Annons:
Etikettkänslor
Läst 989 ggr
Galopptjejen_98
2015-10-05 19:28

Skriva av mig..

Känns som jag sjunkit till botten, mår inte bra..mådde verkligen bra för ett tag sen men det har blivit så mycket på sistone och har kämpat för att orka vara stark men efter i söndags..då sa det pang..sprang in på toaletten i stallet och bröt ihop totalt..finns en liten del i mig som får mig att orka lite.. Finns det någon jag kan skriva/prata med här? :)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Annons:
Ebolaa
2015-10-05 19:40
#1

Absolut, det är många här som gärna skulle ge dig tips och råd bara du berättar lite närmare om vad som hänt. På detta fourm pratas det om allt som hör relationer till..

Låter ju som att du är lite på bristningsgränsen, har du någon du kan prata med detta om i din omgivning. Det är alltid skönt med internet för stöd och bekräftelse, men det är viktigt att kunna prata med de som betyder något för dig eller som verkligen känner dig, det kan lätta ännu mer på trycket då - att bara någon vet hur du mår eller hur du har det.. :)

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Galopptjejen_98
2015-10-05 20:09
#2

Jadå, men vill inte skriva det i inlägget utan då tar jag det närmare i pm med den som är villig att prata med mig..:)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

P3pz
2015-10-05 21:22
#3

Du kan alltid skriva till mig :) 
Jag har gått igenom en hel del här i livet och hjälper dig gärna genom att lyssna/skriva med dig.

"There is life after abuse. This is mine"

Upp till toppen
Annons: