Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1091 ggr
Kininälskaren
2015-10-04 18:50

Dark web?

Hej! Förlåt för fel sajt och sånt men det var en tjej som kika mig och fråga om min mobil var hackad för att det ligger nakenbilder på mig på dark web? Vad är det? Vad ska jag göra har jätte mycket panik!!!

Annons:
[Devya]
2015-10-04 19:30
#1

Kanske dags att sluta ta nakenbilder av dig själv? Man kan aldrig vara för försiktig.

Fridaaaa
2015-10-04 20:03
#2

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ebolaa
2015-10-05 09:55
#3

Dark web är ett ställe på nätet som vissa få kan komma åt på grund av att det är väldigt skyddat för allmänheten. Krävs att du är datorintresserad för att du ska klara av det. Det är "bottenskiktet" av internet, det finns youtube klipp över väldigt sjuka saker som försiggår där.. 

Om dina bilder har kommit dit så kan du inte göra så mycket åt det tyvärr, eftersom de som lägger upp saker och ting där är väldigt svåra att spåra. Du kan ringa polisen för att höra om det finns något som de kan göra, eller för att höra om det finns någon du kan vända dig till som kan försöka anmäla din bild på den sidan som den nu är upplagd på i darkweb.. 

Som #1 säger så måste du tänka över dina datorvanor och förstå att alla som använder internet inte bara är snälla och fina människor, och därför måste du sluta ge bilder åt okända män för att få bekräftelse..

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Em_
2015-10-05 10:59
#4

TS har alltså inte fotat sig själv utan råkat ut för extremt ful grooming. Med största sannolikhet finns det inga bilder överhuvudtaget.


Fridaaaa
2015-10-05 11:03
#5

#4 FInns inga bilder då TS aldrig tagit några

Mer info finns i likadan tråd på kvinna.ifokus :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Em_
2015-10-05 11:25
#6

#5 Ja, precis det jag vill säga, det kanske blev otydligt :)


Annons:
mytolino
2015-10-05 14:16
#7

Anmäl och blocka. Har du inte tagit nakenbilder av dig själv/varit ute på darkweb så är det kanske bara en bot som vill ha pengar av dig.

Ebolaa
2015-10-05 19:35
#8

Ahaa, jag hajjar… "Skönt det" i varje fall, tyvärr finns det mycket skit på internet, utbölingar, med väldigt specifika intressen, som hittar sina jämlikar och utnyttjar människor till max..

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Upp till toppen
Annons: