Annons:
Etikettförhållande
Läst 1741 ggr
Valkyria92
2015-08-16 16:52

Svårt att gå vidare!

Hej! Har jätte svårt att komma över mitt ex, Han bara lämnade mig helt plötsligt för några månader sedan.. Han ljög om att han alltid skulle vara med mig, medan han gick & tänkte på att lämna mig! Vet inte vad jag ska göra? Han var den första jag vågade öppna mig helt för & visa att jag älskade honom … Har haft svårt att visa sådant & dela kärlek med en annan som inte är min familj. Känner mig så sviken & ensam.. Dock behandlade han mig inte bra, mina vänner, familj & folk i min omgivning ville inte äns umgås med mig pga att jag var med honom… Men jag kan bara inte komma över honom!

Annons:
Rafflan
2015-08-16 17:08
#1

Tips, umgås med familj och vänner, nära och kära, som du tycker om och har kul med. Försök göra saker som gör dig glad och får dig att må bra :)

Halvdansken
2015-08-16 17:09
#2

Du kommer över honom. Och du kommer över nästa olyckliga kärlek, och nästa… och en dag hittar du rätt. Gå ut med dina kompisar, snacka om det. Livet går vidare.

Så är det. Och jodå, jag vet hur du känner det….

Hatar cancer och älskar vårlökar.

tara15
2015-08-16 19:15
#3

Det är en sorg och kris du går igenom. Det är jättejobbigt, jag vet.
Men det blir bättre och en vacker dag kommer du på dig själv att du inte tänkt på honom på länge :)

Försök att vara med människor som får dig att må bra, som kan stötta och förstå. Gör roliga saker med dom, så du får annat att tänka på än honom.
Skäm bort dig själv med saker och unna dig extra fina saker/kläder osv så du mår så bra du kan.

Upp till toppen
Annons: