Annons:
Etikettförhållande
Läst 1281 ggr
labolinaludde
8/28/15, 10:49 PM

Min kille törs inte

Hej min kille törs inte hångla med mig eller krama mig jag törs men jag kan inte han vill inte att hans vänner får veta  att vi är ihop fast dom vet nästan vill ha hjälp vågar jag göra de jag är jätte nervös jag gillar han jätte mycke.

Annons:
Tjeja
8/28/15, 11:02 PM
#1

Hur gamla är ni? Vill inte killen att hans vänner ska veta att ni är ihop, då är han inte någon kille som är värld dina känslor och intresse och definitivt inte värld att hångla med!

Dumpa grabben och vänta tills en kille du är intresserad av är mogen nog att vilja stå för er relation och är stolt över att ha dig som flickvän!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Honestyisdead
8/28/15, 11:04 PM
#2

Varför är du med någon som skäms över dig?

Aleya
8/28/15, 11:07 PM
#3

Om han inte ens vågar göra det när ni är ensam så kanske du borde fundera på varför ni ens är ihop.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[silkesnosen]
8/29/15, 8:24 AM
#4

Om ni är unga så är det väl fullt normalt….ibland får man lyssna på den andra personen.

labolinaludde
8/29/15, 9:17 AM
#5

vi båda är 13 år. han gillar mig men han vågar inte ta första steget  jag vill inte göra slut  med han 😕

Maria
8/29/15, 9:20 AM
#6

Skynda långsamt. Ni är bara barn ännu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Loris M
8/29/15, 9:48 AM
#7

#1 #3 rent generellt kan det vara bra att vänta med "dumpa honom" råd innan man vet lite mer. En trettonåring ska inte behöva vara mogen eller vilja hångla inför andra. 

#0

Ni är fortfarande väldigt unga och då är det bra att ta det långsamt. Din kille kanske är lite blyg och kanske har han inte varit ihop med någon tidigare. Därför kan det kännas lite ovant. Han kanske är lika nervös som du och även osäker. Vill du krama honom så ta första steget och fråga om du får göra det när ni är ensamma.

Aleya
8/29/15, 9:58 AM
#8

#7 jag skrev fundera, sa aldrig dumpa. Sen visste jag inte ens att dom är 13 när jag skrev. Trodde dom var äldre än så, men klart att dom ska ta det i sin egna takt.
Men om personen inte ens vågar göra det då dom är ensam så hade då jag som 13 funderat på vad som var fel. Men det var jag det.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Loris M
8/29/15, 10:18 AM
#9

#8 Nej, du skrev inte dumpa (det var #1) men "fundera på varför ni ens är ihop" har ungefär samma tema. 

Sen visste jag inte ens att dom är 13 när jag skrev. 

Det förstår jag. Därför skriver jag att det kan vara bra att vänta med sådana råd innan man vet mer. Vi vet egentligen inte heller om han vågar kramas när de är ensamma eller inte. Hen skriver bara att han inte vågar för att han inte vill att hans vänner ska veta. Alltså kramas offentligt, tolkar jag det som.

IceTee
8/29/15, 12:19 PM
#10

Men hoppa inte på hångladet direkt om han inte är bekväm med det helt enkelt. Håll er till pussar ett tag! Hur länge har ni varit tillsammans?

Medarbetare på Skor iFokus

labolinaludde
8/30/15, 9:36 AM
#11

vi har varit ihop i snart 3 månader

Loris M
8/30/15, 9:39 AM
#12

#11 Vill han inte kramas inför andra eller även när ni är ensamma? Tror du att han inte vill eller bara inte vågar?

Honestyisdead
8/30/15, 9:42 AM
#13

Även om han är 13 ska han inte skämmas för sin flickvän inför sina vänner.

Annons:
[silkesnosen]
8/30/15, 9:56 AM
#14

Han är väl av naturliga skäl inte riktigt mogen för det här. Det är skillnad på att skämmas att visa sin flickvän och att helt enkelt vara ung och generad och inte vilja visa sina känslor offentligt. Ni är fortfarande barn.

Loris M
8/30/15, 9:58 AM
#15

#14 Det är precis min tanke. 👍

Upp till toppen
Annons: