Annons:
Etikettallmänt
Läst 982 ggr
Samida
8/12/15, 11:41 AM

Osäker

Han frågade ifall vi kunde sova ihop. Jag kunde inte då  jag skulle upp tidigt dagen därpå!

Denna kvällen var han dessutom väldigt skämtsam och kallade mig tex älskling mm.  Han tyckte även att vi kunde vara en hel kväll hemma hos mig och umgås, att det var nåt han hellre hade velat än att ses på det sätt vi gjorde då!

När vi skiljdes åt så sa han att han kunde vara sig själv med mig.

Efter detta så sågs vi en kort stund hemma hos honom då jag var i krokarna.

Förra veckan så skrev jag till honom och frågade ifall kan kunde komma förbí någon kväll denna vecka. Han hade läst det och inget svar. Tänkte inte så mycket på det då!

Nu är det onsdag och jag har inte hört ett ord ifrån honom.

Jag förstår ju att man kan vara upptagen men jag tycker ju då att man iaf kan höra av sig och säga det då…

Ett tag tänkte jag att han kanske inte tror att jag innerst inne inte är så intresserad, då jag är lite sådan som har svårt att ta komplimanger och kanske uppfattas som att man inte så intresserad trots allt!!

Vad gör jag nu?

Annons:
Maria
8/12/15, 11:44 AM
#1

Kan du inte ringa honom och fråga om ni ska träffas? Alltid lättare att prata direkt. Då märker du säkert om han är intresserad eller inte.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Samida
8/12/15, 11:52 AM
#2

Jo, jag har ju tänkt tanken men längre än så har jag inte kommit. Vi har pratat i telefon tidigare men då bara när vi redan bestämt för att ses.

r0r0r0
8/13/15, 4:19 PM
#3

Ganska enkelt egentligen. Vill du träffa honom och undrar vad han håller på med ring honom.

Alt. bryr du dig inte så mycket gå vidare och låt han komma till dig istället, men låt dig inte utnyttjas och låt inte allt ske på hans premisser. Visa att du är en tjej att räkna med och stå på dig lite.

Samida
8/14/15, 12:11 PM
#4

#3 Du har helt rätt. Ska ta mig mod och ringa ikväll. Det får bära eller brista. Inget att förlora på det iaf!!

Upp till toppen
Annons: