcker det inte med att röra och dofta? 

Det här handlar ju om ett problem som du upplever och för att ta ett steg i rätt riktning. Det kan ju fungera för henne att ha sex i total mörker. Hur kan det skada att testa?

För mig handlar det mer än om att bara se utan att känna. Känslorna som uppstår. Själv blir jag inte alls tänd av att se killen, kunde inte bry mig mindre. Så olika kan man vara då.

Det kan jag åtminstone säga, dina komplimanger och alla dina ord gör ingen skillnad på hennes självförtroende om hon ändå inte tycker om hur hon ser ut. Tro mig, inget du säger kommer att få henne att tänka annorlunda om sig själv tyvärr. Jag har samma problem. Killar har sagt jättemånga fina saker om min kropp och jag skulle helst vilja be dem att dra åt skogen. Spelar ingen roll vad de tycker då jag inte själv är nöjd, tyvärr. Däremot fejkar jag att ha självförtroende för tydligen går killar igång på sådant och de har ingen aning om vad som är äkta eller ej.

[Synnerlig]
2015-04-28 07:46
#40

#36 Jag är också ganska osäker med min kropp men det har blivit bättre genom att jag helt enkelt försöker tänka att min kille förmodligen tycker att jag är het annars hade han väl inte velat ha sex med mig 😃 Men ja, fortsätt med att ge henne komplimanger. Under akten så kan du ju säga hur sexig hon är och hur kåt hon får dig att bli. Jag kan tänka mig att hon efter ett tag kommer att bli mer och mer självsäker då och faktiskt känna sig som värsta sexgudinnan och bli mer än en död fisk i sängen 😛

Sen kan hon ju kanske få ha tröja på sig om hon inte är så nöjd med sin kropp, jag tror att vi tjejer oftast skäms över hur våra magar och bröst ser ut i olika positioner, hehe 😛 Och ha det kanske inte heeelt mörkt då, men ganska så att hon inte känner att hon syns för mycket 😛

pyromanen
2015-04-28 08:30
#41

Blir förvånad över att flera skriver om att ha på sig kläder under sex! Då känner man ju inte heller hudkontakt mm… I min vörldsbild är sex att vara helt nära varandra utan spärrar … Ta, du skriver att du inte tänder på sex i mörker, men om det nu skulle kunna få tjejen att bli mindre hämmad, skulle det då inte vara värd att prova? Om det funkar kanske ni så småningom kan öka ljuset ?😊 (skaffa en dimmer) En annan tanke: du skrev att även hon hade haft bättre sex men nåt ex. Då borde hon kunna sätta ord på vad som skulle få det att bli bättre för henne? Har du frågat?

Annons:
[Synnerlig]
2015-04-28 08:42
#42

#41 Är man osäker på sin kropp så kan jag tänka mig att man känner sig säkrare med tröjan på och då slipper man tänka på det och så kan man fokusera mer på sexet :P Så det var mest bara ett förslag. Sen med tiden så kanske man vågar köra utan, när hon har fått bättre självkänsla :)

IceTee
2015-04-28 11:56
#43

#41 i min världsbild är sex något som har med någon form av sexuell kontakt att göra. Personligen gillar jag att ha sex med pojkvänen när jag inte är helt avklädd, det blir en annan känsla då!

Medarbetare på Skor iFokus

Asexuell
2015-04-28 12:00
#44

jag hade oftast en t-shirt eller linne på när jag hade sex. Det kändes bekvämast

pyromanen
2015-04-28 17:25
#45

#43och#44 då är vi olika helt enkelt. Jag föredrar att bada naken, sova naken och ha sex naken…

IceTee
2015-04-28 17:55
#46

#45 då kanske du också förstår varför vi föreslog det? :) Bara för att du inte gillar att ha sex med kläder på betyder det inte att TS flickvän inte gör det

Medarbetare på Skor iFokus

pyromanen
2015-04-28 19:50
#47

Nej, självklart inte. Jag blev mest bara flrvånad. Hade faktuskt alldrig hört talas om eller tänkt tanken att det finns folk som har sex med kläder på annat än om man kaster sig över varandra så vilt att man inte hinner få av allt 😳

[Devya]
2015-04-28 20:10
#48

#47 Har du aldrig tänkt att sexiga kläder som säljs kan hållas på under hela sexakten?:D

Här har man införskaffat en massa trevliga outfits som brukar hållas på under hela sexakten. Ibland även trosor, bara att föra åt sidan.

Enligt va jag har hört så tycker de flesta män om att lite mystik hålls kvar istället för att man är totalt naken. Visserligen försvinner ju alla kläder oftare än att kläderna hålls på eftersom det är mera befriande men det behövs ej alla ggr.

Annons:
pyromanen
2015-04-28 20:11
#49

Jag kan tycka det är märkligt att gå vidare till att ha sex innan man är så trygga med varandra att man kan vara nakna tillsammans.

pyromanen
2015-04-28 20:49
#50

Jodå, sexiga kläder i syfte att bli kåtare fanns med i min vörldsbild. Och även att sex utomhus på kalla årstider kanske är bäst tämligen påklädd om inte man vill ha lunginflammation. Men köäder för att man inte känner sig trygg med attatt vara naken med sin partner hade jag inte hört om. Men man lär sig hela tiden.

[Devya]
2015-04-29 05:05
#51

#50 Jaa, då har du inte hört mycket under din livstid. :) Jag har tyvärr faktiskt hört från många Kvinnor att de brukar ha på sig en t-skjorta då de har sex och speciellt Kvinnor som har fått barn. Min mamma och min ena syster är några av dem.

pyromanen
2015-04-29 05:51
#52

Men vad sorgligt….

[Hayabusa]
2015-04-29 07:51
#53

Intressant tråd, den väcker många tankar. Har tyvärr inga bra råd att ge.

[Forest]
2015-05-03 11:51
#54

Jag anser att bra sex är bra krydda i ett förhållande. Har de alltid vart dåligt i ert förhållande?

needhelp87
2015-05-05 17:47
#55

Pratat ut och nu är allting mycket bättre kommunikation är väldigt viktigt :-)

Annons:
[Forest]
2015-05-05 21:59
#56

55, Låter bra.

AnimaNoctem
2015-06-08 05:10
#57

Hur mycket har hon berättat om sig själv? Kan det vara så att hon varit med om något och det gör henne passiv? Innan ni har sex, vem av er är det som tar initiativet? Vad jag förstår har ni pratat ut? Hur fungerar det nu? Om det fortfarande inte fungerar kanske du behöver locka fram hennes lust på annat sätt. Reta upp henne sexuellt och avbryt för att se vad hon gör kan kanske vara ett alternativ. Vissa tjejer blir helt till sig av att killen inte fortsätter. ;)

Gur4m1
2015-06-08 12:10
#58

Man utvecklas med sexlivet, ingen är perfekt i sängen från första gången och med kommunikation lär man sig, vågar mer osv med tiden. Eller så tror man att det man gör ÄR bra, för ingen har sagt eller stöttat en att testa något annat sätt. Eller så finns övergrepp eller annat bakom som gör en person otrygg eller indre benägen att "ta för sig". Bra att du tog upp det med din flcikvän TS. Sexlivet är väldigt viktigt för många, och jag tycker inte att du ska behöva nöja dig med att vara sexuellt frustrerad, men man måste ge sin partner en chans att faktiskt få det att fungera- och man är två (eller fler) i ett sexliv, så du har lika stor del i det hela om det fungerar eller inte ;)

Bra att du vågade prata med henne, fortsätt så!

Lycka till!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

zakkris
2015-06-13 15:56
#59

Har själv blivit kallad död fisk i sängen iofs av en som dejtvåltog mig men  ändå. Det handlar nog mycket om hur hon känner. Jag kan bara snacka ur mitt perspektiv men när ja inte gillar nått eller känner mig osäker är jag inte så "med" i sexet som jag annars är. När jag väl känner mig säker med killen eller situationen blir man automatiskt mer aktiv.

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Upp till toppen
Annons: