Annons:
Etikettsex
Läst 1540 ggr
Förvirradtjej
2015-07-13 08:49

Glidmedel? Hjälper det?

Har postat detta på kvinna.ifokus, men postar här med! Jo, behöver nu era tips och råd ang en grej! Jag och min pojkvän är båda oskulder. Vi har dock varit nära på att ha sex några gånger, det är bara en sak. Han kommer inte in i mig även fast jag är våt. Så undrar om man skulle använda glidmedel, hade det hjälpt? Eller behövs det bara töjas ut mer? Finns det något annat man kan testa?

Annons:
[silkesnosen]
2015-07-13 09:34
#1

Hm om man spänner sig så kan man dra ihop sig, så jag tänker att ni mest ska hångla på och låta det komma naturligt. Skulle det bestå så kan det givetvis vara bra med en tripp till gyn. Din kille kan även vara lite nervös och därför inte bli hård nog, så ta det lugnt ett tag och glidmedel kan nu ju testa.

Navai
2015-07-13 10:03
#2

Jag hade samma problem min första gång. Tyvärr vart min.kille så otålig och hårdhänt och fast jag sa åt honom att sluta så fortsatte han och helt plötsligt så gick det. Att vara hårdhänt är dock inget jag förespråkar eller rekommenderar första gången utan fokusera på förspelet och smekning om ni är bekväma med det.

Honestyisdead
2015-07-13 12:15
#3

Tror att han först försöker lite med fingrarna och ni använder glidmedel kan hjälpa.

Förvirradtjej
2015-07-14 15:23
#4

Tack för era tips! Får hoppas att det löser sig :)

Katti
2015-07-14 21:20
#5

Sex och samlag är inte samma sak! Man kan ha massor av sex utan att det blir samlag av det. Vänta en vecka, en månad, ett år eller fem. Under tiden lär ni er massor om er själva och om varandra. Det kommer funka finfint om ni bara ger det tid (och glidmedel är ju inte heller fel 😃)!!!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Tiktak697
2015-07-14 22:25
#6

Våga stoppa in den 2 oskulder är inte alltid ett bra alternativ

Mvh Tiktak

Annons:
Sarah
2015-07-14 23:55
#7

#2 nej det borde inte vara att rekommendera, han fortsatte trots att du sa nej, det är ett övergrepp och inte ett bra sätt att förlora oskulden på :(

Navai
2015-07-23 16:02
#8

#7 Jag blir jätteglad av att du säger så, nästan tårögd faktiskt.  Det var ett övergrepp och mådde jättedåligt väldigt länge för att ingen trodde på mig.

Sarah
2015-07-23 17:55
#9

#8 Men söta :( när någon har sex med en trots att man sagt nej så är det självjlart en våldtäkt. Även om du inte anmält och dina nära har svårt att tro på det, så vet du vad det var. Det finns ingen skam i det för dig och det är viktigt att kalla det för dess rätta namn när man ska gå vidare.

Upp till toppen
Annons: