Annons:
Etikettallmänt
Läst 1475 ggr
[Missmini]
9/12/15, 5:01 PM

Lättklädda

Min pojkvän följer tjejer på Facebook o blir vän med såna som har lättklädda bilder på sig, silicon osv. Börjar må dåligt av detta, får lite dåligt självförtroende av dehär också. Jag är helt platt och blir bara så less på detta. Har pratat med honom men ser att han ändå följer dessa, vad ska jag göra? Känner nästan att de inte är någon kille för mig om han sitter och kollar på andra.

Annons:
LinaLj
9/12/15, 5:09 PM
#1

Vad säger han när ni pratar om det? Jag hade nog dragit öronen till mig lite mest på grund av att jag inte gillar att Kvinnor används som sexobjekt på ett så tydligt sätt.

Honestyisdead
9/12/15, 5:22 PM
#2

Om han fortsatte efter att du påtalade att du mår dåligt borde du lämna honom.

Urhasten
9/12/15, 5:30 PM
#3

Hur länge har ni varit tillsammans? Hur brukar det gå till när ni pratar med varandra? Sambos? Och så vidare. 

Känner lite som #2, men samtidigt är det väldigt lätt att säga och svårt att göra utan en klockren anledning som träffar rätt. Om det visar sig att ni har en del komplicerad historik hade jag nog tyvärr börjat ifrågasätta förhållandet. Å andra sidan kanske det finns vissa sidor av förhållandet som gör att beteendet han har är värt att konfrontera en gång för alla.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Scorpio97
9/12/15, 5:34 PM
#4

"Känner nästan att de inte är någon kille för mig om han sitter och kollar på andra."

Jag tycker i princip att du har svarat på frågan själv. Speciellt om ni har pratat om det och han fortfarande gör det, trots att han vet att du mår dåligt.


//Jessie

obstitant
9/12/15, 5:37 PM
#5

Kupstorleken tycker jag är rätt irrelevant, om det inte är tjejer han känner och är kompis med utan bara följer för att han tycker de är snygga är det både töntigt och respektlöst (när du har sagt att du blir obekväm av det).

Skogsraah
9/14/15, 11:18 AM
#6

Han verkar respektlös och omogen. Själv skulle jag aldrig orka vara tillsammans med någon som såg andra på det sättet. Kvinnor är inte sexobjekt.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
67:an
9/30/15, 12:53 PM
#7

Känns som en väldigt ytlig person eftersom han inte lyssnar på dig och helt enkelt slutar.

nickiee
9/30/15, 1:22 PM
#8

gör slut inget å ha du hittar nån annan

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[Udoon]
10/1/15, 12:40 AM
#9

Håller med #1 och #2 fullständigt. Hur tror du förresten att han skulle reagera om du satt och följde massa killar? Finns massa annat man har mer glädje av än att vara med en person som får en att må dåligt🤦‍♂️

[Forest]
10/1/15, 11:13 AM
#10

Du har tidigare tagit upp detta med bilder på gammal ex och porrsurfande. Mitt tips är gå vidare lev singel ett tag och sen när tiden är inne så har du säkert hittat en som uppskattar hela dig som du är. 

Och skaffa INTE barn med honom sista tipset, erat förhållande är långt i från redo att skaffa brn.

Upp till toppen
Annons: