Annons:
Etikettallmänt
Läst 1637 ggr
Valkyrija
2015-10-02 17:43

Fråga till er killar!

Min pojkvän fyller år snart och jag ska ge honom "kuponger" som han kan lösa in när, var och hur han vill. Exempel:
Jag bjuder på bio
Jag lagar en fin middag
30min massage

Etc etc … Men jag har knappt några idéer… Vad tror ni kan kan uppskatta? Vad hade ni uppskattat? Även tjejer får svara såklart 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Calcifer
2015-10-02 17:46
#1

Vad är hans intressen? Om ni t:ex inte har samma filmsmak så bjud på en film på bio som han skulle älska men som egentligen inte är din stil?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Valkyrija
2015-10-02 17:47
#2

Han tycker främst om datorspel och musik :) 
Ja det var lite det jag tänkte med bion :) Jag pröjsar men han väljer :D

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Calcifer
2015-10-02 17:50
#3

Har ni några datorspel som ni kan spela tillsammans? I så fall kanske han skulle uppskatta en kupong där han bestämmer en dag då ni lirar ihop? Eller så kan du ge en kupong som säger "spela så mycket du vill, så fixar jag käk, fika, dricka, osv till dig". Liksom passa upp på honom medan han gör något han tycker är riktigt roligt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

_Fisken
2015-10-02 18:03
#4

Frukost på säng (o då menar jag inte hårdmacka med kallt kaffe)
Massage
Städa bilen
Spa-kväll hemma. Du är värdinna.
Bubbelbad  med middag efteråt (du betalar)
Hans favvo.middag hemma
Fest hemma med kompisar o du är värdinna
Du åker o fixar snabbmat en kväll

 etc. etc.

För övrigt är det en mkt bra idé med dessa "kuponger". Jag får såna av min yngsta dotter vid jul o när jag fyller år men då är det mer "Bäda sengen", "ta disken", "steda" etc. etc.  :-)

Valkyrija
2015-10-02 18:03
#5

Jag har redan gjort en sån där med spela så mycket du vill :D Men en där vi kan spela ihop är ju en rolig idé! ^^

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Calcifer
2015-10-02 18:08
#6

#5 Ja, det kan ju vara roligt definitivt! Finns ju även spel som inte är så avancerade men ändå rätt roliga. Minns att jag och min kompis spelade Worms för evigheter sedan ihop och skrattade så vi höll på att kikna. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Valkyrija
2015-10-02 18:15
#7

#4 Åh han posta min kommentar innan jag såg din! Tack för tipsen :D Åh vad gulligt haha! Jag gav nog min mamma sådana också när jag var liten om jag inte minns fel 😊

#5 Jag spelar ju rätt mycket själv så det är nog inga problem men man kanske ska spela något sånt där roligt inte inte typ CS haha! Fast han kan ju få välja. Han brukar vilja lära min smokes och sånt på CS så jag kan ju göra en sån haha :D

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

hankans91
2015-10-03 12:00
#8

Jag förstår inte riktigt vitsen med dessa kuponger som han sen ska lösa in för att du ska göra något. Hur gör ni annars tex när han inte har dessa kuponger? Om din kille "vill ha en fin middag" ska han köpa sig till det då eller? Kan ni inte göra dessa sakerna spontant istället mycket roligare att bli överraskad tycker jag. Men vi alla tycker olika din kille kanske uppskattar det.

Valkyrija
2015-10-03 12:34
#9

#8 Det var han som sa till mig att han önskade sig det i födelsedagspresent så den frågan får du helt enkelt ställa till honom ;)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Devya]
2015-10-03 12:45
#10

#8 Det är ju mest en kul grej bara. Sen kan man ju "lösa in" dessa kuponger så att ens partner gör det för en fast han/hon skulle egentligen inte riktigt ha lust med det just då.. :)

Valkyrija
2015-10-03 12:56
#11

Precis som #10 säger. Till exempel så har jag med ett kort där det står att jag tar disken två gånger. Om vi säger att vi egentligen har ett schema där vi tar den varannan dag så kan han "lösa in" kupongen på sin dag när han inte alls har lust att ta disken typ haha.

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

hankans91
2015-10-03 15:36
#12

Några kupong tips från kritikern här: Städa-kupong Tvätta- Baka en kaka- Egentids-

Zepp
2015-10-05 22:36
#13

Nämen.. gör något tillsammans!

Bjud honom på middag på resturang eller bio eller bowling eller nått!

Om man säger som så.. som du frågar får du svar!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Valkyrija
2015-10-05 23:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Tack för era svar! Han blev jätteglad och tyckte att de var jättehäftiga då jag gjort korten utefter ett spel han spelat mycket. Som sagt så var det hans egen idé med dessa kort :D

Det första han sa var i princip: Jag tycker synd om dig muhaha 😈
Här är en bild på ett av korten jag gav honom 😊

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: