Annons:
Etikettvänskap
Läst 1141 ggr
Mr.J
2015-08-04 21:29

Fundering

Hej! har en liten tvist ny i en nyfunnen vänskap, vi har väl snackat mer eller mindre ca 6 månader, bor i samma stad men aldrig träffats då personen i fråga är väldigt blyg. Men samtidigt fick jag i början iaf en känsla att vi klickade hyfsat bra, kul att skriva med o så och vilket personen i sin tur skrev till mig också.

Men sen vette fan….vet inte riktigt vad som hände men så fort jag försöker skriva om nått så är allt jag får tillbaka mer eller mindre "okej" eller "mm"

vet kanske inte varför jag skriver här egentligen men mest nyfiken

hur hade DU gjort i denna situation?

Annons:
Aleya
2015-08-04 21:36
#1

Jag hade sett det som att människan är måttligt intresserad och skulle nog skita i personen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

avon
2015-08-04 21:38
#2

Jag hade förmodligen skrivit att jag uppfattar personens svar som kortfattade /ointresserade jämfört med tidigare och frågat rakt ut vad som förändrats.

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

Ravynsfair
2015-08-04 21:40
#3

Tänker som #2
Bäst är ju att fråga rakt ut 🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Mr.J
2015-08-04 21:53
#4

intressanta svar! tackar :)

Zepp
2015-08-04 22:18
#5

Skit att skriva så mycket.. försök att träffas i stället!

Jag är definitivt någon som skulle fatta mig kort på upprepade SMS/mejl/brev och liknade!

Det är när man/jag har något gemensamt intresse som jag blir mer än lovligt vältalig!

Alternativet är att hoppa i samma säng och se om det leder vidare?

Funkar det på det planet vill man oftast träffas oftare.. osv!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Mr.J
2015-08-04 23:04
#6

#3 mjoo har försökt några gånger men personen i fråga är verkligen sjukt blyg, enligt personen själv går det knappt gå till butiken och handla mat utan sällskap, så då träffa nån man bara skrivit med…mjaaa…men kanske ska ge det ett försök till

jag är själv åt det hållet du beskriver….om det inte är så att den som skriver är någon jag inte träffar speciellt ofta etc

men du har onekligen poäng

Annons:
Zepp
2015-08-04 23:16
#7

Du har en period då du är förälskad.. då försöker man så gott man kan!

Förälskelsen tar snart slut och har inget vesäntligt hänt som för relationen vidare till ett nytt och mer substansiellt plan så tröttnar man.. gäller även dig!

Därför bör man inte vänta för länge.

De som väntade i år på sin prins/prinsessa finns mest i sagorna.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: