Annons:
Etikettvänskap
Läst 1650 ggr
Hallu86
5/21/15, 10:15 AM

Få fylle flört sms av kompis....

Hej alla… 

Jag har en fundering… jag har en killkompis som är jätte schyst osv tills alcohol.. då börjar helvetet kan man säga.

Han skickar mycket menat till flört osv… är detta vanligt att killkompisar fylle flörtar på sms? Om inte annat så var det  vissa saker som gjorde mig bara förbannad….. 

Men hur vanligt är detta egentligen?? För då jag är håller mig ofta lite utanför sociala cirklar så är det inte många som dricker i min närvaro tills nu då.

Ska jag ta det chill bara och skita i det eller ska jag säga till ?

Annons:
Maria
5/21/15, 10:20 AM
#1

Eftersom han är din kompis så kan ni väl prata om det. Visa honom vad han skrivit i fall han inte kommer ihåg?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ChristineL
5/21/15, 10:32 AM
#2

Jag skulle inte bry om ifall jag fick sånna sms, i min värld betyder ord ingenting om man är så alkoholpåverkad så man inte kommer ihåg nånting.

Fråga honom i nyktert tillstånd om han vet vad han gör.

Skogsraah
5/21/15, 1:07 PM
#3

Ja du kan ju göra honom medveten om vad han gör. Han ska ju inte flörta med dig om du inte vill det. Är ni bara vänner får gränsen gå där.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Em_
5/21/15, 3:03 PM
#4

Det har hänt mig en gång. Han sa efteråt att han skickade till fel person och sen har vi inte pratat mer om det. Jag vet inte om det var en vit lögn eller inte men det har aldrig hänt igen.Visst kan man göra impulsiva grejer när man är full, men om alla spärrar släpper så har man druckit för mycket. Jag hade nog sms:at tillbaka dagen efter när han förhoppningsvis är bakfull och ångrar sig lite. Hade skrivit typ "Dina flirt-sms kommer inte leda till något, det är bara pinsamt när du håller på sådär."


WinterPrince
5/21/15, 5:00 PM
#5

Beror väl lite på hur gamla ni är… Är ni tonåringar så kan jag tänka mig att han nog gillar dig men inte vågar säga något, men alkoholen lättar på spärren…. 

Beroende på vad jag hade känt själv så hade jag agerat olika.

Gur4m1
5/21/15, 5:28 PM
#6

i fyllan kna sms lätt hamna fel. Men i fyllan kan även vissa spärrar suddas ut. Vilket som, så är detta nog inget han vill diskutera i nyktert tillstånd i så fall. Känner du dig kränkt? För det är den enda orsaken jag kan hitta för att du ska ta upp detta.  Jag tycker absolut att man kan göra en markering att personen gott kan ta bort ditt nummer från sin bok om denne inte kan hantera att ha tillgång av det,om du inte bara kan ignorera dessa sms  eller om dessa sms blir väldigt grova eller personliga.

Jag har bara fått fyllesms av killkompisar som jag vet varit intresserade av mig, coh man småflirtat med lite redan innan. 

Om du själv är intresserad så ska du kanske bara försöka ta upp det…på ett öppet sätt.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
Jojaton
5/22/15, 12:32 AM
#7

fylleflörtande (via sms eller face to face) som man inte märker av i nyktert tillstånd är nog ganska vanligt, ja. tycker du att det är jobbigt när han skickar flörtiga meddelanden - ta upp det, men stör det inte dig så mycket så hade jag låtit det va.

Johanna - Instagram

[Grodhopp]
5/22/15, 3:51 PM
#8

Hände mig med en kompis´, flertalet gånger och mest när jag var singel. Alltid när han var full, aldrig annars. Jag svarade bara lugnt typ "Äh, det där tror jag egentligen inte du menar, vi hörs imorn igen". Jag var inte intresserad kan ju tilläggas.  Han brukade alltid fortsätta skriva flera sms som jag ntie svarade på,  men sen höra av sig dagen efter och säga att det var bra att jag sa ifrån. Vi är vänner än idag. Den där kompisen du har kanske är rädd att säga det när hen är nykter men är intresserad på allvar, så kan det ju också vara.

Upp till toppen
Annons: