Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1584 ggr
Jordenarfin
2015-09-16 22:22

Vi som söker familj/kollektiv

Hej! Ensamhushållen blir alltfler i Sverige, sägs det. Och ja, det kan bli lite ensamt, särskilt när man inte har några andra som man har så nära. Vi människor är menade att leva och relatera till varandra, det är så vi existerar! därför tänkte jag i den här tråden höra om det finns fler än jag som är intresserade av att bilda ett kollektiv tillsammans i Sörmland? Jag är en lite blyg till en början, men shysst tjej som har intresse för att utvecklas som människa och intresserar mig för meditation, frigörande andning m.m och skulle vilja lära mig leva mer alternativt(konsumera mindre bl.a.) Och lära känna människor som också vill utvecklas mer andligt/personligt! Just nu bor jag själv i en lägenhet och känner att det jag saknar mest är en gemenskap/en familj att ha ett band till. Om någon är intresserad så skriv gärna så kan vi ju bolla idéer!

"Det finns dom som flyger fria i sin bur, det finns fria som är fångade som djur"

Annons:
Tjeja
2015-09-16 23:37
#1

Bra initiativ! Fler kollektiv behövs tror jag. Då skulle samhället må bättre. :-) Lycka till TS! Hoppas du får ihop ett gäng att dela boende med! :-)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: