Annons:
Etikettförhållande
Läst 1292 ggr
KallaMigMimmi
2015-07-19 00:33

vänner efter flört

förvirrad..har vänskap med tjej inget värde alls för killar??

..en relation där vi först var vänner sen blev det andra kännslor och hade vi sex men jag ville inte fortsätta och ville gå tillb till endast vänner. men han fortsatte att flörta och vilja ha sex men jag säjer -Nej och vill att vi ska fortsätta vara vänner och tycker inte att vi kan vara det om vi ska ha sex. då  säjer han att han inte kan det och  sa upp kontakten..

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Annons:
Aleya
2015-07-19 00:46
#1

Han hade andra känslor. Så kan förstå att han kanske inte orkade ha kontakt om han är kär och du inte

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tjeja
2015-07-19 00:52
#2

Säger som #1 han var troligtvis kär i dig och då blir det svårt att vara bara vänner förstås..

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Devya]
2015-07-19 12:43
#3

Troligtvis hade han mera känslor för dig än vad du hade för honom. Jag förstår honom fullständigt om han inte klarade av att bara vara vän med dig.  Vad är det som är så svårt att förstå här?

[LadyK]
2015-07-20 00:22
#4

Om han lyckats ta sig ur friendzonen kanske han inte vill tillbaks. Inget konstigt tycker jag, har han känslor för dig gör det mer ont att ses som vänner än att bryta helt.

KallaMigMimmi
2015-07-27 01:44
#5

saken är den att jag upplevde inte att det var några känslor.alltså det jag menar är att han hade inget emot att vi inte skulle vara i förhållande utan endast vänner. men inte att vi inte skulle ha sex mer..

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Jojaton
2015-07-27 02:52
#6

Han kanske sa att han inte hade något emot att ni inte hade ett förhållande för att kk var "bättre" än att bara vara vänner, men när du gjorde det tydligt att er relation inte kommer utvecklas åt det håller över huvud taget, var det lättare att bryta. Jag hade gjort precis lika dant i en sådan situation.

Johanna - Instagram

Annons:
Melvin011
2015-07-27 09:09
#7

"Har vänskap med tjej inget värde alls för killar" Svar nej. Inte om killen vill ha mer än vänskap. Det hade  inte varit gynnsamt för honom att gå med på ditt förslag att återgå till  att enbart vara vänner.  Om han hade gjort det så hade han trånat efter dig under lång tid och då stängt ute möjligheten att träffa andra tjejer. Så han gjorde helt rätt precis som en riktig man ska göra.

Upp till toppen
Annons: