Annons:
Etikettförhållande
Läst 853 ggr
Lia
9/6/15, 6:36 PM

5-årsdagen

Den 1 november firar jag och pojkvännen 5 år tillsammans. Vi har börjat fundera lite på vad vi vill göra. Sitta hemma och mysa framför tvn gör vi varje helg, vi vill göra något nytt! Vår bästa idé är att hålla en maskerad och umgås med vänner, det är ju ändå nära halloween. Det hade varit superroligt, men det beror ju såklart på om vi får lov för hans föräldrar. Mitt hus ligger alldeles för långt bort för att någon skulle dyka upp. Om det nu inte skulle gå har vi inte så mycket idéer. Lokal är alldeles för dyrt. Vi har en ganska bra budget, men lokalerna här omkring ligger på minst 3000 kr. Det är ju lång tid kvar, men det är bra att börja fundera i tid! Några trevliga förlag om det inte går att ha maskerad? Bara inte hemmakväll eller typ bowling x)

Eller ännu lättare, vad har ni gjort på era årsdagar? Så kanske man får lite tips av det ^^

Annons:
[xMondSy]
9/6/15, 8:22 PM
#1

Åk iväg på en weekend på spa eller bara utforska en ny stad. Kanskr gå ut och äta och titta på bio :-)

Anna
9/6/15, 10:11 PM
#2

Jag och min pojkvän närmar oss också 5-årsdagen och vi har antingen tänkt ta in på spahotell en natt eller två, eller helt enkelt bara gå ut och äta på en fin, romantisk restaurang. Det beror på vad vi känner för just då. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lia
9/6/15, 10:39 PM
#3

Gå ut och äta är en jättebra idé, då kan man ju kombinera det med bio eller nåt! :-) Spa är inte riktigt min grej, men det var ett jättebra förslag annars! Så restaurang, bio och hotellövernattning blir det kanske som plan B om vi inte kommer på något annat roligt :-)

jackiejohn
9/7/15, 9:10 AM
#4

Jag fick en puss och "grattis till oss på 5 årsdagen" av maken, jag hade helt glömt bort det..! Haha Men restaurangbesök ihop med tex bio tycker jag låter som en mysig grej? Gillar ni att vara ute i naturen kan man ju faktiskt packa fikakorgen och klä sig varmt och ge sig iväg ut och vandra i skog och mark om vädret tillåter :) Annars tycker jag de där smådetaljerna är de som hänger kvar tex frukost på sängen, en massage med lite tända ljus och avslappnade musik, en vacker bukett/minnes present med en lite brev där man skrivit ner sina tankar och känslor för partnern :) Om ni vill umgås bara ni två och göra något man inte gör till vardags så kan ni ju titta på olika upplevelser tex :)

Upp till toppen
Annons: